Modetopic

Ja precies, buiten het werk om zou het kunnen maar tussen die pubers ga ik dat echt niet doen haha. Werk sowieso bij een strenge school waar korte broeken voor mannen en spaghettibandjes no-go zijn :roll_eyes: dus denk dat het ook door de directie niet gewaardeerd zal wordenā€¦

@tuula ik heb n.a.v. jouw pinterest link een bandana in mā€™n winkelmandje gegooid, haha. #influencer

@Krabsalade Op zalando is ook het merk ā€œchi chi londonā€ en daar hebben ze echt geweldige feestjurken (vind ik). Zeker het bekijken waard!

1 like

Gestreepte legging
Legging

Kimono

1 like

Mooi al die oosterse invloeden op je board!!! Raak helemaal geĆÆnspireerd :blush:

1 like

Misschien ook even bij de steps kijken? Hebben momenteel allerlei jurkjes die ook geschikt zijn voor bruiloften

1 like

Roze jurk
Roze midi wrap dress
Witte jumpsuit
Jumpsuit met culotte en kant

Nog wat bruiloft outfit opties.

@Krabsalade en @frozenflame

1 like

@anon76889665 ahh deze deed het niet misschien nu wel

Kimono

1 like

Aantrekkelijk gestyled ook door Monki. Jeuzes.

2 likes

Misschien moet monki ook maar dit topic lezen voor wat advies.

6 likes

Oeh, die printed gym leggings van Asos zijn te gek!

1 like

Wat een leuk topic!!! Heb hier al hele leuke dingen voorbij zien komen!!

Wellicht ben ik moeilijk, maar ik ben wel benieuwd of je wat leuks weet te vinden voor mij. Note: ik heb maat 32 of 34, maar vaker 32 (zeker bij winkels als H&M).
Mijn maten zijn echter een beetje gek, waardoor kleding van Zara of Mango ofzo mij zelden staat (geen heupen/billen/tieten, beetje taille, redelijk brede borstkas en schouders) en slechts 1.63m. Dus veel dingen zijn al snel te groot :frowning:

pinterest

1 like

@En_17_Anderen ik ga even voor je kijken!

Ik heb echt zin een bruiloft nu haha.

1 like

@Krabsalade

Is dit wellicht iets? (Ik weet je maat helaas niet) Heb even gezocht met in mijn achterhoofd je lengte, voorkeur voor groen en 'armenprobleem.

https://www.zalando.nl/only-petite-onlemma-short-dress-korte-jurk-night-sky-op421c01j-k11.html

Maar wellicht vindt je het wel helemaal niets, dan hoor ik het ook graag! Vind de suggesties van @Kamerbreed heel leuk!

4 likes

Nooit van gehoord, thanks! Staan inderdaad best leuke dingen tussen.

Wat een fijn topic dit! Ik vind het bij viva ook altijd leuk om mee te denken als die vrouwen op zoek zijn naar een jurkje voor een gelegenheid. Die komen altijd met topvintage aan, dus vind het dan wel lekker verfrissend om eens met iets heel anders aan te komen. :stuck_out_tongue:

1 like

Zachte zwarte blouse
Broekkie
Grijze broek
Jeans
Shirt
Trui
Rok

Ik hoop niet dat je het stom vind , maar ik heb ook even bij zara kids voor je gezocht. Iemand die ik ken heeft maat 34 en shopt ook bij zara kids. Ze neemt dan de grootste maat. Ennn het is ook nog eens goedkoper ook nog haha.
Ohja misschien kun je ook beter jouw maat vinden bij de petite afdeling in winkels/sites. Perfect voor kleinere mensen maar de maten beginnen vaak ook vanaf 30/32 daar.

@Prettyprettyprincess Haha ja, ik kijk best vaak bij de kinderafdeling van H&M. Maar bij winkels als Zara pas ik het toch vaak niet, omdat mijn schouders te breed zijn :sob: Petite lijn vind ik ook fijn, maar ook daar loop ik best vaak tegen hetzelfde probleem aan helaas. Vraag me af hoe bodybuilders dat doen :stuck_out_tongue:

Je hebt wel echt leuke dingen uitgezocht!!!

Ahh wat vervelend. Passen broeken en rokken wel bij de kinder afdeling?
En tja bodybuilders heb ik nooit begrepen hahah.

1 like

Vagabond (schoenen merk ) had zoiets weet niet of ze ze nog hebben.

1 like

Ik heb maat 38 en zandloper figuur. Grote borsten en beetje best wel love handles. Ik ben veel thuis en nu met warmer weer weet ik niet goed wat ik aan moet en zie ik er steeds best stom uit vind ik zelf. Ik heb wel wat wijdere losse broeken gekocht maar de pasvorm is toch vaak best wel lastig, heb nog niet echt een mooie gevonden, voel me er niet echt mooi of leuk in. Zie spoiler, ik wil graag benen en voeten bedekt.

Spoiler

Mijn hond is vorig jaar toen in blote benen en slippers aan had aangevallen. Nu durf ik niet meer te wandelen met blote benen, dus ik wil altijd een lange broek en dichte schoenen aan.