Die jurk is niet helemaal mijn ding, maar er staan wel mooie dingen op die sites, thanks!!
Ik zou dan voor een high waisted geplooide pantalon kiezen! Alleen geen voorbeelden waar je die kunt vinden, sorry. Maar zoân model is wel perfect voor buikies verbergen
Mango!! Eigenlijk zijn al mijn jurken van mango.
Een mooie rok met blouse erin kan natuurlijk ook
Ik heb werk waar ik toch wel op moet letten hoe ik er bij loop, maar ik draag gewoon alle type jurkjes en rokken hoor, ik doe zoân zwarte korte legging er onder, dus als die split net open valt heb ik niet echt een heel bloot bovenbeen, en qua decolletĂ© draag ik een hempje er onder en dan doet men het er maar mee.
Maar het fijnste vind ik van die lange overhemdjurken, die je gewoon tot een bepaald knoopje open/dicht kunt doen.
Edit: en ik heb jurken van Tom Tailor, Freequent, Y.A.S., Mango, Vanilia, CostesâŠ
voor een bruiloft in juli ben ik nog op zoek naar een outfit.
iemand goede tips voor webshops of merken?
draag graag Vanilia maar daar zit nu niets geschikts in de collectie.
en ik wil het liefst iets wat ik (deels) door kan dragen na de bruiloft. ik hou niet van bloemen of heftige kleuren ofzo. draag normaal wel blauw en groentinten en sommige roodtinten. en zwart en wit maar dat vind ik dus niets voor een bruiloft.
en ik denk aan een jurk, maar rok met top zou ook kunnen.
zoiets vind ik heel mooi maar zulke kleuren staan me niet: https://en.kindstudio.fr/shop/robe-gia
Ik ben dol op Reiss (vaak afgeprijsd te vinden op otrium). Arket heeft ook vaak mooie items. Ik vind blauw en groen prima kunnen op een bruiloft. Als je een kleur zoals de jurk die je linkte overweegt zou ik het wel even checken met de bruid (wit/beige/gebroken wit)
https://www.orangebag.nl/nl/vrouwen/another-label/jurken-en-tunieken/jurken/948857/
https://www.orangebag.nl/nl/vrouwen/modstrom/jurken-en-tunieken/jurken/931303/
De Zara heeft deze ook met rib voor een klein prijsje.
Dankje!
Ik had blijkbaar nog een zwarte rib crop top van Primark liggen. Ik dacht dat ik die niet meer zou passen omdat ik best wat ben aangekomen, maar hij zat perfect. Ik heb hem gisteren gedragen samen met deze rok van Monki. Ik wilde nog een foto maken, maar in ons verblijf was geen grote spiegel en verder heb ik er niet aan gedacht. Ik droeg het zelfs zonder bh haha, dat had ik een paar jaar geleden niet gedurfd.
@Nysmn het was een vergelijkbare als die van de Stradivarius. Zat erg lekker! Misschien koop ik ook nog eentje van die in een andere kleur.
Ik heb nog vraag⊠Dit is mân favoriete zomerjurk van H&M vorig jaar. Ik zou nog wel zo eentje willen, maar ik kan er maar niet op komen hoe dit model heet. Weet iemand dit? Het is zeg maar een jurk met meerdere stroken die steeds wat verder uitlopen. Deze is van katoen en dat heb ik het liefst weer, maar viscose is ook prima.
(Haha ik zie nu pas dat ik mân tenen heel gek aanspan. Nou ja, het gaat om de jurk )
Misschien kan je met de zoekterm tier dress of tiered dress wat vinden
Volgens mij hebben vero moda en only ook zulke in de collectie
Ja mooi! Alleen lange mouwen vind ik echt te warm met dit weer. Ik heb weer wat dingen besteld bij o.a. Mango nav de tips hier dus ben benieuwd of er wat bij zit
Een rok heet dan volgens mij een strokenrok. Misschien levert strokenjurk ofzoiets ook wat op!
Een aangerimpelde jurk lees ik vaak bij Asos en als ik Google kom ik ook wel op dat soort modellen.
Goeie! Ik heb net even gekeken, maar ik kwam niet zoveel tegen helaas. En wat ik wel zag waren vooral polyester jurkjes