Modetopic

Ik zoek fijne hemdjes voor dit weer die je met allerlei onderstuks kunt combineren. Ik heb vrij brede schouders en geen grote borsten. Vind een diepe halslijn me niet mooi staan. Het hoeft niet per se aansluitend, qua lengte normaal.
En dan in kleuren die overal bij kunnen… zoals zwart en bruin/beige. Wit kan maar dan liefst wel met iets erop. En als laatste het liefst geen stof waarin je erg zweet (ziet ;)).

Wie heeft een goed idee :roll_eyes:

@Prettyprettyprincess @Kamerbreed oehhh ik ga straks kijken als ik thuis ben! ben heel benieuwd!

1 like

Een redelijk onduidelijke foto maar twijfel! Dit jurkje is echt vet leuk qua print en kleur en lekker stofje en de mouwen zijn perfect. Maaaar hij is 60 euro. Tis een wikkeljurkje en hij waait wat open dus ben bang dat ik em niet vaak aan ga doen. Plus door die wikkel lijkt het alsof ik een beetje een buikje heb en dat heb ik niet. Maar hij zit lekker. Maar vind het meer een vakantie/strand jurkje. En toch vind ik em leuk :roll_eyes:wat vinden jullie? Of hebben jullie een idee van zo’n soort jurkje die wat draagbaarder is? Ze zijn er in overvloed de wrap jurken maar vaak van polyester en ik draag geen polyester.

2 likes

Op deze foto vind ik hem i.i.g. heel leuk en ik zie ook geen buikje. :slightly_smiling_face: Vind hem wel draagbaar voor elke dag eerlijk gezegd (voor werk hangt er natuurlijk vanaf), maar ik vind niet dat zoiets alleen op vakantie kan.

Als de kwaliteit goed is dan vind ik 60 euro toch een redelijke prijs.

Dit is een betere foto. Hier zie je wat beter wat ik bedoel. De stof staat wat bol. Of het een goede kwaliteit is betwijfel ik ook, er staat made in turkey :joy:

2 likes

Ik vind hem er heel leuk uitzien! Staat je goed. Je zou bijvoorbeeld een katoenen legging broekje ( bij de zeeman lof zeeman) onder kunnen dragen.

2 likes

Hmm ja nu begrijp ik de twijfels. Vind hem zeker niet lelijk maar denk dat ik hem zelf niet zou nemen hierdoor.

Nee thanks ik ga het ook niet doen. Baal wel. Kan echt geen leuke zomerjurkjes vinden die aan al mn eisen voldoen haha

Heyy ik heb de foto gezien (mocht je hem niet willen laten staan)
En je hebt een goed lichaam! Ik zal morgen wat leuke italie proof jurkjes voor je uitzoeken.

1 like

De gele vind ik mooi, maar die kleur zou me niet zo staan met mn super witte huid en blonde haar.
De laatste vind ik geweldig! Helaas niet meer in mijn maat beschikbaar dus heb hem op seintje gezet voor als ie weer binnenkomt :smiley:

Rest klikt niet zo met me. Geen idee waarom niet.
De zoektocht duurt ook al maanden dus denk dat ik kritisch ben.

1 like

Dit is voor mij allemaal net een beetje net niet. Beetje te funky voor mijn liking. Ben meer van de klassieke, bijna saaie niet te opvallende vormen vooral. Printjes en kleuren sta ik dan wel voor open, maar een asymmetrische schouder, oehh das wel heel spannend voor mij.
Ik ben echt super basic bitch denk ik.

1 like

Mooie print maar veeel te kort helaas. Ik zoek midi of maxi.

Ik vind ze beide erg mooi! Als je enkel savonds gaat kan zwart zeker wel. Maar nu met het echte zomerweer vind ik het mss wel te donker voor overdag. In de winter zou het voor mij wel prima kunnen bijvoorbeeld.

1 like

Sorry misschien staat het al ergens in dit topic, maar waar is je eerste jurkje van? Heel mooi!

1 like

Wil je mij een foto sturen als je dat roze jurkje aan hebt?

Hey ik heb even wat dingen voor je uitgezocht ik hoop dat er iets tussen zit.

Optie 1
Optie 2
Optie 3
Optie 4
Optie 5
Optie 6
Optie 7
Optie 8Optie 9
Optie 10
Optie 11

1 like

Graag gedaan en heel veel plezier in Italie!

1 like

Ik heb deze broek besteld, maar hij is te lang. Is dit door een kleermaker simpel en goed in te korten? https://www.costesfashion.com/nl-nl/palazzo-broek-leopard-zwart-313936?page=13

Jaa heel makkelijk! Als er geen voering inzit dan is het alleen ff vast pinnen waar jij wilt dat de pijp eindigt. Een stuk eraf knippen en omzomen.

1 like

Oh top dan ga ik dat laten doen. Ik ben vrij kort dus dit soort broeken bestaan gewoon niet in mijn lengte :slightly_frowning_face:

1 like