heeft iemand tips voor jumpsuit die niet al te lang zijn? Ik ben 1.63, zandloperfiguur en zoek een mooie jumpsuit voor een bruiloft, het liefst 1 die ik later nog aan kan:)
Bij de Peek & Cloppenburg hebben ze ook een afdeling. Prijzen wisselen daar heel erg.
Ik heb meer verkleed advies nodig, want ik heb volgende week een staff party, super leuk en gezellig maar er is wel een thema aan verbonden⊠Meestal kom ik er wel uit, maar nu is het thema burlesque en ik weet er echt geen raad mee. Iemand toevallig tips met ht zoeken/combineren van bepaalde kledingstukken, wil liever geen kleding van de feestwinkel want daar ga je echt maximaal in zweten volgens mij.
Oh zojuist heeft een van mn collegaâs die het organiseert âinspiratie fotoâsâ gepost in onze groep fb en daar zie ik ook fotoâs van the great gatsbystijl zeg maar, dus dat kan ook
Ik heb volgende zaterdag een feest op een cruise schip (âCruise Royalâ is de naam)
Ik wil een leuke jurk, kort of lang maakt niet uit. Ik hou niet van traditionele stijl dus geen baljurk oid.
Ik zou er bijv. graag doc martens onder dragen of platform sneakers
Liefst van Zalando of Asos!
Ik ben 1,70 en heb lange benen, probleem zone is de niet aanwezige kont
Iets van een goud jurkje of rood met een boa ofzo haha.
eens zoeken op flapper dress?
En dan verder natuurlijk zoân haarbandje rond je hoofd en lange parelkettingen
Ah thanks voor het meedenken!
Probleem met mij is dat veel gewoon niet zo mijn smaak is, ik draag geen laarzen (alleen maar sneakers, Docs en loafers eigenlijk ). Heb bijvoorbeeld wel zoiets als die laatste rok in mijn kast hangen, maar dat vind ik dus alleen leuk zonder panty.
En zoân wijde broek is zeker een goed idee! Alleen dan zit ik weer met hoe ik dat op een niet-basic manier moet combineren haha. Ik ben echt een zeikerd, ik weet het.
@Prettyprettyprincess jaaa het liefst wil ik een gouden of zilveren (glitter) jurk ofzo of iets met kant, lastig pffff
@MrFahrenheit probeerde net al op flapper dress te zoeken op asos, missguided, boohoo en pretty little things maar kon helaas niks vinden
Iemand die zich toevallig verveelt en zin heeft om outfits te zoeken op bovenstaande webshops?
Thanks, ik kon maar 1 jurk vinden toen ik fringe dress in mân asos app typte. Ik ga ze meteen na mân vergadering checken
Bedankt voor je linkjes! De laatste is mooi, maar beetje te duur voor iets wat ik 1x ga dragen helaas maar hopelijk zijn de andere jurken wat goedkoper haha
Gucci. Dan hoor je bij de gang gang.
Peek&Cloppenburg! Ik weet in ieder geval dat de vestiging in Amsterdam een afdeling met galajurken heeft. Verder hoorde ik laatst iemand zeggen dat Saks Off 5th (ook in Amsterdam) ook een afdeling met jurken heeft maar daar ben ik zelf nog niet geweest.
Nee nee je mag dan muziek maken met Corry King.
Ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen⊠Ik heb een heel fijn nepleren jasje. Maar nu begint het te scheuren bij de oksels. Het is in een beginstadium en ik heb bedacht dat er misschien wel een strookje overheen geplakt kan worden. Dan kan bijv. elders op het jasje dat strookje ook geplakt worden, zodat het de bedoeling lijkt. Weten jullie of dit kan bij een kleermaker?
Ik zoek zelf ook een nieuwe riem en ik vind die van Kiomi (via zalando) erg mooi! Simpel, maar toch anders. De riemen zijn van leer, maar hoe de kwaliteit echt is weet ik (nog) niet.
Ik weet niet wat je budget is, maar ik heb een zwarte simpele riem van apc en na drie jaar ziet hij er nog steeds mooi uit
Zouden jullie twee (vrij) verschillende kleuren zwart bij elkaar dragen? ik dacht altijd dat dat wel kon maar kwam vandaag buiten en zag in het daglicht pas hoe erg mijn jurk met mân laarzen verschilde qua kleur zwart en het stoorde me echt een beetje
Update over dit jurkje: MEGA doorschijnend. Vond hem voor 30,- âte duurâ voor wat je krijgt: ik zou deze niet zo snel zonder iets eronder aandoen, maar vind dat dan weer onhandig. Hij was wel heel leuk verder.
Jammer, vond hem echt schattig