Een pantalon en een blouse. Ik zou me niet teveel laten leiden door het weer eigenlijk. Gewoon wat netjes, niet te zomers.
Zoiets. En dan kun je de mouwen nog oprollen bv.
Edit: dit is wat ik zou aantrekken dus! Geen bevel haha.
Een pantalon en een blouse. Ik zou me niet teveel laten leiden door het weer eigenlijk. Gewoon wat netjes, niet te zomers.
Edit: dit is wat ik zou aantrekken dus! Geen bevel haha.
Haha nee alleen maar goed om te weten! Zat te twijfelen over hoe zomers ofzo ik het moest, maar zoiets is inderdaad prima. En een pantalon of paper bag trousers wil ik ook heel graag. Toch morgen de stad in, hopelijk vind ik er eentje die echt bij me staat
Alles kan haha. Misschien sandalen met een wat dikkere zool/lage hak.
Dank je! Ik draag eigenlijk nooit van die wijde jurken maar ik ga het eens proberen! Vind vooral die eerste echt heel leuk, even kijken of ik zoiets in een leuke vrolijke kleur kan vinden!
Ik zoek een panterprint rokje!! Kort, want ben zelf ook kort.
Ik had eentje van Colourful Rebel gezien:
https://www.colourfulrebel.com/nl/bea-ruffle-skirt
Maar die vind ik niet goedkoop en hij is van polyester. Iemand ervaring met dat merk? Is de kwaliteit een beetje duurzaam?
Wacht even zoeken hoor ik had een merkje van iemand gezien die wel dingen in een rode panterprint had. Weet even niet meer hoe zij heet maar ik ga dr voor je zoeken.
Hoeft niet per se rood, maar rood (intens rood) staat mij toevallig wel heel goed. Mag zeker geen fletse kleur zijn want ik ben nogal bleek.
Ooh die site ben ik toevallig laatst ook tegengekomen en wilde er al een ring bestellen, dus ik ga het erop wagen! Bedankt voor de tip!! Is toch 20 euro goedkoper en ik zie dat hij klein valt.
Hij is uitverkocht in een small.
Ahhhw nee.
Die vind ik dan weer minder mooi… Geen idee waarom? Misschien door de bovenste band waardoor hij nogal volumineus wordt bovenaan? Ben bang dat die mijn heupen nogal breed zal maken. Toch bedankt!
Super lief maar helaas ook uitverkocht in de kleinste maat! Misschien ga ik toch wel voor die van Colourful Rebel dan, want hoe langer ik erover nadenk, hoe harder ik hem wil.
Hmm oké sorry voor de spam mensen.
Welke is leuker:
0 stemmers
Thanks voor het stemmen! Beslist.
Ahhhhh ik ben zo sad, ik heb gisteren bleek op mijn levi’s broek gekregen. Het is best een grote vlek. Is er ook maar iets nu wat ik kan doen? Ik weet dat de kleur er dus uit is nu, maar kan ik het nog verven ofzo? Zo zonde, kan wel janken.
Je zou hem misschien in zn geheel kunnen bleken? En daarna her verven. Als je er nu over heen verft zie je alleen die vlek die een andere kleur heeft.
Ik hoop dat hier iets tussen zit.
Optie 1
Optie 2
Optie 3
Optie 4
Optie 5
Optie 6
Optie 7
Optie 8
Optie 9
Optie 10
Ahh leuk! Laat je even weten hoe die zit?