De onderste. Die bovenste lijkt zo enorm omdat het maar 1 kleur is.
ik vind juist de bovenste mooier haha. Vind de knopen mooier
Allebei heel mooi. Ik vind persoonlijk de onderste mooier.
Onderste zou ik doen
Wow supermooi allebei! Ik zou ook niet kunnen kiezen, sorry hier heb je niks aan
De onderste! Lekker classy.
Ik vind de onderste ook het mooist staan! Kleedt wat beter af
Allebei
De tweede!
Ik zou ook voor de onderste kiezen. Vind persoonlijk de bovenste wat te breed, maar dat ligt misschien aan de foto.
Ze staan allebei mooi, maar ik zou zelf voor de eerste gaan. Is toch net iets specialer.
Ja kan prima. Ik zelf vind het mooier om een topje erin te dragen of bijvoorbeeld voorin je shirtje erin te doen. Want anders zit die strik als een rare bobbel onder je shirt
Ligt aan de foto inderdaad.
Mja, is net wat je zoekt natuurlijk. Die bovenste valt wat meer oversized, die onderste meer getailleerd en aansluitend. Heb zelf niet echt een voorkeur. Helaas.
Ja, allebei &Other Stories.
Ik hou van deze broeken, vooral met volle heupen en bovenbenen! Want je kan hem mooi strak in je taille dragen en dat vind ik echt prachtig
Lekker met een topje erin, niet té strak, maar een klein beetje gebloesd.
Ik vote de onderste! Heel tof.
Ik heb ook zo’n broek (in maat 42) en ik kom ermee weg haha. Vriendin vond hem me heel leuk staan (ik zelf ook wel maar vind dat soort dingen altijd lastig over mezelf te zeggen), ze keek echt beetje blij verrast toen ik het pashokje uitkwam dus dat vond ik wel een goed teken haha. Ik draag m idd met een shirtje of blousje erin.
Bovenste, bij de onderste vind ik de beige kleur net iets te hard afsteken tegen het zwart. Geen idee hoe het zou staan met een blauwe spijkerbroek en een wit shirt maar op een of andere manier lijk je mij zo’n zwart met zwart en dan nog een beetje zwart type.