Modetopic #2

@Karl_Lagerfeld
Heb eindelijk die flared legging van de H&M! Geweldig!!! Heb ‘m ook in crèmekleur

1 like

Ik ben echt verliefd op deze schoenen, met name op de hak, maar ze zijn te smal voor mijn voeten. Weet iemand een schoen/merk die hierop lijkt en waar bredere voeten inpassen?

1 like

Hoe is de stof hiervan?
Ik las online dat mensen hem heel klein vinden vallen en ook dat de stof heel stug is. Klopt dat volgens jou?
Is de stof dik, zit er geen rek in?
En hoe valt de maat in vergelijking met gewone kledingmaat (ik heb geen idee wat mijn jeansmaat is, vraag me af of die tabel dan een beetje betrouwbaar is)?

Sorry voor het vragenvuur :sweat_smile: Ik zie dat ze ook lengtemaat 30 verkopen dus dat is wel interessant

En heb je wat leuke dingen gevonden in deze kleur?

1 like

Wat is een paranimf?

2 likes

Ik denk elke keer weer aan nimfen en feeën bij dat woord en ging ervan uit dat de poster een sprookjes thema zou hebben, maar dit is het:

4 likes

Nee, eigenlijk niet haha! Als iets de goede kleur had, vond ik het kledingstuk of de stof weer net niets of niet echt bij me passen.

2 likes

Ik vind 'm zeker niet klein vallen, ongeveer hetzelfde als Levi’s (ik draag het oude Wedgies model). Ik zit meestal tussen 40 (H&M)/ 42(Zara).
Er zit niet echt rek in, volgens mij is 'ie 99% katoen? Normaal voor die samenstelling iig.

Ik vind met mijn 1m63 lengtemaat 32 perfect vallen, een paar cm langer dan enkellengte.

2 likes

Excuus als deze vraag vaker gesteld is, maar weten jullie welk spijkerbroekmerk geschikt is voor grote billen, brede heupen, en stevige dijen? Ik ben niet op zoek naar een plus size merk, maar ben gevormd als een peer. Zalando lounge heeft heel wat spijkerbroeken in de aanbieding, hopelijk zit er wat tussen.

Good american zou hiervoor wel goed zijn naar het schijnt, heb ooit jeans gepast en ik had te weinig bil en heup om mijn gebruikelijke maat te vullen (en ik ben verder gewoon royaal plus size). Is volgens mij geen plus size merk, maar gewoon hele brede range van maten. Ergens staat me bij dat Khloe Kardashian hiermee iets te maken heeft. Wel tyfusduur maar ook vaker op zalando lounge of bij gewoon zalando met korting te vinden.

Ik draag zelf vaak Levi’s 311. Als je niet per se een skinny zoekt kan ik ook de H&M girlfriend jeans aanraden.

1 like

Good American zag ik inderdaad langskomen. Die is al zo goed als uitverkocht helaas.

Heb inmiddels wel een ander model van Levi’s in mijn mandje. De 315 shaping bootcut. Wist niet dat bootcut bezig was met een come back. De 311 is er niet of al uitverkocht.

Die van H&M ga ik een keertje passen. Ik had vroeger zo een mooi zittende broek van H&M. Zo vaak gedragen dat de naden gingen scheuren door mijn altijd groeiende kont. Beste broek ooit was dat.

Edit: Toch nog Good American in mijn mandje gekregen. De bootcut heb ik weer eruit gegooid. Na wat Google werk vind ik het model toch niet mooi.

Geen idee of je nog op zoek bent, maar Hollister Curvy bevalt mij heel goed.

3 likes

De collusion broeken op asos zijn de eerste broeken in tijden die ook bij mijn heupen en dijbenen baggy zitten waar dat hoort voor het model. Heb het idee dat die dus wel in verhouding zijn voor een voller heup/bil/been gebied.

1 like

Nice! Ik zoek ook wat lossere broeken dus ik ga het checken.

1 like

Mijn favoriete spijkerbroek is de C&A shaping jeans. Ik weet niet hoe shaping hij is haha, maar zit mij met ook dit figuur perfect.

1 like

Beide jurken staan je goed. Ik vind optie 2 qua ontwerp wat specialer en daarom heb ik daarop gestemd.

5 likes

Ja qua lijfje en lengte vind ik die supermooi, ik twijfel alleen over die bandjes met tule. Ben ik niet helemaal van overtuigd :thinking:

1 like

Ik vind American eagle next level curvy erg fijn.
Edit: en de body bespoke van Wrangler, maar die is steeds lastiger te vinden heb ik het idee? Lagen er nog wel veel in de Roermond Outlet.

1 like

Ik vind het bovenstukje van de eerste je heel flatterend staan! Denk ook dat je die nog vaker nadien kan dragen, de tweede lijkt meer een ‘echte’ trouwjurk.

2 likes