Modetopic

Je hoeft je niet voor de maat in het labeltje te schamen. Je ziet er beter uit in kleding die past en mooi zit dan in kleding die te strak zit omdat je dat getal belangrijk vind.
Ik heb het zelfde probleem als jij en bij een paperbag trouser ga ik vaak voor een maatje groter. Zo zit tie goed bij mn heupen en boven benen en in mn taille kan ik hem wat strakker knopen.

Ik hoop dat hier iets tussen zit wat je leuk vind of je inspireerd.

Optie 1
Optie 2
Optie 3
Optie 4
Optie 5
Optie 6
Optie 7
Optie 8
Optie 9
Optie 10
Optie 11
Optie 12

1 like

Thanks! <3 Ik ga het in mijn pauze allemaal even bekijken en je laten weten hoe ik het vind! :blush:

1 like

Hoe kun je je het beste kleden met een appelfiguur? ( lees: geen taille, kleine zwembandjes en een buikje)

Ik heb maat m maar zie er altijd wat mollig uit ( ben 1m68)

Omg zulke leuke dingen! :smiley: Vind 1 en 2 geweldig en ook het zwarte jack en roze suède jasje. En ik wil zo’n broek met streep aan de zijkant! Heb gelijk zin om te gaan winkelen haha. Thanks!

2 likes

Zou je misschien een foto van jezelf willen sturen in mijn pb. Ik doe er niks geks mee haha maar dan kan ik een beetje zien wat leuk bij jou staat.

1 like

Ik zet er ff een anonieme onder :wink:

1 like

Ik heb er een foto onder gezet :blush:

1 like

Ik zou gaan voor high waisted broeken/rokken die goed aansluiten. En daarover heen topjes die iets losser vallen.
Of jurkjes die boven tot je taille aansluiten en wijder uit lopen. ( skater dress, swing dress of sommige tea dresses)

En soieso die benen showen!! Goeie benen.

Ik had een tijdje geleden deze broek bij asos besteld: http://www.asos.com/prd/9255546 en vond het model, de lengte en de kleur heel erg leuk, maar rond mijn kruis leek deze broek net 3 maten te groot. Er zat zeg maar echt een grote “luchtzak” te beginnen vanaf mijn buik tot halverwege mijn bovenbenen. Ik weet dat dit soort broeken sowieso losser valt, maar dit was echt teveel stof op overschot zeg maar. Qua maat paste ie wel gewoon mooi in mijn taille en rond mijn heupen. Hebben al deze broeken dat of heb ik gewoon pech gehad? Durf er nu geen meer te bestellen want heb geen zin om continu alles te moeten terugsturen haha

Hmm vreemd kan aan deze broek liggen. Misschien zou je in de winkel een soort gelijke broek kunnen passen. Mocht die dan ook zo gek zitten dan is zon soort broek niet iets voor jou. Zit tie wel goed dan ligt het aan die broek.

1 like

Oke dan probeer ik het binnenkort in de solden nog eens! Ben benieuwd, want dit was echt niet om aan te zien haha

1 like

Weet een van jullie misschien waar ik mooie maar betaalbare hoeden kan vinden (a la Koninklijke familie/Maximastijl :joy:)? Ik heb binnenkort een chique evenement, maar de meeste hoeden zijn zo duur. Zara en Mango leverde niets op

Ahh hoeden zijn lastig haha er is een winkel die hoedenmaker heet (ofziets) maar of zij betaalbaar zijn weet ik niet. Misschien is het handiger als je weet hoe de hoed heet die jij zoekt. En daarop online te zoeken.

1 like

Dank je wel! Ik ga op onderzoek uit. Eerst ga ik maar bedenken welke jurk ik wil dragen. Op dit moment denk ik aan een witte linnen wrapjurk, maar ik zou een lichtroze/nude jurk ook wel mooi vinden. Twijfel twijfel

1 like

Inno / Bijenkorf misschien? Al zou ik niet weten in welke prijsklasse de hoeden daar vallen

1 like

Heel specifiek verzoek, want ik weet precies wat ik zoek en kan het alleen niet vinden:

Jurk
Maat 40/42
Maxi of midi lengte
3 kwart- of losse mouwen die de bovenarmen bedekken, absoluut niet korter of strak
Niet zwart, mag een leuk printje hebben (dol op rozen/bloemenprint), maar ook gewoon een vrolijk kleurtje of lief pasteltintje
Flatterend voor iemand met een flinke onderbuik maar wel een goede taille (zandloper): dus het liefst een wikkeljurk want dat heb ik nog niet of iets anders dat een goede tailleband heeft, maar dan niet te los is van boven ivm toch al flinke buste en niet nog meer opvallend boobage willen
Decolleté mag, absoluut geen te hoge ronde halslijn ivm de grote boobs

Voorbeeldje dat ik heb gekocht en heel blij mee ben:
ehh… even zoeken, zo terug :stuck_out_tongue:

edit:

Deze jurk woon ik deze zomer dus in, hij is van mango en niet meer te krijgen helaas.

2 likes

ik volg even mee want heb een vergelijkbaar figuur en ben naar hetzelfde opzoek :slight_smile:

Hey ik zit in de felle zon dus ik kan niet heel goed mn scherm zien haha. Maar ik heb een paar jurken voor je uitgekozen. Als er niet tussen zit wat je zoekt kan ik vanavond even verder kijken.

Optie 1
Optie 2
Optie 3
Optie 4
Optie 5
Optie 6
Optie 7
Optie 8
Optie 9

@Krabsalade haha tweeling ik heb hem vandaag ook aan!

Het is dat ik te “warm” ben voor lila maar die 2e jurk is zo mooi!

1 like

O.m.g stahp! Mag nu even geen kleding meer kopen haha.