Modetopic

Aahw begrijpelijk. Al hoop ik wel dat je over die angst heen komt want je hebt prachtige benen!

Ik heb zelf een panthalon van de h&m die skinny is. Maar de stof ik zacht en lekker dun. Er zijn ook wijde broeken die taps toe lopen (chinos enzo). Zo zie je wel goed je figuur maar plakt de broek niet aan je vast als het warm is.

Als ik zelf weg ga dan vind ik t geen probleem, maar op een gemiddelde dag ga ik vooral wandelen met de hond en vind het jammer dat ik er dan nu steeds zo meh bij loop

1 like

30 den supporting panties van anna rolfi! Koop ze altijd bij de kruitvat, zijn perfecte dikte en kan ze echt vaak wassen zonder dat ze kapot gaan.
Of de supporting panties van de zeeman, maar die zijn eigenlijk altijd op

1 like

Mag ik ook kledingadvies vragen? Ik heb al een hele poos niet geshopt, ook niet online want lastige maten en moeilijke voeten. :redface:

Mijn lengte is 1.61
Ik heb maat 44 boven mā€™n taille, maat 46 onder mā€™n taille.
Ik heb wel echt een taille
Dikke benen, ook dikke kuiten (en tetten)

Ik hou niet van felle kleuren, pastel staat me niet zo goed. Draag daarom voornamelijk zwart, donkerblauwe en grijs.
Ik kan niet tegen wol en draag ook geen polyester.

Vanwege mā€™n lengte staan veel rokken en jurken stom want te lang.
Eigenlijk draag ik in de zomer liever geen rokken/jurkjes omdat de binnenkant van mā€™n dijen stuk gaan en door mā€™n lengte broekjes met ā€œpijpjesā€ eronder altijd zichtbaar zijn als ik zit.
Oh, en ik heb een bijna witte huidskleur die niet bruin wordt.

Maarja, ik wil er ook wel eens leuk bijlopen i.p.v. altijd jeans met een t-shirt.

1 like

Haha ik had net zin om te windowshoppen dus je komt als geroepen. Ik ga even wat voor je zoeken.

1 like

Ohja: waar bestel je leuke bikiniā€™s die:

1. fijn zitten
  2. niet iedereen al heeft
  3. die je makkelijk kan terugsturen (als het allemaal niet past)

Ik heb nog we leen bikini van vorig jaar, maar wil een nieuwe. Ik wil alleen geen bikini die iedereen al heeft :neutral_face: Hebben jullie nog favoriete merken of zo?

Misschien kun je kijken bij lingerie zaken waar niet iedereen komt. Zitten vaak verborgen schatten tussen haha. En bij een lingerie zaak kun je ook beter zoeken op je cup enzo. Ipv een topje in maat S ofzo die altijd net te groot of net te strak zit.

oh ja goeie! Maar heel eerlijk, ik haal mijn lingerie nu bij hunkemoller of bij bijenkorf (in de sale haha en dan zijn die bhā€™s alsnog 50 euro ofzo!!). Ik weet verder geen goede zaken? althans in Utrecht niet

Ik heb vorig jaar ( oke ook in de sale slechte tip dit maar goed) bij de Livera een mooi badpak gehaald voor 16 euro ofzo.

1 like

Wehkamp huismerk (heet beachwave ofzo). Vorig jaar kon ik nergens een passende en leuke bikini vinden en daar zo geslaagd. Ze hebben van elk stofje verschillende modellen topjes en broekjes dus je kan zo mixen tot wat jij de ideale combinatie vindt. De stofjes/prints zijn niet enorm vernieuwend, maar ze hebben uniā€™s en een aantal leuke motiefjes.

En echt mijne zit zo lekker. Ik ben fan!

Edit: ook tof, ze hebben ook fotoā€™s van iets vollere modellen bij sommige badmode, altijd mooi!

2 likes

Haha ā€˜verschillende topjes en broodjesā€™ :smile:

Ik ga eens kijken, thanks!

1 like

Haha oeps! Ik ben ondertussen pannenkoeken aan het bakken dus beetje afgeleid haha!

2 likes

Paper bag trousers. Kun je in maat 46 halen en dan in je middel strakker knopen.

Broek met splitten. Heb je toch een beetje blote benen maar schuren je dijen niet tegen elkaar

Culotte. Zijn lekker wijd en niet te lang.

Legging broekje voor onder een rokje maar dan met kant. Mocht je dan de legging zien dan zie je alleen wat kant.

Shirt

Ik weet niet precies heel goed je stijl. Maar misschien vind je deze pasvormen leuk en zou je zelf wat gerichter kunnen zoeken met die namen.

2 likes

Oh ik zie trouwens dat Wehkamp ook een hele ā€˜afdelingā€™ heeft voor builoften.

Dankjewel :heart:. Ik vond die broeken allemaal leuk en het shirt ook. Ik ga dat broekje voor onder jurkjes meteen bestellen.

2 likes

Ik ben eigenlijk op zoek naar een leuke (lange) jurk of een leuke top. Ik ben zwanger en draag veel saaie basics, wil ook wat leuke kleding dragen. Ik ben heel kritisch (daarom slaag ik zelf niet denk ik).

Ik ben blond met donkere ogen. Ik heb in zwangerschapskleding maat S, veel normale kleding pas ik ook wel in een maat groter als het niet een kort model is, ik heb brede schouders en wat stevige bovenarmen die ik graag bedek, dus liefst iets met mouwtjes en iets wat niet helemaal wijd valt, dat maakt me echt een blok. Een jurk moet niet te kort zijn zodat ik het ook naar mā€™n werk aan kan (maxi vind ik mooi), en een top zonder tekst graag. Ik draag zelf veel kleuren als zwart/grijs/oud roze/ soms pastel/printjes, fel rood/blauw etc is niet echt mijn ding, net als streepjes. Tot slot het moet niet te duur zijn, omdat ik het over zoā€™n 3 maanden waarschijnlijk niet meer draag.

Ben benieuwd of je iets voor me kan vinden haha. Zelf winkel ik graag, maar nu hangt het overal vol met crop tops en jurkjes met elastiek in de taille. Sites als asos vind ik zo overweldigend.

Roze jurk
Lange bloemen jurk
Zwart shirt met bloemen
Lange roze jurk
Jurk met print

@Grey

Een tip trouwens ( voor iedereen eigenlijk) als je ergens iets ziet bijv op pinterest wat je leuk vind. Maak daar een screenshot/foto van. Op sommige sites kun je gericht zoeken met fotoā€™s. Dan zoekt de site dingen die lijken op het kleding stuk wat jij zoekt.
Ook kun je met die foto naar winkels vragen aan het personeel of zij ongeveer zoiets hebben. Scheelt uren zoeken.

Ohhh leuk, dankjewel! Ik vind de tweede, de lange bloemenjurk van asos, heel erg mooi! Ik denk dat ik die ga bestellen, er staat alleen bij dat de stof niet rekt en hij is wel wat getailleerdā€¦ Hoop dat ie past!

De roze overslagjurk van H&M vind ik ook mooi, ben alleen bang dat de taille wat te laag is. Als ik dan een grotere maat neem zit het vaak te wijd bij de boobies, maar ga kijken of ik die in de winkel kan vinden, dan kan ik alle maten passen haha.

De rest staat me denk ik niet zo flatteus (te wijd, maakt teveel een blok). Dankjewel voor de moeite!

1 like

Ik voel me echt heel erg out of the loop op gebied van mode. Ik merk dat ik steeds teruggrijp naar de kleren van mijn ā€œpiek periodeā€ haha: skinny jeans en een wijd shirtje. Maar ondertussen is mijn figuur zo veranderd dat ik mij volgens mij veel mooier naar mijn lichaam kan kleden (toen ik nog superslank was had ik bijvoorbeeld niet echt een taille, nu wel) maar ik weet gewoon niet waar te beginnen dus draag ik 9 van de 10 dagen gewoon nog steeds een skinny en een t-shirt omdat dat veilig voelt ofzo.

Terwijl dit dus is wat ik mooi vind:

En dan baal ik echt dat ik in een stomme jeans en t-shirt rondloop!!! :face_with_symbols_over_mouth:

Dus @Prettyprettyprincess als je mij kan helpen: ik ben 1m63 en heb maatje 38/40 ongeveer. Mijn vetjes zitten vooral rond mijn buik, badonkadonk en bovenarmen. Ik laat het liefst veel decolletƩ zien en weet nooit welke schoenen onder outfits te dragen.

Als ik eens wat geld over heb (ik hoop op een goeie belastingsaangifte) ga ik me denk ik eens professioneel laten stylen haha.

2 likes

Maar Vick, je ziet er altijd super goed uit. Serieus hoor!

2 likes