Modetopic

Ohja oeps haha moest Deze zijn.

Succes met het uitzoeken van een nieuwe garderobe !

Aah deze is ook superleuk! dankjewel! <3

Al die foto’s kunnen wel naar het “wtf is dit voor verkoopplaatje”-topic trouwens :stuck_out_tongue:

1 like

Ik ben op zoek naar de perfecte witte blouse voor deze zomer, liefst van katoen of linnen. Iemand aanraders?

Als je me verteld hoe voor jou de perfecte witte blouse eruit ziet wil ik wel even voor je zoeken.

Heel simpel, geen ruffles of opvallende knopen of iets. Een beetje oversized mag, maar niet te. Ik vind dit, dit en dit tof.

Oh een streepjes mogen trouwens ook wel, zoiets of zoiets bijvoorbeeld. :relieved:

Optie 1
Optie 2
Optie 3
Optie 4
Optie 5
Optie 6
Optie 7
Optie 8

Dank je! :raised_hands: Die Selected Femme, Zulu & Zephyr en 2e Mango blouse zijn awesome.

1 like

Jaa die Zulu& Zephyr is echt tof en die sale ook haha.

Die van Selected Femme is echt mooi! @Prettyprettyprincess
@macklemore Ik heb precies zo’n blouse als jij zoekt, van heeeerlijk zacht katoen. Die van mij is gewoon van de H&M van een paar jaar geleden.

Ik wist niet goed in welk topic ik dit moest zetten? Maar ik was laatst, nav show je laatste aankopen, na bijna 10 jaar weer eens in de Bershka. En het viel mij op dat die kleding echt voor reuzen is gemaakt. Ik verzoop gewoon in alles wat ik paste: jurken, blousjes, tops. Ik kon me Berschka juist herinneren als een merk wat heel klein viel altijd! Ik vind dit echt een irritante ontwikkeling.

2 likes

Ahh wat vreemd ik hoorde inderdaad vaak dat Berska klein uitviel. Misschien hebben ze dat verandert.

Misschien dat iemand tips voor me heeft want ik ben lost! Binnenkort een etentje naar een luxe restaurant. Ik wil dus wel wat leuks aan, het liefst een jurkje met korte mouwen. Liefst zwart of donker of zwart/wit. Mag wel een beeeetje sexy maar echt niet te. En net boven de knie of erop. Sowieso niet te kort. Plus niet te tuttig. Het liefst wat stoerder (leren jasje erop zou leuk zijn maar tis middenin juli dus denk dat een jasje overbodig is). Ik heb sandaaltjes van sasha die ik erbij aan wil (khaki kleur). Maarja met sandaaltjes icm zwart wordt iets wel snel te tuttig of netjes.

Iemand tips? Volgens mij is het nogal een onmogelijke opgave haha. Wil er ook geen 300 euro aan uit geven (het liefst rond 60 euro :sweat_smile:)

Eventueel als het jurkje flatteus is wil ik ook wel lichte allstars erbij. Dat maakt t sws wat stoerder. Heb een zandloperfiguur dus dat mag zeker benadrukt (geen hobbezak). En ook geen off the shoulder tenzij het zo valt (dus geen elastiek, zo irritant als je het steeds moet corrigeren). Dit zijn de sandaaltjes

En eventueel mn pinterest bord: https://pin.it/snbw7c7b6q2bh7

Misschien een wrap dress? Vind ik altijd heel mooi bij een zandloperfiguur.

Ja dat vind ik ook mooi! Maar elke keer zie ik ze met tuttige print en met ruffeltjes en dat vind ik zo truttig…

1 like

https://www.stories.com/en_eur/clothing/dresses/_jcr_content/subdepartmentPar/productlisting_d5ab.products/product.stretchy-ribbed-wrap-dress-black.0647003001.html

Ik moest eigenlijk meteen aan deze denken, maar misschien vind je die toch nog wat te truttig. Ik vind het wel een mooie klassieke jurk die niet te kort is + wrap dus je figuur komt er mooi in uit. Is wel 59 euro dus binnen je budget.

2 likes

Ik vind em idd wel mooi en verfijnd! Maar ook ietwat saai en niet stoer haha. Sorry kzei al dat k moeilijk ben haha.

Ik zag zelf deze van de zara. Alleen hij is er niet in zwart + hij benadrukt niet mn sterke punten :sweat_smile: qua dat de taille niet aansluit. Of eigenlijk is het net een hobbezak wat k ook weer niet wilde :joy:Maar het stijltje is wel helemaal mn ding…

1 like

Nu ik toch al bijna een jaar aan het werk ben, wil ik een mooie (duurdere) grotemensenhandtas kopen.
Alleen heb ik een nogal uitgebreid wensenlijstje, waardoor ik na maanden zoeken nog niets heb gevonden:

• Geen minitasje, er moet zeker een portefeuille, sleutels, gsm en nog een paar prulletjes inkunnen
  • Pickpocketproof, dus niet open bovenaan
  • Liefst zilveren hardware (zeker geen fel goud)

Vooral qua stijl ben ik nogal picky:

• Chic, tijdloos, elegant
  • In een mooi materiaal zoals zacht (nep)leer of suede
  • Maar een leuk detail dat het wat speelser en minder standaard maakt is zeker welkom

Eigenlijk vind ik driekwart van wat er in de winkel hangt op elkaar lijken en dat is vaak te stijf, te truttig of te oubollig :frowning: Als er iemand suggesties heeft, graag :biggrin:

Misschien ook wel handig om een budget te noemen. :stuck_out_tongue: & Other stories heeft btw veel mooie tassen in de collectie die hier ook aan kunnen voldoen.

Goed punt :stuck_out_tongue: 100-200 euro (is voor sommigen misschien niet veel voor een tas maar ik gaf altijd max 50 uit :zipper_mouth_face:)

Omybag al gecheckt?

Nee, ga ik doen, thanks!