Modetopic

Wat voor outfit trekken jullie aan naar een concert? Ik wil iets leuk hebben voor OTR II. Zat zelf te denken aan een jumpsuit maar zie niet echt iets leuks.

1 like

Jumpsuit is over het algemeen wel lastig als je naar de wc moet.

1 like

Hmm ja, dat is waar.

Ik weet niet wat voor een festival dat is maar een shortje en tshirt zijn altijd goed.

2 likes

Geel, lekker vrolijk!

1 like

Geel is leuk ja !

1 like

Ik moest ff googlen, maar dat is het concert van Beyoncé?

Ik trek zelf eigenlijk nooit een speciale outfit aan, gewoon iets wat ik ook aan zou trekken als ik met vriendinnen iets zou gaan drinken bijvoorbeeld.

Ja, van Beyonce! Ja, ik wil eigenlijk gewoon een leuke outfit en net iets meer gekleed dan normaal, maar ik ben even inspiratieloos.

Als je me even je stijl/maten/budget en dingen die je absoluut niet leuk vind verteld. Dan wil ik graag even wat leuke outfits voor je zoeken.

1 like

Lief zeg! Mijn maten zijn 36/38. Ik houd van kleur en niet te veel poespas. Ik vind het een beetje lastig om mijn stijl te omschrijven, maar Mango en Zara zijn m’n favoriete winkels. Ook houd ik van kanten tops. En budget rond de €70.

1 like

Outfit 1
Rok

Outfit 2
Rok
Of
Broek

Outfit 3
[Jurk] (http://shop.mango.com/redirect.faces?op=CONTA&idioma=NL&pais=003&producto=33070567&tiendaid=she

)

Outfit 4
Wit of gekleurd shirt
Overgooier

Outfit 5
Jurk

Random shortjes die leuk zijn voor festivals

Optie 1
Optie 2
Optie 3
Optie 4
Optie 5

1 like

Ik vind de top van outfit 1 en de overgooier heel leuk! Dank je wel :grin:

1 like

Jeej veel plezier bij het concert!

1 like

Ik heb eigenlijk ook advies nodig! :cold_sweat: Ik ben ruim 10 kg aangekomen de afgelopen tijd en mijn garderobe is aan vervanging toe, bijna alles is kapot of voelt niet fijn. Maar ik heb zulke lastige maten, geen heupen, geen taille, dik bovenlichaam, dus leuke spijkerbroeken met hoge taille staan me niet. En in veel jurkjes lijk ik 6 maanden zwanger :tired_face:
Tips? <3

Hey zou je je stijl willen omschrijven en misschien als je wilt een foto van jezelf in mn pb willen sturen?

Foto durf ik nog niet echt aan (misschien over een tijdje wel) maar even denken :slight_smile: Misschien makkelijker te beschrijven wat juist totaal niet mijn stijl is haha :slight_smile: Ik hou bij mezelf niet zo van ruches/fladderige dingen bij de schouders of die off-shoulder blouses met tierelantijntjes, dingen met teksten erop, ik draag nooit hakken of ballerina’s maar altijd sneakers of bij een jurkje in de zomer leren sandalen. Oja die mooie pantalons en rokken met bij de middel een strik en wat meer stof enzo is ook niet zo geschikt vanwege probleemzone buik :joy:
Hahah oeps vind ik ook nog iets wél leuk? Blousjes, streepjes, stipjes, bloemen, patronen in het algemeen, jeans, zwart, linnen, knopen, blazers, fijne wollen truien, etc.

Zo lief dat je dit voor zoveel mensen doet! <3

1 like

Ik ga vanavond even voor je opzoek

Je bent een schat!

1 like

Blouse jurk
Stippen jurk
Blazer
Trui
Trui
T-shirt
Jurk
Blouse
Love deze blouse haha
Nog een blouse jurk
Sweat dress

Je zou bijvoorbeeld wel die leuke broeken met oversized tops kunnen dragen. Zo show je je mooie lange benen en het slanke gedeelte van je lichaam. En lijk je aan de bovenkant niet “dik” maar heb je gewoon een oversized top aan.
Een leuke oversized blazer zou je over een jurkje kunnen dragen waar je zwanger in lijkt. Zo verberg je een beetje je buikje én het is super on trend haha.

Ik hoop dat er iets tussen zit of dat je een idee hebt gekregen van wat misschien leuk bij jou staat.

1 like

Aaah dankjewel modeprinses!! :hugs: heeel veel leuke dingen! Eerste twee linkjes zijn hetzelfde geloof ik, maar geeft niks :slight_smile: Je bent geniaal, heb inderdaad nog niet aan blousejurken gedacht en lange/oversized blazer is een heel leuk idee! Ik ga hiermee asos eens verder doorspitten. Onwijs bedankt :heart:

1 like