Modetopic

@Druppels er zijn winkels met een petite lijn. Misschien zou je daar eens tussen kunnen kijken.

@anon45507601 @Barbie joehoe girls ik hoop dat hier iets tussen zit voor jullie!

Rokken:
Optie 1
Optie 2
Optie 3
Optie 4
Optie 5
Optie 6
Optie 7
Optie 8
Optie 9
Optie 10
Optie 11
Optie 12
Optie 13
Optie 14
Optie 15
Optie 16
Optie 17
Optie 18
Optie 19

Jurken
Optie 1
Optie 2
Optie 3
Optie 4
Optie 5
Optie 6
Optie 7
Optie 8
Optie 9
Optie 10
Optie 11
Optie 12
Optie 13
Optie 14
Optie 15
Optie 16

Jeetje je hebt er werk van gemaakt! Super leuk, thanks!

1 like

Ik vind de zwarte leuk en classic. Want volgens mij zit er ook wat zwart in het jurkje toch? Of ligt dat aan de belichting haha.

1 like

Ik stem ook voor zwart!

Ik vind ook de zwarte het leukst en als ze ook nog lekker zitten is het helemaal fijn!

Ik heb een jurk met op de rug een gat. Daardoor zie je de bh band en dat ziet er niet zo mooi uit. Iemand tips? Zonder bh voelt niet fijn.

Zo’n ding misschien?

Thanks @Snowman
@voortaan weet je welke goed blijft plakken ?

Misschien kunnen jullie me helpen? Ik zoek een nieuwe zwarte leren handtas. Beetje stoer wel. Maar enige waar ik op uitkom is cowboysbag. Ik zag model Longridge en Burton die ik best leuk vond, maar misschien hebben jullie nog leuke ideeën?

Ik vind Liebeskind heel mooi!

Ja mooi inderdaad! Daar heb ik al een kleiner model van, maar voor een iets groter model ben je rond de 250 kwijt en dat vind ik best een bedrag voor een tas.
Bedankt voor je reactie!

Givenchy anti gona mini bag. Haha oke sorry met tassen ben ik niet zo goed. Misschien even in van die wat luxere schoenen winkeltjes kijken. Daar heb je vaak ook goeie leren tassen.

1 like

Ik heb nu al een paar teleurstellende bestellingen teruggestuurd, dus nu vraag ik ook om hulp! Ik zoek vooral gewoon eens goede zomerkleren. Vooral jurken! Ik houd van jurkjes die los zitten maar wel getailleerd zijn. Wrap jurkjes zitten niet helemaal goed, want mijn heupen zitten best hoog dus alles wat accent legt op net onder mijn taille is meteen onflatteus. Ik heb een peervormig figuur maar heb heel vaak een opgezwollen (onder-)buik waardoor ik me niet echt lekker voel in kleding die daar strak zit. (ja lekker veel eisen I know) De ideale losse flodderige zomerbroek zou ik ook heel graag vinden!

Ik raad de c&a aan. Ik vind dat ze daar echt kwalitatief goede kleding hebben die bij mij altijd heel lang mee gaat. Ze hebben er vanalles: van zwierjurkjes tot bodycon-jurkjes

Ik heb daar de laatste tijd weleens gekeken ja maar de pasvorm is bij mij heel vaak net niet :(. Ik heb geen grote maat maar wel rondingen en ik heb het idee dat C&A mooier staat als je een ‘rechter’ lichaam hebt?

Hmmm das jammer

Ik ga even voor je zoeken. Zou je nog even kunnen omschrijven wat jd leuk vind en absoluut niet leuk vind.

Comfortabel vind ik het belangrijkst. Ik heb rood haar dus veel kleuren doen het niet zo goed hahaha. Wel graag felle kleuren en geen pastel. Printjes zijn prima. Ik kleed me best vrouwelijk maar wel een beetje stoer en ik volg niet de laatste trends. Lekker vaag allemaal

1 like

Komt goed. Ik heb een paar jurkjes uitgekozen. Misschien vind je de kleuren niks maar zou je in de winkel of online naar jurkjes met deze pasvorm kunnen kijken.

Optie 1
Optie 2
Optie 3
Optie 4
Optie 5
Optie 6
Optie 7
Optie 8

Wat zouden jullie aantrekken bij een vrij nonchalant, maar alsnog beetje netjes, sollicitatiegesprek met dĂ­t weer? Ik hou trouwens van donkere kleding - love zwart (perfecte seizoen daarvoor ja) en vooral niet tuttig