Ik vind ze gewoon op maat vallen. Ik ben een gewone maat 38 en koop broeken bij Zara altijd in 38. Afhankelijk vh model vind ik ze soms zelfs wat ruim, maar nooit zo ruim dat ik dan 36 zou passen.
Weet iemand toevallig waar deze top/body van Edsilia van is? https://www.instagram.com/p/COu-cqqKyp_/?utm_source=ig_web_copy_link
Deze?
wow, thanks! Kon het echt nergens vinden…helaas iets prijziger dan ik dacht
Ik ben op zoek naar een leuk jurkje voor mijn verjaardag.
Vroeger was het altijd kort, strak en hoerig.
Maar nu is het gewoon voor thuis en de foto’s, maar ik wil me wel soort van jarig voelen. Also, heb al 100 jaar niks aan mijn lijf gedaan, maar het moet wel feestelijk zijn, en het is gewoon met mn kind erbij dus wel beschaafd.
Iemand een idee? Ik weet gewoon niet eens meer waar te kijken. Ik ben echt zo iemand geworden die alleen nog maar alles voor dr kind koopt. Ik heb echt niks leuks om aan te trekken of t past niet.
Oja en het moet donderdag al binnen zijn!
Wat is je smaak qua model, kleuren, materiaal?
Ik zou het niet eens echt kunnen zeggen. Ik loop altijd er echt zo basic bij op het moment.
Kun je ook echt wat mee.
Haha geen probleem hoor! Het is alleen lastig zoeken als je iemands smaak niet kent waar neig je eerder naar hieronder?
Eerder lichte/pastelkleuren, of liever wat donkerder?
Patroontje (bloemen bv), of effen?
Waar voel je je qua lengte comfortabel in: kort/knie/Midi/maxi?
Qua stof: liever stevig, of eerder wat losser?
Haha, thanks! This helps a bit.
Liever donkerder, effen, qua lengte maakt het niet heel veel uit. Ik neig altijd eerder naar kort omdat ik me anders suf voel, maar ik word nu ook ouder haha dus sta open voor verandering. Stofje ligt aan de jurk denk ik…
Ik wilde het alweer opgeven, was wat sites aan t doorscrollen en weet het gewoon even niet.
Dat helpt! Mss juist nog: wat is je budget? En zijn er lichaamsdelen die je liever wat verbergt of sta je open voor alle pasvormen?
100/150€
En nee niet echt haha, ik heb niet superveel tiet dus moet wel mijn maximizer aankunnen Open rug werkt dan niet echt haha
Ik ben opzoek naar een jeans die boven aan skinny/aangesloten is (buik + bovenbenen) maar bij de enkels iets losser is. Naar wat voor model kan ik dan opzoek?
Straight is het tot nu toe niet voor mij, of ik heb steeds pech…
Levi’s 501 skinny? En anders zoeken naar slim fit modellen
Boot cut misschien?
Slim fit is taps toelopend, maar niet helemaal sluitend om de enkel.
JDY Kaja!! Ik leef in die broek nu
Die ziet er goed uit, Thanks! Heb nu paar mom jeans maar vind ik soms net te lomp. Ga deze binnenkort eens proberen, heb jij je eigen maat?
Ja, loopt naar mijn ervaring ongeveer gelijk met Levi’s. Ik vind 'm alleen wel vrij kort vallen, ik ben 1m63 en lengtemaat 32 komt tot net over mijn enkel. Vind ik een mooie lengte, maar ik had eigenlijk verwacht dat ik 'm zou moeten innemen haha.
Hellup!
We zouden in juni trouwen, ging niet door (reden is wel duidelijk denk ik)
Maar nu gaan we tóch trouwen. Alleen met getuigen en ouders erbij, ceremonie op het stadhuis zonder feest of bruiloft verder. De datum is speciaal voor ons dus dat is de reden dat we het alsnog op die datum officieel willen maken.
Ik heb al een trouwjurk uitgezocht, maar die doe ik een keer aan wanneer we de ‘bruiloft’ doen. Hij is nooit op tijd af en ik vind het too much voor alleen een ceremonie, maar ik wil wel iets leuks aan. Liefst ook alsnog een witte jurk, bijvoorbeeld lang of midilengte en niet een typische trouwjurk. Iemand tips voor winkels waar ik kan kijken? Had al bij ASOS en Zalando gekeken, maar ik vond het toch een beetje te veel trouwjurk op die websites. Budget €100-€200
Wat leuk zeg! Wij zijn ook klein getrouwd, vond het heel mooi en intiem.
Geen typische trouwjurk…maar een jumpsuit! Als je daar ook voor openstaat.
Mijn trouwjurk was ook van dit merk, hele mooie stoffen!
Andere mooie merken: Whistles, Ivy & Oak, Sezane