Modetopic

High waist skinny

Maar heb hem wat langer, geen hoog water

1 like

Oeh ziet er leuk uit!

Mijn eerste Levi’s komt in de loop van deze week toe, heb de mile high skinny en OMG kan echt niet wachten! Vind de maten wel een beetje lastig.

2 likes

Je moet een Levi altijd een maatje kleiner nemen, ze rekken nog een beetje uit

1 like

Aahh door jullie wil ik een Levi broek als ik afgevallen ben haha.

1 like

Mooi tussen/eind/iets beloning lijkt me!

1 like

Heeft iemand misschien ergens een blazer gezien die iets langer is dan gemiddeld maar nog wel een klein beetje getailleerd? En dan het liefste met een krijtstreep?
Ik zag er 1 bij de Costes in Zwolle maar daar was deze niet meer in mijn maat. En online staat deze ook niet.

Normaal zou ik maat 32 hebben. Mijn mama had er een gekocht, maat 29 maar wel de 710, die op je heupen komt. Ik mocht hem eens passen en kon er ook in dus was onmiddellijk verkocht want wauw!!! Zit zo lekker.

Maar ik ben van de high waist, vandaar dus de keuze voor mile high en heb maat 30 genomen, dus ben benieuwd. Als het de juiste maat is ga ik er meteen nog in nemen in andere kleur.

1 like

Ben zelf al mijn strakke broeken een beetje zat, dus neem bij levi’s m’n gewone maat en hij zit na een tijdje zo lekker losjes!
Ze hebben nu een heel mooie moderne versie vd 501, in oldskool blauwe kleur

1 like

Ik ben opzoek naar een leuk high waisted binikibroekje. Ik heb zelf een zwart bikinitopje (door dikke tieten kan ik helaas niet zomaar een andere kopen, alleen bij superbra). Maargoed daar is prima veel mee te combineren.
Het liefst zal ik dus een broekje hebben dat in de basis ‘zwart’ is maar wel een printje (stippen, strepen, geometrische vormen, bloemen etc) heeft. Had er eentje van de asos besteld met stippen maar die was zo ver uitgesneden dat ik het niet mooi vond deze was het. Dus zeg maar geen ‘high legh’ model. Maar ook weer niet dat ie TOTAAL bedekkend is. Wow echt veel eisen sorry maar ik heb vertrouwen in jou

1 like

ik heb deze van de hunkemoller. heb ook het topje erbij, maar combineer m ook met andere bikini’s

Warning ik ga het vieste woord ooit gebruiken.

Je zoekt dus eigenlijk een soort… taille slip haha.
Ik ga even voor je zoeken.

5 likes

Heel mooi! Ga meteen naar de hunkemoller zometeen hihi

Optie 1
Optie 2
Optie 3
Optie 4
Optie 5
Optie 6

@safkina er was er nog 1 precies in mijn maat en zat heel mooi dus meant to be. @Prettyprettyprincess toch heel erg bedankt voor de moeite, zaten ook zeker geschikte bij!

2 likes

@Prettyprettyprincess ik hoop dat je mij ook wil helpen! Voor een bruiloft ben ik op zoek naar een jurkje of jumpsuit. Bruiloft op het strand dus mag zomers. Pastel en felle kleuren vind ik leuk.
Ben 1.68 met zandloperfiguur. Nu bezig met afvallen en hoop met de bruiloft een M aan te kunnen. Ik heb in strakke jurk wel een beetje een buikje dus wil daar de focus niet op leggen.

Bijgevoegd een foto van een jurkje dat ik bij iemand op insta zag, zoiets vind ik ook leuk!!

image

1 like

Pgf ik wil nu ook zon jurk haha. Hopelijk zit hier iets tussen of heeft het je geinspireerd.

Optie 1
Optie 2
Optie 3
Optie 4
Optie 5
Optie 6
Optie 7
Optie 8
Optie 9
Optie 10
Optie 11
Optie 12
Optie 13
Optie 14
Optie 15
Optie 16
Optie 17

1 like

Zo snel!! Super, zitten leuke dingen tussen! Thanks! Even mn salaris afwachten en dan gooi ik mn winkelmandje vol!

1 like

Ik ben op zoek naar een lente/zomer jas. Ik heb echt geen idee wat ik wil en ik zie echt niks leuks in de winkel.

Heb iets meer info nodig haha. Wat is je stijl en je maat en wat vind je niet leuk.

Haha :smiley: Ja dit was wel heel weinig info.
Mijn stijl is een beetje hippie maar ook vaak basic. Mijn maat is L en wat ik niet leuk vind voor een zomerjas; trenchcoat, bomberjack of een colbert.