Ik heb ook zo’n body maar niet zulke tieten (helaas) en ik hang er gewoon een veiligheidsspeldje in zodat ie wat meer dicht blijft.
Ok fijn, dan ga ik 'm bestellen en kijken of het zo kan. Thanks! @vitaminwater @Prettyprettyprincess @Dazed
Ja ik heb ze toen in de eerste ronde van de uitverkoop gekocht, dat scheelde wel iets (en je hebt ook 10% nieuwsbriefkorting volgens mij!). Ik heb dat model met zijde (volgens mij stond dat in de titel) en die vind ik normaal vallen. Ik had wel een maatje groter genomen want vind het mooier als ze ietsje oversized vallen.
De zijden blouses van &OS blijven mooi hoor. No worries!
Ik weet dat bijv. Allstars prima in een kussensloop in de was kunnen, met canvas schoenen zou ik dat niet zo eng vinden. Maar gaat dat met suede ook of verpest ik ze dan? Ik heb Adidas Gazelle’s, van de kleur kan ik geen plaatje meer vinden maar qua lichtheid lijken ze heel erg op deze https://m.adidas.nl/gazelle-schoenen/B41646.html
Neee zeker geen leer/suède in ee wasmachine doen, dan verpest je ze zeker…
Het beste kan je ze schoonmaken met een sopje van water en shampoo (geen antiroos) en een nagelborsteltje, ze laten drogen aan de lucht en dan opborstelen met een suède borstel
@Memoria @Egel @LastYoungRenegade @Dazed @anon44014442
Bedankt allemaal! Ik denk dat ik toch gewoon voor de Pascal zal gaan dan.
Ik heb er ook van costes! Basic kleuren zoals donkerblauw en wit koop ik dan van &os bijvoorbeeld of boss maar de wat gekkere kleurtjes zoals fuchsia of lila koop ik goedkoop want die draag ik minder en slijten minder snel en vind ik meer leuk voor erbij dus hoef ik geen kapitalen aan uit te geven.
Daar kun je ook nog kijken want die blijven ook mooi en voor mij heel belangrijk: kreukvrij
Heeft iemand toevallig nog tips waar ik een mooie galajurk kan vinden? Heb zelf al Nelly, Asos, Zalando, H&M, Mango en Zara gekeken, maar dacht wie weet heeft iemand hier nog een tip voor een (web)winkel waar ik nog niet aan gedacht heb?
Ik weet niet in welke regio je woont maar in mijn oude woonplaats gingen mensen vaak naar Dreamdresses in Arnhem!
Dankjewel, ga ik dat doen!
Heeft iemand ervaring met de kleding van MostWanted? Is de kwaliteit een beetje ok en vallen de maten goed? Ik zie altijd leuke kleding voorbij komen maar de recensies op internet zijn echt niet mals twijfel of ik toch een keer iets moet proberen
Pff had ik net mijn draai gevonden wat betreft zomerkleding, komt nu de herfst eraan. Wil alvast beginnen met wat items aanschaffen, maar weet echt niet wat. Ik heb een zandloperfiguur en met jurkjes en rokjes kan ik dat mooi aankleden, maar als ik denk aan de herfst heb ik echt moeite met bedenken wat ik nou in hemelsnaam aan moet. Grof gebreide truien zijn fijn, maar lijk er instant 20 kilo zwaarder door. En een vest over mijn kleding zorgt voor een tent effect (want dikke reet en holle rug). En en en. Gewoon moeilijk is niet zo mijn seizoen wat kleding betreft. Heb ook gauw het idee dat ik een saaie doos ben met veel van de herfstcollectie. Iemand die me op weg kan helpen?
En rokken en jurken in de herfst? Je zou kokerrokken kunnen dragen en truien die nauwsluitender zijn? En lossere truien kunnen op zich ook wel prima met een wat strakkere broek als je er niet veel zwaarder uit wil zien.
Ik hou juist van de herfst, ik vind mijn herfst/winterkleding mooier, maar ik snap je wel met een draai vinden, ik moet er ook altijd weer even inkomen.
Eigenlijk zou je veel van je zomer kleding kunnen veranderen naar herfst kleding. Door bijvoorbeeld een panty eronder en een jasje erover. ( of een trui erover/onder)
En er zijn ook wat nauwsluitende warme kleding stukken zoals tshirts met lange mouwen en coltruien. Eigenlijk kun je in de herfst spelen met laagjes. Mocht je willen dat ik wat leuks voor je uitzoek om je te inspireren dan doe ik dat graag.
Wow jullie zijn snel!
Normaliter draag ik idd jurkjes/rokjes en dan gewoon een panty eronder etc. Maar toch ben ik dat een beetje beu, vind vaak een donkere warme panty onder veel kledingstukken net niks, vooral in combinatie met mijn sneakers bijvoorbeeld.
En dingen zoals kokerrokken of strakke broeken moeten echt mooi zitten, aangezien ik wel een buikje heb en dat is wel een beetje mijn grootste onzekerheid haha. Vandaar dat zomerkleding me wat makkelijker afgaat ook, jurkjes en rokken kunnen mooi strak in mijn taille (want die is smal) en verhullen dan lekker dat buikje.
Als je het leuk vindt om mee te zoeken @Prettyprettyprincess dan heel graag natuurlijk!
Zo’n pak vind ik bijvoorbeeld wel echt supertof, maar ik heb daar nog steeds niks in gevonden wat echt bij mij past:
Heb je al eens geprobeerd om wijde broeken te dragen die tot hoog in je taille komen? Die zouden normaal je zandloperfiguur mooi moeten benadrukken als je er bv een dun wollen (col)truitje boven draagt dat je dan in je broek steekt
@Radio ik vind het sowieso altijd wel aan te raden om kleding te (laten) verstellen, met name als je een smallere taille hebt
Oke even in spoilers anders spam ik het hele topic vol haha.
Maar dit zou ook een optie kunnen zijn voor een pak. Een wat langere of een oversized jasje met een rokje. ( Deze is uit de plus collectie van de mango kon zoiets niet zo snel in de gewone collectie vinden maar zoiets zal er vast wel zijn)
Of een wat wijdere broek die hoog in je taille zit maar wel een eventueel buikje verbloemt.
Qua jurkjes heb ik even deze als voorbeeld genomen. Maar het gaat om de pasvorm. Boven mooi gesloten en onder wat wijder. Als je een panty niks vind zou je bijvoorbeeld voor een midi jurkje kunnen gaan en dan een wat hogere laars kunnen dragen.
Dit soort rokken zie ik overal. Ook in verschillende lengtes en kleuren en prints. Maar dit zou je kunnen dragen met een over sized trui of een topje dat wat meer aansluit.
Bij Tk maxx hebben ze ook altijd wel wat galajurken hangen. Best voor de hand liggend maar sommige zijn zo mooi dat ik heel graag alleen daarom al een gala zou willen.