Waar vind ik een mooie mom jeans die mooi om de billen zit? Ik heb nu een goeie van Costes maar omdat ik er ongeveer in woon wil ik er nog één in net een andere kleur
Ik vind het altijd zó moeilijk om broeken te vinden die mij goed passen! Ik ben 1.75m maar heb vrij korte benen, gespierde (en dus grote) benen en billen maar dan wel weer een smalle taille… Heb de afgelopen tijd alweer twee broeken terug moeten sturen. Heeft iemand tips voor winkels/websites waar ik misschien terecht kan? Ik heb een serieus broeken tekort dus het type broek maakt niet uit (jeans/pantalons/etc.).
Dat klinkt perfect! Super bedankt!!
Ik koop m’n basic t shirts vaak bij de h&m mannen afdeling. Veel steviger katoen en gaan dus langer mee.
Ik heb over 2 weken diploma-uitreiking van m’n bachelor, is dit jurkje leuk? Of - mocht iemand blij worden van advies geven - iemand tips met winkels met leuke jurkjes voor zo’n gelegenheid? Ik kies vaak per ongeluk net-niet dingetjes.
Suuuuper leuk!!
Toevallig zat ik gister even op de website van Steps. Daar hebben ze echt leuke jurkjes nu nog in de sale ook
Heel leuk!!
Heel mooi! Ook super mooie details
Heel leuk ja!! netjes ook maar niet saai
als je nog verder wilt zoeken, ik kijk zelf voor jurkjes vaak op asos en Nelly
Prachtig!
@Evi-lena @Prettyprettyprincess @FrozenFlame @littlelamb @lijnewiets Super lief jullie reacties, echt alsof je met vriendinnen gaat winkelen en even bevestiging ofzo nodig hebt hahaha. Thanks! Heb 'm inmiddels besteld, hopelijk dit weekend binnen
Wie kan me helpen? Ik wil Dr Martens maar ik ken niks van de modellen. Ik heb daarstraks al in een winkel gepast en dat model heette “1460 Pascal”. Is dat het meest gangbare model? Is er een verschil tussen “1460 Pascal” en gewoon “Pascal”? Bij een bepaalde kleur stond dat getal er niet bij maar ik zag op zich geen verschil? Ik vond dit model i.i.g. mooi maar ik vroeg me af of er dus nog meer gangbare modellen zijn.
Op de site van Dr Martens zelf zie ik door de bomen het bos niet meer en ik wil wel de goeie keuze maken.
Serieuze vraag: zou ik dit ook kunnen dragen zonder dat m’n tieten eruit vallen? (het is een body)
Zo ja, heeft iemand tips om het hoger aansluitend te maken?
Zou kunnen maar ik denk dat je dan iets van fashion tape nodig hebt.
Wat je zou kunnen doen is een mini druk knoopje erin naaien zodat je hem wat hoger kunt sluiten.
Hij lijkt best wel wat ruimte aan de zijkant te hebben dus ik denk dat je wel genoeg speling hebt om hem gewoon een steekje te geven?
1460 is inderdaad het standaardmodel! Voor zover ik weet zit het verschil met de Pascal alleen in het materiaal: de Pascal heeft leer waar iets meer textuur in zit, volgens mij is het ook wat zachter en zijn de randen niet afgestikt. Ik heb zelf alleen 1460s dus kan niet vergelijken maar ik kan me voorstellen dat de Pascals wat makkelijker zijn om in te lopen, maar daar zou je wel reviews voor kunnen checken!
Ik heb de Pascals (wel een oudere versie met ander leer). Wat @Dazed zegt klopt, en daarnaast zijn de Pascals ook smaller. De 1460 paste ik niet met mijn smalle voeten en de Pascal wel, met een dikker zooltje erin.
Van &otherstories heb ik er twee die super mooi blijven
@anon95960165 hij is inderdaad fantastisch maar ik vind hem wel snel slijten.
@whosthatgirl Als je op de site van dr martens zit dan kan je ook de beschrijvingen lezen. Of je zou naar een Dr Martens winkel kunnen gaan. @LastYoungRenegade weet er trouwens ook van alles van. Verder heb ik niet veel toe te voegen aan wat mensen zeiden behalve dat ze echt een hel zijn om in te lopen. Als je daar geen zin in hebt dan kan je het beste schoenen gemaakt van Smooth leer kopen. Die zijn zachter en lopen gelijk als slofjes. En als je ze niet per se nu hoeft dan zou ik tot het einde van de maand wachten. Dan is het glamourdag en heb je tenminste 20% korting. Dat scheelt in ieder geval een beetje
Officieel heb je de 1460, 1460w en Pascal, maar tegenwoordig worden de Pascals dus 1460 Pascal genoemd De 1460 is het halfhoge model, de 1461 het lage model (die zie je minder vaak vind ik). Overigens heb je nog veel meer modellen, maar dat weet ik zelf niet eens allemaal, haha. Zelf heb ik beide ingelopen en vond ze beide wel redelijk te doen. Bij de Pascals waren mijn voeten in het begin wel wat te breed bij de tenen, maar nu lopen ze perfect.
Ik plak sowieso altijd preventief blaarpleisters op mijn hielen tijdens het inlopen (of als het heel warm weer is), want ik weet dat ik daar last krijg.