Modetopic

Ik heb de rode jurk met witte bloemen print gepast bij de h&m, maar hij stond me niet. Je keuzes hebben me wel op het spoor gezet van de kleur die ik wil, en nu heb ik deze uitgezocht;

2 likes

Ahh leuk!

Volgens mij begint de sale bij dat soort ketens ongeveer vanaf de derde week van juni. Misschien kan je hun Instagram-accounts tijdelijk volgen? Daar wordt het meestal wel op aangegeven!

Als je uit Antwerpen komt, kan je wat betreft aanbod het beste naar Rotterdam gaan, denk ik! Ik vind persoonlijk Goes en Breda ook erg leuk, maar die hebben niet alle winkels die jij noemt en Rotterdam wel. Tip: parkeer je auto bij P+R De Slinge en ga met de metro verder, daar is het parkeren gratis als je met het ov reist!

Dat is een slim idee van die insta volgen! En bedankt voor die tip voor parkeren :raised_hands:t3: Elke uitgespaarde euro is meer shopping moneyz

1 like

Ik struggle zo met zomerkleding momenteel, sinds ik wat meer sport heb ik vrij forse schouders en bovenarmen gekregen maar ik heb ook kleine borsten. Ik vind al mijn topjes niet mooi meer staan. Als ik het google dan staat er: draag een v-hals en geen spaghetti bandjes maar bij kleine borsten wordt een v-hals weer afgeraden. Ik zie even door de bomen het bos niet meer wat ik nu moet gaan dragen als topjes.

1 like

Heb je misschien wat meer info. Zijn er dingen die je absoluut niet mooi/fijn vind?

Heb je een linkje van de roze jurk? (misschien heb ik er overheen gelezen, sorry alvast)

1 like

Ik ben op zoek naar een maxi of midi wrap dress, met korte, middellange of lange mouwen. Het liefst met een leuk zomers printje. Maar ben de perfecte nog niet tegengekomen! Zit wel een beetje on a budget dus voor max 50 euro. wow wel echt veel eisen als ik dit lees maarja haha
Paar plaatjes voor inspiratie:
Link 1 (wil geen tijgerprint)
Link 2 deze vind ik echt waaaaaauw maar zo duur :frowning:

H&M heeft echt heel veel leuke nu

Wat ik gelijk voor me zag is een shirt met boothals dat niet te strak is, en van een net iets stevigere stof dan het dunste katoen zodat het mooi valt. Getrainde schouders zijn heel mooi! Vind daarom topjes in haltervorm (denk aan meghans jurk) juist mooi staan, en mouwloze shirts met brede banden in mooie niet te strakke stoffen ook! Maar het is maar waar je jezelf prettig bij voelt. @Prettyprettyprincess heeft ws echt concrete opties

1 like

Je bandjes afdoen. Zodat ze zeg maar langs je zij hangen. Of anders strapless of nude en de bandjes iets van je schouders af laten zakken.

Oh ik lees mee, ik heb dit probleem ook.

Hopelijk zit hier iets bij.

Optie 1
Optie 2
Optie 3
Optie 4
Optie 5
Optie 6
Optie 7
Optie 8
Optie 9

2 likes

@Puntzak
Zouden jullie me misschien een foto van jezelf willen sturen waar je helemaal opstaat? Zodat ik misschien beter kan zien hoe jullie verhoudingen zijn. En met welke kleding stukken je bepaalde delen kunt verbergen of juist accentueren.
Mag in pb. En of jullie misschien je stijl willen omschrijven.
Als je je niet prettig voelt om een foto te sturen hoeft het niet persee hoor.
( mag ook een paint tekening van jezelf hehehe)

@Penny_Lane is de jurk veeel te strak rond je borsten? Anders zou een minimizer bh misschien iets kunnen zijn voor onder dat jurkje.
Bij outfit 1 is het misschien leuker als je de rok ietjes hoger draagt en iets van een strakkere top. Bijvoorbeeld een halter top, of een tshirt wat mooi aansluit. Als je top iets opvallender is dan lijkt de rok ook minder grof omdat het accent dan meer op de bovenkant licht.

Super bedankt! Ik ga nummer 3 bestellen :slight_smile: Hopelijk zit die net zo mooi als ik hoop

1 like

Ahh jammer. Als je een goede kledingreperateur in je buurt hebt dan zou je dat jurkje in een grotere maat kunnen nemen en dan verstellen.

1 like

Weet iemand waar je goede boyfriend-achtige jeans kunt kopen? Mooie pasvorm, goede kwaliteit en perfecte lengte zijn voor mij belangrijk! Kan ik gewoon niet vinden. Vaak vind ik ze te wijd zitten bij de billen of onderaan de pijpen

Dit is eigenlijk exact wat ik zoek:

En zoiets vind ik dus echt al veeel te wijd

Ik ga zoeken. Eerst even gezonde snacks maken hajje.

Ga ik doen! Even verzamelen

1 like