Zijn er bepaalde kleuren die je wel of niet leuk vind.
Paars en knal roze vind ik niet mooi, verder draag ik veel zwart maar daar wil ik ook wel vanaf…
Ik ga vanavond even voor je zoeken
Ik heb hem en wauw… ik wil wonen in die broek!!!
Hoop wel dat ie nog een beetje rekt want nu spant die een beetje in de taille en is niet zo mooi wanneer er dan een rolletje tevoorschijn komt. Maar goed alsnog zit hij zo ontzettend lekker!
Oke, naar aanleiding van het ‘je moet kiezen’ topic, hier is één van de basic bitches!
Beetje standaard verhaal, veel afgevallen (en counting) en eigenlijk geen idee wat nu het beste bij me past. Op de middelbare school kleedde ik me vrij alternatief, maar hoe volwassener ik werd, hoe meer basic het ook werd. Ik ben wel benieuwd wat een ander voor me uit zou kiezen.
Ik hou van: jurkjes, kleur, blazers
Ik hou niet van: kraagjes, te kort, te strak
Mijn maat is nu 40/42, dingen met knoopjes die dicht moeten zijn lastig ivm cupmaat.
Budget is gemiddeld denk ik, ik ben geen fan van H&M, Primark, etc. en ben best bereid iets meer te betalen voor iets duurzamers.
Pluspunten voor fair fashion.
Hoop dat hier iets tussen zit of je heeft geinspireerd.
Optie 1
Optie 2
Optie 3
Optie 4
Optie 5
Optie 6
Optie 7
Optie 8
Optie 9
Optie 10
Optie 11
Optie 12
Optie 13
Optie 14
Optie 15
You are cute! Wat goed dat je veel bent afgevallen!
Wat ik wel even wil zeggen is dat je om zon jurkje geen riem moet dragen. Zo “hak” je je lichaam in tweeën lijk je korter en leg je het accent op de delen die je juist wilt verbloemen. Zon riem staat wel leuk om een wat wijder vormloos jurkje of om een blazer.
Wat je trouwens kunt doen als je voor een nieuwe garderobe/ stijl wilt gaan is eerst wat goede basis kleding stukken uit kiezen. En vanuit daar wat leuke dingen er bij zoeken.
Dus een goede jeans, jas , basis shirtjes enzo.
Ik zie dat coole kleuren jou inderdaad goed staan. Blijf wel een beetje uit de buurt van rood en oranje enzo , want daarmee vallen je schattige rode wangen nog meer op.
Hier heb ik wat dingen uitgekozen waarvan ik denk dat ze jou leuk zullen staan. Ik hoop dat ik je hiermee geinspireerd heb.
Jurkjes
Optie 1
Optie 2
Optie 3
Optie 4
Optie 5
Optie 6
Optie 7
Optie 8
Optie 9
Ik mocht van mezelf nog 1 zomerjurkje kopen vanwege al 't lekkere weer maar ik twijfel heel erg. Vind de eerste zooo mooi maar net een fractie te kort misschien, de ander vind ik ook heel leuk en qua lengte chiller maar net iets minder bijzonder.
Add images
Welke zouden jullie doen?
Ik zou de tweede kiezen! Al staan ze je alle twee heel mooi. Maar ik vind de kleur van de tweede je net iets mooier staan. Qua lengte vind ik de eerste zeker niet te kort hoor!
De onderste is misschien wel wat luchtiger met het hete weer.
( ik vind eigenlijk allebei heel leuk haha)
Hij rekt nog uit, trust me
De tweede!
Heeeeel leuk! Waar issie van?
Edit: waarom stemmen mensen terugbrengen?
Thanks @FrozenFlame, @Prettyprettyprincess en @Foucher
Edit en @voortaan !
In combinatie met een vriendin die zei “je lijkt wel een tennisjuf zo” houd ik inderdaad de tweede
Prettylittlethings via Asos!
Het model van het jurkje is mooi en staat haar prachtig, maar ik vind persoonlijk de print (in combinatie met het type stof dan denk ik) en de mouwen minder.
Ah, superleuk, zitten erg leuke dingen bij!
Ik ben niet zo van het om hulp vragen maar aangezien je iedereen zo lief helpt doe ik toch een poging. Ik ben vooral op zoek naar een nieuwe dosis inspiratie. Ik ben momenteel niet blij met mijn lichaam maar vind mode heel leuk en baal ervan dat ik er niet zoveel aandacht aan besteed als ik zou willen. Merk vooral dat ik 9 van de 10 keer grijp naar een skinny met shirtje of blousje en jasje omdat ik verder niet echt broeken vind die passen. Heb brede heupen en zweef ergens rond de 42 qua maat (al past dat vaak niet dus zit nog in de ontkenningsfase dat ik wat maatjes groter nodig heb. Verder dikke billen en stevige bovenbenen. Taille stuk smaller. Ik heb laatst wat paperbagbroeken besteld van h&m maar die staan dus alsnog te strak bij mn billen en bovenbenen. Maar vooral op zoek naar een alternatief voor de eeuwige skinny.
Ik houd van:
- jasjes heb ik in alle soorten en maten
- stoere kleding (bandshirts, shirtjes met prints, blousjes in broek etc.
- soms ook weer heel meisjesachtig
- donkere kleuren
Zie hier een pinterest bord met wat dingen die ik leuk vind: https://pin.it/fcokwetks3na6m
Niet van:
- strakke rokken, jurken (voornamelijk omdat ik denk dat het niet staat)
- glitters
- (veel) felle kleuren hoewel ik rood en geel wel heel mooi vind.
- veel bloot
Bonusvraag: ik zoek hele simpele (nep)lederen witte gympen. Eigenlijk precies deze maar die zijn er al weken niet in mijn maat: https://www.mostwantednl.nl/monet-sneakers.html. Waaar vind ik die? Zonder patroontje, kleurtje etc. Help!
Leuk stijltje ik ga morgen even voor je zoeken.
En misschien heeft het merk superga zulke schoenen.