Misschien even de naam kopieren. Kan zijn dat ieh misschien bij de tall of petite collectie er nog is. Of een variant ervan.
Er staat bij dat ze een hele maat kleiner vallen dus misschien kan je een m proberen?
Ik ben dus op zoek naar zo’n jurk.
Ik ben niet groot, heb maat M smalle taille met flinke billen.
Zara heeft nu ook zo’n jurk in de sale maar niet meer op voorraad.
Ik wil dus dit maar dan met korte mouwen.
Ik twijfel of mouwen oprollen met deze jurk leuk staat.
Ik vrees echt dat het te groot zal zijn… Ik heb echt wel een xs nodig. En dan nog. Gisteren dus het rokje van Colourful Rebel besteld (in xs) en het is echt veeeel te groot. Te lang maar ook gewoon veel te breed aan mijn buik. Er kan nog een vuist bij en ook gewoon te veel stof.
Ik ben echt niet extreem mager ofzo. Alleen klein.
Ben zoooo teleurgesteld.
Ik had er een besteld van Zara, maar het was geen succes! Nu is er een van Mango onderweg.
Aaah de struggle is real! Hopelijk is die van Mango goed!
Ik had er een gekocht maar ook teruggebracht, want hij zat bij m’n benen goed maar was veeeeel te ruim bij m’n kruis en buik, waardoor de stof daar ging hangen zeg maar
Ik zag er laatst zoeen online bij stradivarius, wel in andere kleuren. Zal even een linkje zoeken. https://www.stradivarius.com/nl/dames/uitverkoop/kleding/jurken-en-jumpsuits/alles-zien/korte-jurk-met-stoffen-knopen-c1020165026p300647504.html?colorId=306
Ik vind zelf de groene wel leuk, maar weet niet of t een naar stofje is!
Wie kan mij helpen?
Ik ben ceremoniemeester ol de bruiloft van mijn schoonzus en zoek een jurkje
- lichtblauw
- ik hou van kant en glimmertjes
- cocktail of lang, maar ik ben 1.60 en wil een propje lijken.
-niet strak aan de onderkant, juist zwierige onderkant (skaterachtig model) - liefst met mouw, maar zonder kan ook
- budget max 100 (liefst minder)
- maat 36 (en dus 1.60 lang)
Asos of bij Zalando en dan de petit collectie.
Die broek is fantastisch! Blouse staat je ook goed overigens. En weet je hoeveel mensen het waarderen als je wat meer buiten de gebaande paden gaat? Het is vaak voor jezelf een grotere stap om van je skinny af te stappen. Maar goed, als je m nooit aantrekt is t zonde. Ik vind t heel mooi staan iig.
@Diafragma Ik vind de broek persoonlijk niet zo, maar ik ben saai en houd niet van wijde pijpen. De blouse vind ik wel echt prachtig!!
Die broek staat je goed hoor! Jammer van die blouse.
Is het niet deze maar opgeknoopt??
Welke winkels raden jullie aan voor het kopen van nette pantalons, blazers, blouses die niet al te duur zijn? Ik begin binnenkort met mijn eerste echte baan en ik wil alvast wat mooie items in mijn kast hebben hangen.
Mango !
Ik mag een tas uitzoeken voor mijn verjaardag en zoek een mooie zwarte basic tas, omdat ik altijd met van die hipstervaatdoekjes rondloop. Hebben jullie tips voor mooie tassen? Mijn vader kwam met allemaal kunstzinnige ontwerpers (heel lief) maar dat is me te heftig haha
Ik wil zelf niet boven de 200, omdat ik er anders zo voorzichtig mee ga doen dat ik 'm niet ga gebruiken
Dank je! Net even zitten neuzen en zie wel mooie dingen, maar nog niks waar ik echt warm van word. Ben ook een moeilijke klant, want ik weet het zelf ook niet zo goed. Dacht dat een basic zwarte tas wel makkelijk te vinden was haha.
Ik heb een zwarte “werk” tas van Matt and Nat gehad, zo een met een laptop deel, en dat ding was zo zwaar. Heb hem uiteindelijk verkocht want mijn schouder deed gewoon pijn ervan.
Misschien dus een tip als je iets zoek om ook aan het gewicht te denken icm waarvoor je hem gaat gebruiken en wat je altijd mee neemt.