Modetopic

Ik zoek een festival outfit voor het thema Wild Wild West
deze stijl:

Iemand suggesties/linkjes?

Hele toffe tas! Het leer ziet er vooral mooi uit.

Kan het ook zijn dat je even andere dingen aan je hoofd hebt of niet meer zo geinteresseerd bent in kleding/mode op dit moment? Maargoed je geeft aan dat je niet blij bent met je kledingkast, grijp de kans om te experimenteren met nieuwe combi’s van je oude kleding of uitgebreide passessies met hele nieuwe dingen. Bij mij helpt heeel erg op mn gevoel afgaan, dit voelt/zit lekker, en zo niet, al staat het nog zo tof, laten liggen en verder kijken.
Denk dat het juist een leuke periode kan zijn!

Ik heb verrassend veel mooie items kunnen kopen in de H&M vorige sale, zoals mooie lange rok en high-waisted pantalon!

Ik heb inderdaad ook andere dingen aan m’n hoofd, maar aan de andere kant zoek ik vaak afleiding door online een beetje rond te struinen op verschillende webshops alleen eindigt dat in frustratie of in veel retours. Ik ben nu mentaal m’n hele kledingkast aan het weggooien, maar dat moet ik maar niet echt gaan doen haha.

Dat is wel goed advies, dank je! Ik heb bijvoorbeeld dingen waar ik me niet meer goed in voel, maar die ik niet weg wil doen omdat het x jaar geleden mijn favoriete kledingstuk was. Ik moet echt minder hamsteren.

Mooie tas!

1 like

Ik vind 'm heel gaaf zoals het tweede meisje 'm draagt maar ik vind het heel stijf ogen op die eerste foto, lijkt me niet lekker soepel dragen

1 like

Ga het nu in het weekend aandoen, gelukkig is het nog steeds mooi weer :sunny:

1 like

Ik zoek een jurkje voor een bruiloft in september.
Iemand nog tips voor leuke webshops?
Kom nu vooral uit op Asos, maar kan nog niet echt wat vinden.

Pull&bear heeft een aantal van zulke tops!

1 like

Ik denk dat forever 21 daar vol mee staat. H&m zal ze vast ook wel hebben.
En misschien brandy melville ( ofzoietd haha) al weet ik niet of zij een webshop hebben.

1 like

Ik heb er laatst eentje besteld bij Forever21, die hebben genoeg zo uit mijn hoofd.

1 like

Jaa dat soort jurkjes zijn leuk ! Midi is ook al fancyer dan kort. Ik zou even tussen de sale bij de zomer jurkjes kijken. Je kan iets ook al updressen door een mooie tas of sieraden er bij te dragen. Ik zou ook niet te veel focussen op een bepaald soort jurk. Want dan ga je harder stressen als je die niet vind. Pak wat jurken uot het rek en pas ze . Succes!

1 like

Haha ik kan je ook mn nummer geven voor de eventuele " is dit leuk??" Foto’s haha.

@Krabsalade. Je kunt gewoon op de fotos klikken dat weet je he.

Jaa zag ze haha.

:smirk::smirk:

Ik zou graag jullie advies over een bikini willen hebben. Ik moet echt een nieuwe bikini. Mijn oude bikini is zon 5 jaar oud, te klein en de beugel kapot. Dus…
Nu twijfel ik tussen deze twee van Oysho

• Stipjes Bikini
  • Regenboog Bikini
  • Geen van beide (ik weet een leukere)

0 stemmers

Nu het zo enorm heet is: ik zoek jurkjes die kunnen voor werk: midi-lengte en niet te bloot (liefst mouwtje, of in ieder geval brede band). Ik heb een peer figuur en houd niet van jurken die strak zitten bij mijn buik/heupen. Liefst beetje skater achtig?

Heeft iemand tips?

Ik zag laatst dat ze best leuke bikini’s bij Bonprix hadden maar daar moet je het net treffen volgens mij… :grimacing:

1 like

http://m.asos.com/nl/stradivarius/stradivarius-jurk-met-brede-strepen/prd/9794985?clr=verschillendekleuren&SearchQuery=&cid=8799&gridcolumn=1&gridrow=12&gridsize=2&pge=1&pgesize=72&totalstyles=148

Deze is al eens eerder langsgekomen maar ik vind m heel leuk voor werk of casual. Je zou ook kunnen kijken voor overhemdjurken?