Polly of Jane
Wie zal ik nemen?
- Polly
- Jane
0 stemmers
Heeft iemand misschien een tip voor een zo’n ‘bicycle short’ stijl broekje, die goed stevig zit bij de billen en oneffenheden maskeert zoals een jeans dat zou doen? Alles wat ik tegenkom tekent super erg af
Ik ben fan van een zeeman broekje. Is volgens mij corrigerend ondergoed, ik draag m dan ook onder een jurk, maar hij kan prima met een T-shirt. Stevige stof maar heerlijk elastisch tegelijk.
Oh wat leuk! Heb je een foto (als je wil natuurlijk)? Na de vorige jurken te zien ben ik benieuwd naar deze!
Weet iemand wanneer de zara zomersale begint? Is dat op een vast moment als de wintersale?
Thanks! Ga eens kijken
Ik las ergens dat het altijd wel in de derde week van juni begint. Maar geen idee of dat echt zo is,
Meestal idd rond 21 juni!
Ik post misschien op de dag zelf wel even een foto in het what are you wearing topic
Ik heb m binnen!
Hij valt goed op maat, tot iets ruimer, maar hij hoort ook gewoon lekker losjes te zitten.
Waar kopen jullie fijne basic crop tops? Ik durfde die nooit aan, maar heb nu een high waisted rok gekocht en het lijkt me wel leuk als je dan nog een stukje huid ziet tussen de top en de rok. Ik ben gisteren al bij H&M en Monki geweest, maar daar hadden ze niet echt wat ik zocht en wat ze wel hadden zat heel gek.
Bij de Only hebben ze wel leuke! Die zijn vrij dik en mooi van kleur. Je zou ook nog even in de tweedehandswinkel kunnen kijken. Ik heb er laatst vier gescoord.
Ga ik daar even kijken! Dankje. En bij de kringloop… Tja, dan moet je maar net geluk hebben. Maar ik kan daar binnenkort wel weer even langs.
Ja dat is zeker waar. Maar ik kom ze geregeld tegen eigenlijk!
Wat is het toch een crime om geschikte maar ook leuke jurken en rokken voor werk te vinden. GEEN polyester, geen split waardoor ik er toch halfnaakt bij zit of iets met een rare overslag waar je tieten uitvallen, wel een beetje een decent lengte maar geen middelbare vrouwen look. Als iemand nog een gouden tip heeft… Heb alle webshops afgestruind de laatste dagen, hopeloos
Oeh van ribstof, leuk! Ik ga ze eens bekijken in de winkel.
Mijn favo croptops zijn van sportmerken.
Het moet je ding zijn natuurlijk, maar Arket of Cos?
Deze jurk van Arket is echt mijn lievelingsjurk ooit:
Viscose, zwaar materiaal maar niet te warm, geen split, geen blote schouders. Wel een beetje decolleté maar omdat de halsopening vrij smal is vind ik dat zelf niet storend. Ik draag 'm met platte suede muiltjes naar kantoor (zijn ze heel chill in), of met hakken voor een avond uit.
Wie kan me helpen?
Ik ben de laatste tijd een paar kilo aangekomen, ongeveer 5. Ook mijn leeftijd speelt een beetje mee, ik krijg een klein hangbuikje
Ben op zoek naar een leuk, niet te duur jurkje en een broek. Geen jeans. Maar een broek waarin ik niet een onzeker makend hang-vet-rolletje heb.