Kun je het bandje niet gewoon wijder zetten?
Ik heb van de bovenkant nooit last gehad eigenlijk, maar je moet Birkenstocks wel goed inlopen
Kun je het bandje niet gewoon wijder zetten?
Ik heb van de bovenkant nooit last gehad eigenlijk, maar je moet Birkenstocks wel goed inlopen
Wat voor pijn? Ik krijg daar soms wel blaren, bij mij helpt dan alleen intapen tot mijn voeten het weer gewend zijn
Heb ik nu gedaan, maar heb het idee dat ze dan juist meer schuren omdat ze dan eigenlijk te los zitten.
@visual het schuur en krijg dan wondjes, omdat m’n huid kapot gaat. Misschien dat intapen wel een goed idee is!
Ja precies dat heb ik dus ook!
Edit na een tijdje dragen ben ik het gewoon en lopen ze heerlijk
Begint de Zara sale meteen met 50% of eerst 20 enzo?
Ik plak wel eens een pleistertje waar het schuurt en na een paar keer zitten ze dan prima!
Vroeger echt altijd met een laag percentage. Maar het lijkt wel alsof ze de afgelopen jaren stiekem wel wat minder gewenste kledingstukken direct al hoger jongen afprijzen.
Weet iemand goed spul waar je dr martens mee kan insmeren zodat ze niet gaan scheuren?
Ik heb nu juist aan de binnenkant van mijn voet een grote blaar/wond vanwege nieuwe Birkenstocks. Preventief blaarpleisters plakken helpt wel, tot je ze ingelopen hebt
Ik vind hun eigen balsem fijn. Die geeft alleen geen kleur af, dus als je al scheuren/krassen hebt dan blijf je die wel nog zien alleen wat minder duidelijk.
Heb je de vegan of de lak? Gewoon leer gaat niet zomaar scheuren en daarvoor kan je een potje ledervet gebruiken, voor de eerste twee opties lakmousse (van collonil te krijgen bij de meeste schoenenwinkels en schoenmakers)
Ik zag op Vinted een korte broek, rood met bloemen. Van distrikt norrebro, maar helaas niet in mijn maat… Google image search gaf me nog een Spaans broekje, maar dat is ook niet online te bestellen. Hebben jullie tips naar welke termen ik kan zoeken? Of hebben jullie toevallig andere gezien ergens? Vind zo’n dikkere stof wel mooi.
Welke maat zoek je? Ik heb dat broekje ook en wil 'm wel verkopen
Edit: en bij colorful rebel heb ik ook zo’n broekje met dat model voorbij zien komen
Maat 40! Als je die toevallig hebt, laat maar weten. En ga bij Colourful Rebel kijken!
Ik heb de pascal! En daar zit een scheur in, wat gek! Dus ik begrijp dat ik daar ledervet op moet smeren dan? Maar thanks voor je tips ik ga eens even zoeken.
Hoelang heb je ze al? Want leer hoort niet te scheuren, dan zou ik er mee terug gaan zeker als je ze korter dan een jaar hebt! (Tip om ze wel eerst op te poetsen voor je er mee terug gaat haha ;))
Ja heb ze nu een jaartje ongeveer. Heb de denk ik gewoon niet goed ingesmeerd, maar het zou niet moeten inderdaad. Nu bijhouden zodat het niet erger wordt haha.
Hoe zitten sandaaltjes/slippers bij jullie?
0 stemmers
Ik zou nooit iets kopen wat niet goed past
Snap ik, maar ik vind het nu met twee maten lastig te bepalen. Eentje is echt precies erop, bij een maat groter dus wat meer ruimte erachter en vind dat niet erg mooi. Dus twijfel