Modetopic #2

Bloesje van roze nepleer. Leuk of niet?

• Houden
  • Terugsturen

0 stemmers

Dat zwart aan mijn hand is trouwens sporttape.

3 likes

Ik vind het beller er te nep eruit zien,

1 like

Het staat mooi maar nepleer smock (?) gaat denk ik snel barstjes tonen en het lijkt me erg warm worden op die plek. Van stof zou ik zeker ja stemmen!

5 likes

Zo zat ik autocorrect uit te foeteren voor smock

1 like

nee, ik vind het niet zo mooi staan. Dat smock gedeelte zorgt ervoor dat je een beetje op een snoepje lijkt (zo’n napoleon). Creert naar mijn idee een beetje een rare vorm. Nah niet op een snoepje, maar ik vind dat deel niet mooi, zonder zou het denk ik mooier staan

1 like

Ik snap wat je bedoelt :stuck_out_tongue:
Dankje voor jullie reacties, het is duidelijk, hij gaat terug.

1 like

Ik zoek een leuk pak, beetje met oversized broek en blazer maar niet too much. Weet dat Zara er heeft en My Jewellery maar daar zijn alle maten elke keer uitverkocht. Iemand nog andere tips?

Zoiets dus

2 likes

Deze?
https://app.kiba-fashion.nl/shop/basics/6160

Mango, monki misschien?

Thanks! @Lidcactus mijn maat ook niet meer helaas hahah en @Scorpiovibes Monki mss idd! Leuke winkel alleen denk daar nooit aan. Even checken.

2 likes

Mango, asos, WE

Thanks voor al jullie tips! Ga ik ook nog even kijken.

Heb vanmorgen als een idioot gelijk de Zara app nog een keer gecheckt en de blazer die ik wilde was er weer even in mijn maat dus kon ik toch bestellen haha ben benieuwd!

Hoe vallen de mannen shirts van Uniqlo? Ik heb er nog nooit wat besteld/gekocht maar ik zie een mannen shirt (voor mij zelf) waar ik echt verliefd op ben

1 like

Deze van Loavies is mooi! Ze hebben hem ook in een zandkleur en misschien nog wel meer kleurtjes.

bij mijn vriend gewoon normaal, hij heeft meestal M en in deze shirts ook.

Ik ben voor een M gegaan! Heb qua dames maat ook vaak een M. Dus hoop dat deze goed zit :relaxed:

1 like

Ook heel leuk ja, thanks!

2 likes

Op zoek naar een mooie maar ook wat betaalbare zonnebril, (max 100) met fijne uv filter/heldere blik. Ik koop nu elk jaar zo’n budget bril van een tientje waar ik snel op uitgekeken raak, op ga zitten of niet draag doordat deze zo spiegelen of niet fijn kijken.
Ik wil geen Ray-Ban want die heeft iedereen en z’n moeder al.(lees:al mijn vriendinnen)

Weet iemand een fijn merk of webshop?

Ik heb er sinds dit jaar een van eco eyewear en ben erg tevreden!

Ik heb laatst een fijne bril van Meller gekocht. Gepolariseerde glazen en licht montuur, vind ik altijd fijn.