Is dat de broek die Bibi hier draagt? Die vind ik ook heel tof! Ik zeg go for it.
Ahh leuk dat je uit je comfortzone gaat! Qua print niet bang zijn dat het trendy is. Heel veel dingen komen steeds terug. En als het je smaak is en jij dat kleding stuk gewoon kunt rocken , dan maakt het niet uit dat het misschien 3 jaar terug trendy was of iets.
Weet niet of je ook de broeken zoekt? Maar volgens mij hebben Lizzy en een andere Engelse vlogger (van haar weet ik t zeker) deze
Oh jaa witte broeken vind ik echt tha bomb. Voor een all white outfit
Ik vind deze van de Monki heeel leuk!
https://www.monki.com/en_eur/clothing/trousers-shorts/product.wide-denim-trousers-white.0558279002.html
Ik weet niet of ik hier op het goede adres ben, anders hoor ik het wel.
Ik zoek leuk kleine kettinkjes voor bij een off schouder jurkje. Omdat mijn hals anders zo leeg is. Nu is het voor een festival en is het een jurkje met gouden sterretjes, dus ik wil ook gouden kettinkjes. Heb al een zwarte choker met een dun bandje waar een sterretje aanhangt, maar wil er nog een paar iets langere bij.
Nu eigenlijk die vraag; ik wil ze niet te duur omdat ik ze waarschijnlijk maar 1 of 2x ga dragen, ik wil se online bestellen én ze moeten voor zaterdag binnen zijn. Wie heeft de gouden(ha-ha) tip?
Normaal zou ik zeggen aliexpress, maar tel er dan maar bij 3 weken bij op haha.
https://www.fashionthings.nl/sieraden/ misschien heb je hier wat aan, vandaag besteld morgen in huis
https://www.bol.com/nl/m/sieraden/kettingen-hangers/index.html en hier hebben ze er ook verrassend veel
Ja ik denk ook dat het hem is! Ik was al op zoek naar die broek haha en toen plaatste jij hem opeens! Best wel toevallig haha. Wel jammer dat je maat er niet meer is, hopelijk komt hij dan snel terug. De jurk vind ik ook heel mooi.
Ik vier eind deze maand mijn verjaardag en wil dat natuurlijk graag doen met een nieuw jurkje. Ook ik heb veel eisen; net boven of onder de knie, geen blote schouders en het mag wel een cleavage hebben, verder heb ik een rete dikke kont en een klein flubber buikje. Oh en ik hou heel erg van A-line rokken/jurken Thanks in advance
Heb je een bepaalde stijl of stijl die je leuk vind? En wat vind je absoluut niet leuk?
Ik hou wel van 50’s 60’s wat betreft kleding, eerder overdressed dan underdressed en ik hou niet zo van strakke kleding. Verder mogen er best maffe details aan zitten
Sneakers zijn leuk. Of een hak of enkel laarsje kan ook
Super bedankt!! 4&5 zijn serieuze contestants!!
Ik heb een soortgelijke jumpsuit. Meestal draag ik er sneakers onder (bijvoorbeeld vans old skool of nike air max 95). Als je iets netter wilt gaan kan een hak of enkellaarsje inderdaad, zoals @Prettyprettyprincess ook al zei
Ik heb er een van & Other Stories die precies zo is! Kan 'm alleen online niet meer vinden
Lichaam buddies
Ik vind deze heel mooi! Waar is hij van? (Heb ook nog een bruiloft in t verschiet )
Laat maar ik zag dat je al op iemand had gereageerd. Dit topic werkt op mijn mobiel niet zo haha. Ik ga op mijn laptop nog eens dit topic doorspitten
Verderrr ben ik nog op zoek naar kleding met dit warme weer wat ook nog enigszins toonbaar is. Bijv linnen korte broeken (ik vind wit/blauw gestreept gaaf maar mag alle kleuren), langere stoffen broeken dus ook bij de enkels wat korter zijn en rokjes die net boven de knie vallen.
Iemand ideeen?