Modetopic

Ik zoek een heuptas/fanny pack/bum bag. Het liefst wil ik een vintage achrige met van dat leer-achtige patch-work. Maar die kan ik nergens vinden :frowning: Eisen zijn zwart, liefst leer en van een stoffen band voor op de middel. O,ja: Ik heb m voor volgend weekend nodig.

Iemand tips?

Edit: Van Marktplaats mag ook; maar daar kan ik niet iets vinden.

Ik weet niet of je echt persee een bumbag wilt. Anders zou je naar zon tasje kunnen zoeken met verstelbare hengsels. Je kan die dan om je taille doen en de hengsels strakker zetten.

1 like

Ik zoek een soepelvallende witte (mag ook gebroken wit zijn) blouse die niet (of minimaal) doorschijnt. Soepelvallend want ik wil liever geen katoenen blouse omdat dat zo snel kreukt wanneer je die een halve dag aanhebt. Daarnaast mag hij wat ‘slanker’ vallen, daarmee bedoel ik niet dat hij strak moet zitten, maar liever niet oversized. Ik ben denk ik al wel 2,5 jaar op zoek maar kom steeds niets tegen. Heeft iemand hier de gouden tip voor?

Als je ING hebt kun je via de rentepuntenwinkel hierbij korting krijgen! Scheelt toch weer.

1 like

Ik ga morgen even voor je kijken!

1 like

Het is een beetje lastig om zon jurkje te vinden omdat die van Nikkie nogal winters is haha. Maar ik heb een aantal jurkjes gevonden die wel a lijn zijn met een strak boven lijfje. Hopelijk zit er iets tussen.

Optie 1
Optie 2
Optie 3
Optie 4
Optie 5
Optie 6
Optie 7
Optie 8
Deze voor als het een zware studie was. Check achterkant haha

3 likes

Omg ga stuk om die laatste hahahaha!! Love it, ik ga kijken, dankjewel!!

2 likes

Iemand enig idee waar je [het liefst precies deze broek :joy:] kan kopen? Ik wil graag een broek die mijn taille benadrukt en niet te los zit.
Het aller liefst in een normale winkel zodat ik het kan passen. Mijn heupen zijn best wel aanwezig, ik heb een zandloper figuur, dus pas ik liever broeken voor ik ze koop

1 like

Die broeken zie je overal nu. Je zou ook bijvoorbeeld naar een winkel kunnen gaan waar je weet dat die kleren jou altijd goed passen. En daar even dit plaatje laten zien en vragen of zij zoiets hebben.

1 like

Ja, was gisteren even gaan kijken maar vond dat veel broeken best wel brede pijpen hebben en dat vind ik niet mooi (hou meer van iets strakker/skinny). Maar misschien was dat toeval!
Plaatje laten zien is wel slim inderdaad :thinking: Tnx! :blush:

1 like

Hou me op de hoogte! Ik heb dezelfde struggles en vind zo’n broek heel leuk! Ik had er een van sissyboy, maar die is bij nader inzien te groot.

Zijn er trouwens ook regels voor spijkerbroeken combineren?
Een lichte spijkerbroek ( blauw) past mooi bij shirtje ( kleur) en een normale broek past mooi bij ( kleur)

Vind bijvoorbeeld spijkerbroek met grijs altijd een beetje lastig

Ik vind het leuk dat de broek echt maar 2% van de foto is. Als je googelt op paper bag broek, vindt je meer van zulke broeken.

Als je op de foto klikt zie je heel de broek :wink:

3 likes

Jaa chino kan! Gewoon alles er op pleuren.

Ik vind dat het zeker kan! Beeje rommelig oprollen van de onderkant, eenvoudig tshirtje erop (wit of lichtgrijs kan echt met alles), allstars of andere niet-al-te-grove gympen eronder
 i like!

Ik heb dus onlangs de tshirts van Selected Femme ontdekt. ‘My perfect tshirt’ ofzo heet ie. 20.- dus betaalbaar ook nog. En: niet lubberig na meerdere keren wassen (of als je ‘m even aan hebt. Soms hebben shirts dat: die draag je een uur en dan wordt de stof warm ofzo en dan hangt het als een lap om je heen!?). Verkrijgbaar bij oa De Bijenkorf!

2 likes

Ik rol mouwen van tshirts standaard om. Kan liggen aan mijn armen, maar vind de meeste shirts op zo’n onflatteuze hoogte op je arm eindigen

Bestel anders gewoon heel Zalando, kan je beetje proberen :wink:

@Krabsalade ik ben zelf dol op de basic mannen shirts van de zeeman.

1 like

Heel mooi, maar je wasmachine vreet zo’n ding meteen op, hoe voorzichtig je ook doet

De tip van @Prettyprettyprincess over mannenshirt van de Zeeman vind ik ook nog wel proberen waard trouwens. Maar ben altijd bang dat insta-girls dat altijd heel goed weten te stylen en organiseren en dat ik er gewoon uit zie als een meisje in een herenshirt van de Zeeman

1 like