Modetopic

Ahhw bij ons alleen maar kleine maten haha ruilen?

Haha als je wil kan ik van de week nog wel even kijken voor je. Er hingen er nog veel, vanaf maat 40!

Heb hem wel gepast, maar ik weet dus niet zo goed of een culotte mij Ć¼berhaupt staat.

Ahh lief haha maar ik mag van mezelf geen kleding meer kopen voor een tijdje.
Maar een culotte is even wennen in het begin haha.

Haha, vandaar dit topic? Indirect toch nog aan het shoppen, maar dan voor een ander. Vind het ook heel leuk dat je er hier moeite in steekt! Als je je bedenkt zeg je het maar.

Misschien dat je mij nog kan helpen als je wil, ik heb eigenlijk nog maar weinig kleding en heb alles wel nodig. :sweat_smile: Vandaag twee uur door het centrum gestruind en niks meegenomen helaas.

Even wat info: Ik ben 1.68 en draag meestal kleding in maat 38/M. Ik ben erg bleek, (goud)blond haar. Ik hou van zowel kleur als zwart/wit, al maakt dat me soms wel nĆ³g bleker. Ik heb altijd skinny jeans gedragen, maar heb ontdekt dat ik andere modellen ook wel erg leuk vind en ik sta ook open om andere dingen te proberen. Luchtige kleding is momenteel ook wel top, gezien ik driehoog onder een plat dak woon en ik heel slecht tegen die warmte kan. Verder werk ik in de zorg en zoek ik daar ook nog fijne (luchtige/losse) broeken voor, maar wat dus nog wel moet kunnen ivm werk.

Ik zie vaak door de bomen het bos niet meer (vooral op sites zoals Asos haha).

1 like

Hahah jaa windowshoppen kan geen kwaad haha. Zijn er trouwens dingen die je absoluut niet leuk vind?

Het eerste wat in mij opkomt is Nel Veerkamp-print. Oh en broeken met enorme gaten bij je knieƫn. :sweat_smile:

1 like

Jurken
Optie 1
Optie 2
Optie 3
Optie 4
Optie 5
Optie 6
Optie 7
Optie 8
Optie 9
Optie 10
Optie 11

Broeken
Optie 1
Optie 2
Optie 3
Optie 4
Optie 5
Optie 6
Optie 7
Optie 8
Optie 9
Optie 10
Optie 11
Optie 12
Optie 13
Optie 14
Optie 15

Tops
Optie 1
Optie 2
Optie 3
Optie 4
Optie 5
Optie 6
Optie 7
Optie 8
Optie 9
Optie 10
Optie 11
Optie 12
Optie 13
Optie 14

Hopelijk zit er iets tussen.

Oh wow een hele waslijst haha. Kan nu niet kijken, maar zal dat vanavond even doen. In ieder geval alvast heel erg bedankt en ik laat nog wel iets horen! :blush:

1 like

Ahh wat leuk ! Ben blij voor je.
Een vaste stijl vind ik zelf ook lastig. Ik heb niet echt 1 stijl maar draag bepaalde items die op dat moment in de mode zijn en die goed bij mijn lichaam staan.

1 like

Nee dat niet. Maar ik zorg er wel voor dat ik bepaalde basics heb die overal bij passen.

Ik wil je ook wel helpen met je kast organizeren haha.

1 like

Haha jaa hoor wil ik zeker doen. Kom er maar op terug wanneer je schoolwerk af is.

1 like

Waauw die bovenste :heart_eyes:
Ik denk dat die onderste prima kan hoor. Maar misschien meer als avondgast of als je de rest van je outfit niet te donker maakt.

Dit valt denk ik wel een beetje onder mode advies, met de zomer en het festival seizoen ben ik op zoek naar leuke heuptasjes, zodat ik niet mijn schoudertasje overal heen hoef te slepen. Ik kan er alleen nog niet zoveel vinden, zoiets vind ik wel leuk:
https://shop.mango.com/nl/dames/tassen-rug--en-heuptassen/gewatteerde-heuptas_23095028.html?c=99&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=Shopping+-+1WOMAN+-+NL&gclid=EAIaIQobChMIgd6FjLG12wIVB7XtCh2T_g-MEAQYBCABEgLCDPD_BwE&talla=99

Heeft iemand tips of zoiets toevallig in winkels zien liggen? Thaaanks :smile:

Ik kan zo wel even voor je kijken maar ik heb nog een andere tip betreft heuptasjes.
Als je van die normale kleine schoudertasjes hebt die je kunt verstellen , dan kun je die op je middel doen en dan op zn strakst zetten zeg maar.
Zo kun je een heel leuk tasje omtoveren tot leuk heuptasje.
( hoop dat dit een beetje duidelijk is)

1 like

Ooh nou dan kan die zwarte jurk prima hoor vind ik. Aah die roze jurk is echt te gek. Ik hoop stiekem dat het mooi weer word zodat je uit je comfort zone stapt :innocent:

1 like

ooooh ja dat kan natuurlijk ook, helemaal niet aan gedacht! heb zelf niet zoā€™n tasje die verstelbaar is, maar die zijn wel makkelijker te vinden natuurlijk. slim, thanks!!

2 likes

Misschien kun je er (met een tangetje) zon ritsdingentje opzetten en hem dan dichtritsen en dat dingentje er aan de andere kant afhalen. En misschien aan de onderkant van de uit eindes een beetje lijm doen.
Dit is warschijnlijk totaal niet duidelijk haha. Ik denk dat een kleding reperateur er misschien wel raad mee weet.
En anders als je ooit in nijmegen op de markt komt staat er een fornituren kraampje ,en daar zit een mannetje in die ritsen maakt hahah.

1 like

Of je maakt die andere kant ook los hahah

1 like

Misschien even met een tangetje het beginnetje los vroeten.

1 like

Aangezien ik al op vakantie ben wanneer in Belgiƫ de sale begint wil ik graag in NL gaan.
2 vragen:
Vanaf welke dag ben ik zeker dat er sale is bij: Mango, Pull&Bear, Monki, Zara en Bershka?
Naar welke stad in NL kan ik best gaan? (Ik kom van Antwerpen). Gezelligheid hoeft voor mij niet, winkels en shopkwaliteit primeren :relaxed: