Modetopic

Ik weet niet hoe lang je bent maar ik vind de wedgie van levi’s super mooi, ik heb er twee van. Ik ben wel 1.68 en dan vallen ze een stukje boven mijn enkel.

En ik vind de h&m ankle jeans ook mooi, die zit ook goed bij mijn billen maar is wel net wat te wijd misschien: http://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0581781004.html

1 like

Optie 1
Optie 2
Optie 3
Optie 4
Optie 5
Optie 6
Optie 7

1 like

Thank you! Heb er al eentje besteld!

@Puntzak ; die H&M heb ik toevallig paar weken terug besteld maar helaas terug moeten sturen omdat ik maat te klein had besteld! En maatje groter is steeds uitverkocht :roll_eyes: maar vond die idd mooi!

1 like

Oke oke haha. Is een uitdaging maar ik ga voor je zoeken. Oh je linkje doet het trouwens niet bij mij.

1 like

Op het andere forum zag ik deze voorbij komen naar deze is al 10000 jaar uitverkocht:

https://www.stories.com/en_eur/clothing/tops/product.striped-long-sleeve-tee-green.0369906008.html

Kent iemand een goed alternatief?

Hoi ik leef nog hoor. De jurken en meeste tops zijn niet zo mijn ding, er zitten wel een paar broeken bij die ik misschien ga bestellen! Evengoed ontzettend bedankt voor de tijd en moeite die je hier in hebt gestoken. :biggrin:

1 like

Ik hoop dat hier iets tussen zit anders ga ik nog even verder loeren.

Optie 1
Optie 2
Optie 3
Optie 4
Optie 5
Optie 6
Grapje
Optie 7
Optie 8
Optie 9

2 likes

Ik stuur je zo een pb met een foto. :smiley: Ik ben heel benieuwd, want ik gok dat je met dingen komt die ik zelf nooit zou bedenken of in eerste instantie uit zou kiezen. Maar dat maakt advies van anderen juist zo fijn! Maar ik ben dus een omgekeerde driehoek volgens al die vrouwenbladen. En klein. Heel vaak worden tips gegeven als peplum-tops, zodat je heupen smaller lijken. Of v-halstops inderdaad, maar dat is dan weer minder mooi met kleine tietjes.

Mijn stijl zie je hier.
Ik houd niet ruffles, kant, ruches, etc (echt niet mijn seizoen dit dus haha). En niet van asymmetrische tops zoals je die nu vaak ziet. En niet van off-shoulder.

1 like

Mocht je de holy grail gevonden hebben, laat het weten!!!

2 likes

Modcloth heeft ook een beetje vintage achtige bikinis en badpakken. Ik weet niet zo goed hoe het zit met verzenden daar want dat was vroeger nogal moeilijk. Maar misschien is dat veranderd.

Hahaha jeetje. Vroeger kosten het meer dan 20 euro ofzo om iets te verzenden naar Europa.

1 like

Ik heb zo’n broek van scotch & soda, van dit seizoen! Zit vrij strak bij mijn bil en loopt een beetje taps richting de enkels maar wel ‘’los” bij mijn bovenbenen.
Zal morgen even zoeken naar de naam van het model!

1 like

Jurk
Jurk
Jurk
Jumpsuit
Jumpsuit
Broek
Broek
Rok
Rok
Rok
Rok

1 like

Ik heb niet meteen een tip voor je, maar ik zou in elk geval eerder zoeken op girlfriend jeans dan op boyfriend

2 likes

Ben ik weer; model staat er niet in en vind hem niet op de site maar volgens mij had de verkoopster het inderdaad over girlfriend jeans. Misschien eens in een scotch winkel kijken?

1 like

Dankjewel! Ga ik dit weekend eens doen!

@Prettyprettyprincess ik stuur je zo een foto in pb, dit is geen besloten topic dus ik durf het niet aan hier. Zoiets heb ik ongeveeeeeer maar dan anders:

Dit is een plaatje van google. Alleen is zij volgens mij 3 meter lang ofzo en ik ben 1.68 met een kleine b en maat 24/25 van broeken. Ik ben dus een driehoek, weinig heup en veel schouders en bovenarmen die vaak opvallen op foto’s.

Qua stijl vind ik alles van Yara Michels heel leuk maar zij heeft mega borsten waardoor niet veel dingen mij staan die zij draagt. Ik moet vaak iets in mijn taille hebben om mijn niet bestaande taille te faken.

Ik vind van die wrap tops heel erg leuk maar die staan vaak helemaal open. En wat voor soort simpele t-shirts zou ik moeten dragen? Ronde hals of v-hals? Jurkjes zoek ik ook nog maar als het over de knie is dan voel ik me zo klein.

1 like

Er staan echt hele leuke dingen tussen! Ik vind jurk 3 echt heel tof, alleen zo jammer dat ie van polyester is.
Broeken en de laatste 2 rokken vind ik ook echt heel leuk!

1 like

Ik hoop dat hier iets tussen zit.

Jurk
Jurk
Jurk
Oeps ik lees nu pas dat je wrap tops zocht en gewone jurkjes. Ik heb wrap jurkjes uitgezocht haha. Nja ik kan ook nog wel wat andere jurkjes uitzoeken als je wilt hoor.

Rok
Rok
Dit pak is zo Yara haha
Broek
Broek
Broek
Broek
Broek

1 like

Oehhh ik ga naar alles kijken!