Volgens mij kijk jij nooit in het wayrwt topic
Omdat het twee totaal verschillende blazers zijn met een andere pasvorm en ik ze allebei kan waarderen. Ik houd van oversized en de stof van die grijze maar dat zandloper model van die beige en dat aansluitende vind ik ook mooi.
Ik zou ze ook allebei anders dragen. Maar had dat toevallig al aan.
Ik vind de tweede echt super mooi.
Niet vaak, vaker doen dus? Wat zou je bij de andere blazer aan doen? En als je ze allebei mooi vind, vaak blazers draagt en het geld kan missen dan zou ik ze beiden houden.
Bij de Monki - Oki cropped
Heb geen reactie gekregen, maar mocht iemand hier het antwoord van willen weten: Mijn kleermaker probeert het momenteel. Mocht het lukken, laat ik het weten. Lijkt me best nuttig om te weten
Leuk! De eerste dag dat ik hem droeg voelde het alsof de hele wereld dat kon zien en iedereen me aanstaarde, maar de tweede dag ging al een stuk beter. Ik weet zeker dat hij je goed staat!
Oke jongens bid voor me ik heb toffe laarsjes gezien maar het duurt even voordat ik mn paypal ding gefixed heb. En zul je net zien dat ze dan zijn uitverkocht. ( net zoals de vorige 2 laarzen waarmee ik te lang gewacht heb haha)
Ik heb binnenkort een bruiloft, maar ik heb een ongeluk gehad waardoor mijn benen blauw en vol schaafwonden zitten. Ik kan dus ook geen hakken aan, zo balen. Maargoed, is het nou echt zo dat een zwarte panty niet gepast is op een bruiloft? Ik kan namelijk weinig anders op dit moment.
Ik weet niet of het per se ongepast is, maar waarom draag je niet een lange jurk of broek? Of had je al een outfit gekocht/uitgekozen?
Ja het is dus paar dagen geleden gebeurd, dus ik had inderdaad al een jurk gekocht. Deze komt iets boven de knie. Maar ik heb op mijn onderbenen dus een gigantische blauwe plekken. Ik heb al een huidskleurige panty geprobeerd waar ik eigenlijk niet echt dol op ben, maar daar zie je het ook doorheen. Ik heb ook niet echt nette broeken voor een bruiloft (alleen jeans). De bruiloft is dit weekend al, misschien kan ik nog iets anders vinden online
Misschien kan je de boel met make-up proberen te maskeren?
Ik heb nog nooit van deze regel gehoord? Denk niet dat het erg is als je jurkje verder niet al te donker is. Misschien kan je een panty van 30den aan zodat het niet al te donker wordt, of maskeert dat de plekken niet genoeg?
Ik ga proberen of ik de plekken wat kan maskeren met make-up zoals @MrFahrenheit ook voorstelde, en anders toch gewoon een panty! Is niet anders.
Is er niemand anders die ze voor je kan bestellen?
En ik had het ook al in het ik-zoek-topic geplaatst, maar hier is misschien gepaster: ik ben op zoek naar een simpele zwarte coltrui die gewoon aansluitend valt. Ik had ze vaak van H&M maar die kwaliteit is best ruk, dus ik wil nu een mooie. Ik kan alleen niet echt tegen wol. Iemand een tip?
Ik heb deze en ben ik heel erg tevreden over! Prijzig, maar wel mooie kwaliteit en zacht katoen!
Is deze ook leuk met zwarte vans eronder??? Of zijn de pijpen daar te lang voor??
Of is deze dan leuker:
Offf allebei kut??
Wie weet er leuke echt leren biker boots te vinden? Ik heb wel een beetje gezocht maar kom niet zover.