Modetopic

Heb je de bruiloft morgen? Ik heb er ook eentje namelijk :slight_smile:

Nou je het toch aanbied :smirk::smirk: nee grapje.

Ja :scream: In het Oosten van het land toevallig?

1 like

Nee! In Amsterdam. Jammer, zou echt leuk zijn als we op dezelfde bruiloft zouden zijn!

1 like

De bovenste lijkt mij juist heel leuk met Vans! (Ga in m’n hoofd uit van old skools maar hij lijkt mij sowieso wel goed kunnen met platte schoenen)

1 like

Ja supermooi, maar het is 100% wol en ik krijg al jeuk van het idee. Ik denk dat ik die van de Bijenkorf ga bestellen!

En @Prettyprettyprincess ik zou het serieus wel willen doen hoor! Ik heb Paypal.

1 like

Lief! Maar ik ging even kijken en ze zijn niet meer in mn maat :(:sleepy:

iemand een winkel/broekmodel tip voor mij? ik heb nogal een recht figuur met smalle heupen maar wel gespierde kuiten. ik wil eens wat anders dan jeans maar echt geen enkele broek/model lijkt me echt goed te passen. Al die chinos zitten te los bovenin en te strak bij mn kuiten, maar ben een beetje onwennig nog met die hele flared broeken en de culottes. Vind die laatste heel mooi maar ook een beetje koud om nu te kopen voor de winter.

Daarnaast verlies ik ook al mn motivatie als ik al die modellen zie op zalando en asos, en af en toe bestel ik weer eentje en zit het toch weer niet goed meh.

Ik heb binnenkort een galadiner en de dresscode is dus een lange galajurk, maar ik heb geeen idee waar ik die moet zoeken! Ik zie nog niet zoveel leuks op Asos en Forever 21, maar verder zou ik ook niet zo gauw winkels weten waar ze lange jurken hebben. Iemand een idee?

Vroeger had Peek & Cloppenburg altijd best veel, maar ben daar al jaren niet meer geweest dus weet niet of dat nog steeds zo is. En anders tweedehands misschien?

1 like

Coast en Lipsy hebben nog leuke jurken.

1 like

Ik heb deze laarsjes maar geen idee hoe ik ze moet combineren

Ze zijn een soort van mosgroen met gouden details en ik kom voorlopig niet veder dan een volledig zwarte outfit. Iemand ideetjes?

1 like

Ik heb mijne voor een feest vorig jaar gewoon op zalando gekocht: https://www.zalando.nl/maxi-dresses/

1 like

Misschien Nelly? Moet je wel even door de hoerige jurken heen filteren.

1 like

haha ik klikte op deze link en een van de eerste resultaten die ik zag was dit:
image
Creatieve geest aan de slag in het stylingteam van Zalando

7 likes

Wat een leuke laarsjes! Je kan ze volgens mijn gerust combineren met een middenblauwe-spijkerbroek, of juist een donkergrijze of gewone donkerblauwe broek. En dan skinny of iets rechter model, pijpen oprollen tot net boven de rand van je schoen.

1 like

Cool! Ik denk dat een zwarte broek met een trui die in hetzelfde (groene) kleurpallet ligt ook heel mooi is. Of als je een beetje funky broek hebt net een patroontje waar deze kleur in zit/ bij past?

1 like

Je kan het met zwart dragen of herfstkleuren zoals oker/mosterd, bordeaux. Misschien ook met wat zachtere tinten: poederroos en beige.

2 likes

Wie weet/heeft de perfecte over the knee boots? Die mooi strak en aansluitend zitten en niet afzakken. Liefst geen hak en geen te puntige of te vierkante neus. Kleur zwart of grijs. Pleaseee help a girl out!

Zijn wat lossere (trui)jurken niet wat voor je en dan bijv. Bikerboots eronder?
Of een wat strakker rokje met een wijde trui erin?

1 like