Ik vind de tule bandjes juist heel erg leuk, dus daarop gestemd😂 en ik vind de langere lengt leuker. Maar allebei mooi, wat een luxeprobleem haha!
Ik zou 2 doen en de tule van de bandjes halen, vind die jurk echt prachtig!
Twijfel. Vind de bandjes bij de tweede niet zo, verder is die wel mooier ook qua lengte enzo. Kan je iets anders met die bandjes doen??
Geen idee. De tip van @Lort is sowieso goed, alleen ben ik zelf niet de meest handige en vind ik het een beetje te veel gedoe (tijdtechnisch) om de jurk bij een kleermaker te laten vermaken. Nog maar even over brainstormen.
Edit: ik zou ze off shoulder kunnen dragen
Oh wauw, ze staan je beide super mooi❤️
Ik heb ze allebei nog eens aan gedaan en vind ze nog steeds alle twee heel leuk (inderdaad een luxeprobleem), maar optie 1 is qua pasvorm bij mij toch net mooier en ik voel me er heel fijn in. Dus ondanks dat optie 2 heel mooi is, geven de lichte twijfels die ik over de bandjes heb toch de doorslag. Bij de eerste heb ik geen twijfels.
Nog een paar leuke hakken erbij, hopelijk een zonnetje en dan kunnen we elkaar het jawoord geven
Ik zag vandaag zulke soort schoenen in de etalage bij Fred de la Bretoniere!
Ik kan op de site geen vergelijkbare vinden, maar ik ga deze week eens in de winkel kijken. Thanks voor de tip!
Mijn vriend heeft maat 29/38 of 30/38 en is opzoek naar nieuwe spijkerbroeken. Hij kocht altijd broeken van Garcia bij Jeans Centre, maar die gaan steeds heel snel kapot. Heeft iemand een tip voor lange mannen broeken? Veel broeken gaan tot lengtemaat 36 en die zijn vaak te kort. Al heeft hij ook een 501 van Levi’s in maat 36 en die is net lang genoeg, maar bij G-star heeft hij dus hoogwater.
Weet iemand hoe de bikini’s van Oysho vallen? Ik twijfel tussen S en M (en wil liever niet meerdere maten bestellen). Ik heb al een bikini van Oysho maar daar heb ik de kaartjes uitgeknipt.
Woehoe ik heb weer eens hoge Converse gekocht! Welke zou ik houden? Ik vind ze allebei heel leuk:
Ze zijn allebei superleuk! Ik zou als ik jou was even in mijn kast kijken welke kleuren het best bij je garderobe passen.
Ik krijg op Insta hele tijd reclame voor de Wrangler wide leg high rise jeans en nu wil ik die uiteraard.
Omdat de zool dikker is en het beter ondersteunt. Zijn het 70’s?
Ik heb 2 bikini’s daarvan, van eentje weet ik zeker dat het boven- en onderstuk medium is. Van de andere denk ik ook, maar daar heb ik het al uitgeknipt. Ik twijfel soms tussen small en medium, maar bij Oshyo kom ik dus meestal uit bij medium.
Ja daar neig ik ook naar! Volgens mij gaan bikini’s wel iets losser zitten als ze nat zijn, maar een te kleine bikini is niet fijn. En een te grote ook niet haha. Maar dankjewel
Ja de rode zijn 70’s! Zijn ook iets duurder
Ik zou de grotere maat nemen, ik draag normaal m in broeken en s in shirtjes (70d) en ik heb mijn bikini in large genomen en die zit perfect.
Ik weet niet of het zijn smaak is, maar mijn 2 meter vader draagt volgens mij jeans van PME Legend, zij hebben wel lange lengtematen. Anders heeft ASOS ook een tall collectie.
Dankje! Die zijn wel mooi! Ik heb even op hun website gekeken en met zijn breedtemaat gaan ze maar tot lengte 34 helaas De rest is uitverkocht. Ik denk dat ie binnenkort maar even naar een echte winkel moet waar ze dit merk verkopen. Weet je toevallig ook of de broeken lang mooi blijven?