Wat jammer dat ie zo onpraktisch was:( Bedankt voor je tip, dat is inderdaad iets waar ik zelf niet aan gedacht zou hebben!
Voor dat budget kun je bij &other stories of pauls boutqiue kijken voor basic zwarte tassen. Als het je smaak is evt een zwarte longchamp le pliage. Everlane als je geen bezwaar hebt tegen verzendkosten!
Ik heb vorige winter in de Costes sale een paar mooie jasjes en blouses gekocht. Nu hebben ze weer veel sale!
Jaa daar heb ik al rondgesnuffeld!
Jaa heel leuk!
Kan dit jurkje voor te werken?
- kantoor
- geen officiële dresscode muv spaghettibandjes en teenslippers
Ik dacht met platform sneakers onder, zeker geen hakken
Als je de hele dag op een stoel zit ligt het eraan hoe kort je jurkje is als je zit. Ik kan dat niet zo goed inschatten maar ik neig naar nee. Staat je wel heel mooi trouwens!
Dank je wel! Voel me er heel zomers in
Ik doe even de zit test om te zien hoe dat voelt idd.
Dank je voor je mening!
Mooi! Staat je erg goed. Ik werk op een heel informeel kantoor, dus vanuit mijn eigen enige werkervaring vind ik het wel kunnen
@Chicago als jij je er goed in voelt is het niet to much. Ik vind het zelfs casual door de kleuren enzo. En als het zo warm word lijkt het me een ptima outfit!
Ik weet nog niet zo goed of ik me hier op mn gemak bij voel. Eigenlijk is alles buiten mn comfortzone (blote armen en benen) maarja ik heb ook geen zin om daar weg te smelten
Ik vind het je heel mooi staan je hebt een prachtig lichaam. Je zou eventueel iets van een dun jasje (ook voor in de avond) mee kunnen nemen mocht je je toch totaal niet prettig voelen.
ik vind het super leuk staan voor een concert! Je hebt ook een prachtig figuur en ik ben jaloers op je gebruinde benen!!!
Ohh zo lief van jullie ️ De foto is vanuit een goeie angle hoor
Ik ga nog even twijfelen maar als dit em word, neem ik iig een langer vestje mee, thanks!
Weet iemand waar je leuke wrap dresses kan bestellen? Binnen 1 of 2 werkdagen geleverd en niet asos
Zalando, hm, wehkamp misschien.
Ik heb een lijstje met online winkels ik weet alleen van een paar winkels de levertijd niet.
Reformation
Asos
H&m
Mango
Wehkamp
Stradivarius
Monki
Zalando
Missguided
&otherstories
Urban outfitters
Pretty little thing
Loavies
Fashion nova
Oysho
Dankjewel! Ga ze gewoon allemaal af haha. Zalando bijvoorbeeld had ik niet eens aan gedacht.
Nou, daar ben ik weer. Ik ben nog steeds op zoek naar een basic leren tas, maar ik kom er niet uit en ik zak weg in een algemene stijlcrisis omdat ik zat te denken wat ik bij mijn kleding vind passen, maar eigenlijk niet zo blij meer ben met mijn garderobe. Ik ben ‘mezelf’ kwijt qua stijl, terwijl vriendinnen over bepaalde kledingstukken wel vaak zeggen ‘oh das echt een Marsepein jurkje/jasje/whatever’. Ik ben zelf alleen een beetje kwijt wat ik echt Marsepein-dingen vind. Misschien is het een beetje de leeftijd (28), maar ik weet ook niet goed wat ik mooi bij mijn figuur vind staan en zo kan ik wel even doorgaan over onzekerheden. Ik las hier al over moodboards en dat wil ik wel proberen al vind ik het wel erg moeilijk.
Eigenlijk kwam ik hier om te vragen wat jullie van deze tas vinden, maar toen kwam bovenstaand verhaal er nog uit ;p