Modetopic #2

Oh prachtig! Vind ik ook wel wat ja. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik wil een fijn zomerjurkje tippen! Deze van Armed Angels:

via Zalando

Qua leukheid vind ik hem gewoon wel prima, maar hij zit echt heel fijn. Het model is fijn, niet zakkerig en niet te strak, elastiek in de taille. Fijne mouwlengte. Stretchy dus fijn in te bewegen. Heeft zakken! En al een knoopje bij de overslag bij de borsten.

En dat is 5x fijn in 1 post en na deze post overlezen heb ik nu dat ene gekke fenomeen dat het ineens een heel raar woord wordt :joy: fijnfijnfijn

6 likes

Je gaat wel trouwen, dus ik vind dat het wel wat ‘trouwjurk’-vibes mag hebben zonder een echte trouwjurk te zijn (maar dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk). Ik vind deze jurken wel mooi en geschikt:
https://www.zalando.be/apart-cocktailjurk-creme-4ap21c1fg-a11.html
https://www.zalando.be/ivy-and-oak-papaya-korte-jurk-snow-white-iv321c0a0-a11.html
ZALANDO (deze moet je wel goed stylen en mag niet té kort vallen, valt te zien hoe lang je bent)
ZALANDO (idem)
ZALANDO

• misschien ook eens kijken in de Bijenkorf?
2 likes

Ja dat snap ik hoor. de reden hiervoor is dat we de ‘echte’ bruiloft nog heel graag een keer willen doen en die droomjurk heb ik al, dus voor alleen een tripje naar het stadhuis hoeft het van mij niet tĂ© en wil ik gewoon een leuk, wit jurkje aan zonder te veel poespas. Maar die eerste heb ik toevallig wel in mijn winkelmandje zitten :star_struck:

Bij de Bijenkorf hadden ze niet echt iets naar mijn smaak.

1 like

Bij Vila hebben ze nu veel wittte jurken!

1 like

Vraagje: die snagtights
 heeft het daar zin om een maat groter te kopen of kun je er echt op vertrouwen dat de maat die je volgens de tabel hebt goed zit? Ik koop mijn hele pantyleven al zoveel mogelijk maten groter omdat ik 1.86 ben. Dus durf niet echt op m’n eigen maat te vertrouwen :joy:

Je kan de maten echt vertrouwen. Ze zijn heel stretchy en heel anders dan bijvoorbeeld een hema panty. Ik had een maat te groot en die zakte bij mij af dus dat zou ik niet doen.

3 likes

@Duchess Ik kwam vanmiddag deze jurk tegen en dacht toen nog oeh als ik niet al getrouwd was en alleen een kleine, intieme ceremonie zou hebben zou ik dit kiezen, echt heel toevallig!
https://www.zalando.nl/yas-georgina-strap-ankle-dress-galajurk-star-white-y0121c1eh-a11.html

2 likes

Die heb ik ook gezien! Maar is niet zo mijn smaak, heb er inmiddels wel een paar besteld:

Samenvatting

Hopelijk is Ă©Ă©n van deze drie goed en werkt het weer een beetje mee tegen die tijd!

9 likes

De bovenste is leuk!

1 like

Ja dat is ook mijn favoriet, maar nu is het de vraag of en hoe hij mij staat haha :joy:

2 likes

Ik vind de bovenste ook het leukst. Hopelijk staat ie ook mooi :grin:

1 like

Leuke jurken! En die schoenen zijn ook echt awesome. Ben je van plan om zelf ook zulke hoge hakken te dragen?

Nee ik denk dat ik ‘gewoon’ de schoenen aan doe die ik eigenlijk voor de bruiloft in gedachten had, die hebben een klein hakje.

Al bedenk ik me nu wel dat met alleen een ceremonie van die hoge hakken wel vol te houden zijn :thinking: misschien nog even zoeken haha

1 like

Welke is die derde?

1 like
1 like

Dat kan ook natuurlijk! Maare ik zou gewoon nog even gaan zoeken naar hoge hakken. Van de nood, corona bruiloft dingen, moet je een deugd maken niet waar. Twee outfits :heart_eyes:

1 like

Help! Ik kom binnenkort naar een promotie (als paranimf). Ik heb echt geen flauw idee wat ik aan moet doen. Mannen komen in rokkostuum (was ik maar een man dan kon ik ‘gewoon’ een rokkostuum aan).

Ik denk dat ik het liefst een mantelpak of leuk jurkje aan doe. Maar zie door de bomen het bos niet meer en heb geen idee wat netjes genoeg is :unamused:

Als iemand tips heeft, graag :upside_down_face:

Ik zou vooral ook even afstemmen met de promovenda en de andere paranimf! Dan heb je niet dat je opeens vloekende kleuren aan hebt ofzo haha. En wat @Victoria zegt: die gedempte kleuren zou ik ook doen. Je wil ook niet de show stelen van degene waar het om gaat haha

2 likes

Haha je hebt helemaal gelijk :heart_eyes:

1 like