ja, dat is mijn leven. Zorg er alleen wel voor dat er iets tussen zit. Als mijn laarzen en jurk zouden verschillen dan zou ik er een net iets andere zwarte panty tusesn dragen. Als mijn trui en broek verschillen dan zorg ik ervoor dat mijn schoenen of sjaal net een tint zwarter zijn. Dingen in exact dezelfde kleur zwart krijgen gebeurd alleen net nadat ik alles net weer geverfd heb
Weet iemand waar je zulke broeken kunt kopen (maar dan zonder gaten)? Dus een hoog model, kortere pijpen en in een medium blauwe kleur.
Ik had deze broek en het was echt m’n lievelings, maar doordat die gaten super snel groot werden zag het er echt niet meer uit…
Volgens mij heeft topshop dat soort broeken doe geloof ik ook lekker zitten en lang goed blijft.
( ze hebben dan namen als joni jeans ofziets)
Jamie model van topshop
Ohja jamie die bedoelde ik haha .
Dankje! Dat lijkt er inderdaad wel op. Weet je toevallig hoe ze vallen? Ik heb nu een broek van Garcia in maat 26/32, maar daar zit gigantisch veel stretch in.
Ze vallen normaal, er zit niet heel veel stretch in. Het is best wel stevige spijkerstof.
Ah, dan neem ik een maat groter. Anders passen m’n billen er denk ik niet in
Geen antwoord op je vraag, maar Asos verkoopt ook stradivarius, je kan bij hun gratis retourneren
Aah, dat is jammer
Stradivarius is wel kosteloos retourneren toch? Heb er van de week extra op gelet omdat ik voor het eerst wat bestelde daar. Of hebben ze hem alleen in de Poolse webshop?
Ik vind het wat groter vallen dan normaal. Zit normaal tussen een m en een L in. Daar heb ik altijd een m
Verzend stadivarius ook naar BE? Vind de site nogal vaag. Zo ja, weet iemand op welke manier ze leveren wanneer je kiest voor een afhaalpunt? Is dit bpost/dpd/dhl/…?
Had vorige week een supermooie jas gezien toen ik in eindhoven was maar dacht toen, ach misschien vind ik ergens anders nog iets soortgelijks (1 vd eerste winkels die ik toen binnenging), en dacht dat ze in belgie ook wel winkels hadden (niet dus ) en wil’m alsnog bestellen
Ja ze leveren in België. Weet wel niet met welke koerier maar je moet zeker geen schrik hebben.
Dankje!
Waar kan ik mooi, elegante, laarsjes zonder hoge hak kopen van goede kwaliteit?
Van der Assem misschien? Daar heb ik vorig jaar leuke gekocht.
&otherstories
Maar die leren riemen van H&M gaan ook lang mee hoor. Heb er eentje al 14 jaar
Je denkt er misschien niet snel aan, maar bij de schoenmaker, haha. Wel vrij basic, hoor, maar dat vind ik zelf heel fijn. En je kan ter plaatse gaatjes bij laten prikken als het nodig is!