update: mijn bestelling van bikini’s op advies van @Prettyprettyprincess is aangekomen en ik ben blij!!!
Aah wat leuk!! Zitten ze goed ?
Ja echt wel! Van 1tje moet ik het bovenstukje in een maat groter bestellen, want m’n boobies worden geplet
Ik ga over 2 weken shinen op Ibiza!!
Leuk om te horen!!
Vinden jullie dit kunnen, met een zwarte beha onder dat wit gehaakte deel? Je ziet echt bijna mijn hele beha en ik heb geen huidskleurige beha ofzo! - foto weg -
Kan prima hoor. Zolang jij je er goed in voelt staat het goed!
Je stelt me een beetje gerust haha. Zelf heb ik er niet zo’n problemen mee, maar ik heb ook geen zin in blikken van “dan had ze even goed geen topje kunnen aandoen”
Misschien zijn het geen " pff doe een ander topje aan" blikken maar " Dayyuumn wat een leuk topje" of “Goeie boobs” blikken.
Asos of h&m denk ik. Even zoeken bij beachwear.
Repost #schaamteloos
Iemand een tip?
Is de sale al gestart in de fysieke winkels??
Zoja moet ik ff snel naar de stad
Ik heb jullie hulp nodig!
Ik heb deze broek besteld, en hij staat echt heel mooi, alleen… ik weet echt niet welke schoenen eronder kunnen…
Ik wil de broek graag dragen naar werk (horeca) dus dat houdt in dat ik echt goede schoenen ervoor nodig heb, een sneaker.
Ik draag nu een soort van sportschoenen naar werk, alleen dat staat hier natuurlijk echt niet onder. Daarnaast ben ik een zeikerd, want ik draag alleen maar lederen schoenen ivm zweetvoeten.
Weet iemand een mooie, goed zittende sneaker voor onder deze broek?
Ugg heeft nette leren gympen. Ik vind de mijne prima lopen. Niet voor een marathon, maar wel gewoon goed.
Ik weet niet hoe veel je uit wil geven maar bijv:
https://www.fillingpieces.com/products/low-mondo-ripple-nardo-all-blac (deze zullen wel binnenkort in de sale bij de bij etc zijn)
Wauw die van Filling Pieces zijn echt mooi! Ga het even in de gaten houden wanneer ze afgeprijsd zijn. Thanks!
Hahaha als we die links van @Prettyprettyprincess allemaal automatisch in affiliate links veranderen, zijn we jaarlijks zo uit de kosten met dit forum online houden
Hahahah daar dacht ik ook al aan
Wilt iemand nog een nieuwe garderobe?
Kan deze combi? Dus de broek en die jas?
Normaal draag ik altijd zwarte of grijze broeken maar heb deze net gekocht alleen weet ik niet goed welke jas ik er bij aan moet. Vroeger was jeans op jeans natuurlijk hip maar kan dit nu nog of is het overkill en teveel jaren 80?
Kan nu juist weer wel!