Modetopic #2

Polaroid!

1 like

Thanks! heb hier een aantal modellen besteld. nu zelfs 50% korting gevonden met een code :sunglasses:

1 like

Heeft iemand een tip voor fijne bicycle shorts? Ik wil 'm het liefst op zichzelf kunnen dragen (dus niet doorschijnend en high waisted is welkom) en onder een jurkje zodat mā€™n dijen niet tegen elkaar schuren. Hij moet dus wel lang genoeg zijn, maar tot mā€™n knieĆ«n vind ik dan weer een beetje awkward lengte. Hopelijk heeft iemand een fijne tip?

Ik ben op zoek naar een soortgelijke versie van onderstaande jurk maar dan tot net over de knie. Kleur mag iets anders zijn.

Iemand toevallig zoiets gezien?

1 like

Heeft iemand toevallig een tip voor mooie basic v-hals tshirtjes, van een beetje fatsoenlijk materiaal? Ik vind wel allerlei vestjes en wrap dingen maar geen normale t-shirts? Bij voorkeur ergens niet al te fast-fashiony maar als het niet anders kan moet het maar

Waar is deze van dan? Mooi!

1 like

vraag ik mij ook af, ik vind hem prachtig!

Nukus! En misschien ook wel van Simple of Yaya

1 like

Uniqlo voor mooi basics?

1 like

Oh dat is wel een goeie ja, merci! Ga daar eens kijken :blush:

1 like

Ahhhh hij is net binnengekomen en ik ben zĆ³ blij dat ik deze alsnog besteld heb. Bij die eerste paar jurken was het een beetje ā€˜ach het is toch niet onze echte bruiloft en ik doe een simpel jurkje aanā€™ en dit is niet too much, maar wel net even wat meer trouwjurk. Plus dat kant en het model past gewoon veel beter bij mij.

Ietsjepietsje aan de lange kant, maar met hakken eronder kan het net. :star_struck:

19 likes

Wat tof! Het hele ā€˜dit is de jurkā€™ is dus wel echt. Wat voor hakken heb je erbij gekocht? Of had je nog hakken in de kast?

1 like

Dit had ik bij mijn ā€˜echteā€™ trouwjurk ook inderdaad! Alleen die was nu niet meer op tijd klaar omdat we kortdag gepland hebben en ik vond het zonde om die nu aan te doen omdat we hopen ooit die dag met een groot feest wel te kunnen doen. Maar ik vind dit wel echt de perfecte jurk voor nu met het budget wat ik in gedachten had. Toch een mooie, witte bruidsjurk maar niet too much.

Deze schoenen en tas doe ik erbij:

Tas lijkt wat meer gelig op de foto, maar is net zo wit als de schoenen en tas. Ben niet zo van opvallende sieraden, dus die ga ik niet speciaal kopen. Pak gewoon iets wat ik al heb liggen.

8 likes

Oh heel mooi zeg zo alle drie samen! Super tof. En opvallende sieraden zijn ook niet echt nodig toch? Juist tof als je er iets bij draagt wat je normaal gesproken ook draagt (en waar misschien nog een verhaal aan vast zit) Leuk dat je het zo deelt :slight_smile:

1 like

Ik heb toevallig net zoiets besteld van de Sissy Boy.
Zoek op mousseline jurk!

Deze

1 like

Ik ook! En wat mensen om me heen beinfluenced. Alleen, ik vind de glazen iets te licht? Alsnog soms iets met mā€™n ogen aan het knijpen. Heb jij dat ook?

Meteen maar een vraag dan: wie weet welke gepolariseerde zonnebrillen ook goed het zonlicht blocken voor je ogen?

En @Perzikjes hij is van Ammehoela. Normaal een kindermerk maar ze hebben nu een twinning collectie. Vind hem ook geweldig maar ik ben bang dat ik hier te klein voor ben :sweat_smile:. Ben zelf maar 1.60.

Hierbij de link:

En @Nova bedankt voor de tip! Hoe vind je deze vallen qua maat?

2 likes

Ik krijg m morgen pas binnen, laat het je weten!

1 like

Zoiets?

1 like

• Wat leuk
  • Net een pyjama
  • Wel een beetje een pyjama, maar wel leuk met juiste styling

0 stemmers