Ik vind mijn Fila’s (Disruptor) erg fijn met brede voeten, maar die zijn wel wat meer chunky dus daar moet je van houden.
Nike airforce one. Al een paar keer opnieuw gekocht
Levi’s 311
Hoe zijn de bikini’s van & other stories? Ik heb een leuke gezien maar ik heb geen in de buurt dus moet bestellen
Heeft er iemand ervaring met een styliste voor gewoon dagelijkse kleding?
Ik sta keer half jankend voor de kast. Online slaag ik niet, in winkels slaag ik niet… Ik wordt er zooo verdrietig en onzeker van.
Ik heb er geen ervaring mee maar wat ik zelf soms doe is op Pinterest naar style-inspo kijken. Dan zie ik dingen die ik zelf in de kast heb maar net anders gecombineerd waar ik zelf niet eens aan dacht. Die sla ik dan op om later combi’s te maken. Dat helpt soms op die breakdown momenten als ik idd ook zo radeloos voor mn kast sta. Totaal niet wat je vroeg en mss een nutteloze tip maar toch hahah.
Ja dat heb/doe ik, maar het is echt hopeloos. Heb wel eens vaker een ‘dip’ dat ik denk, ik haat alles uit mijn kast. Maar nu is het echt al maaaaanden zo.
Alleen in de winter gaat het goed, dan is het jeans/docs/grote trui met veel sieraden. Maar dan in de lente en zomer is het weer drama, nu nog erger dan ooit.
Jaa I feel you. Heb verder ook geen tips maar heb dit gevoel ook regelmatig idd. En dan vooral als de seizoenen weer wisselen ja. En dan alles wat ik aandoe denk ik: nee.
Je hebt soms ketens waar ze echt wel goed advies geven, zoals in amersfoort heb je van der kam. Hele grote zaak waar ze echt wel met je mee kijken en denken.
Bij voorwinden heb je dat ook! Daar gaat Debbie van beautyscene ook graag heen
In welke regio woon je?
Zoals hierboven ook genoemd, winkels met vele merken. Daar kun je misschien zelfs van te voren al afspraak maken met iemand die je direct helpt en anders in de winkel zelf altijd veel hulp van personeel en helpen je meedenken!
Zelf vind ik Rinsma in Gorredijk een hele prettige winkel. Hebben ook een webshop.
In Brabant is van Tilburg een goede optie hiervoor
Ja @Speurneus @Yzile daar ben ik geweest met Personal shopping! Hele mooie broek, rok en jurk gekocht vorig jaar. Alleen wel prijzig, dus ga er niet te vaak heen. Misschien toch maar weer eens doen.
@Sneakers ja heb dit vaker, maar nooit zo erg als nu… Ik mag nu weer af en toe naar kantoor, maar heb er gewoon zin in. Slaat echt hélemaal nergens op
Geen ervaring mee maar een personal styliste die ik op Instagram volg: nina_walder_ doet workshops en 1-op-1 gesprekken dacht ik. Het is een Spaanse dus alles online in het Engels. Volgens mij zowel met kleren uit je eigen kast als nieuwe kleren shoppen. Misschien iets voor jou?
Hoi! Ik heb ooit een kleur/figuur analyse laten doen en dat heeft mij enorm geholpen. Als je weet in welke kleding je lijf het best tot haar recht komt en van welke kleuren je opfleurt ben je al heel ver!
Personal shopping is leuk om een keer iets ‘out of the box’ te vinden maar het is meestal ook out of your pricerange.
Als je leert waarom bepaalde dingen je beter staan dan anderen kan je zelf steeds makkelijker betere keuzes maken en ga je je kast vullen met dingen die je goed staan en waar je je goed in voelt
Oooh deze is leuk! Dank je, lief dat je eraan denkt!
Ja wow ik heb ze vandaag binnen gekregen en het zijn echt net pantoffels idd, ik doe ze nooit meer uit denk ik
https://www.instagram.com/tv/COFhjv9ArkC/
https://www.instagram.com/jennymustard/channel/
https://www.youtube.com/channel/UC7fPf1yuGaYFmbxe0ZrshWw
Ik vind deze vrouw wel een aanrader voor kledingtips! Vooral dat ze uitgaat van wat jij zelf wil benadrukken, en niet wat de mode heeft bepaald dat je moet nadrukken met een bepaald figuur. Zij heeft bijvoorbeeld brede schouders en kleine borsten en normaal zou de tip daarvoor zijn dat je je schouders minder breed moet maken, en haar borsten groter laten lijken. Maar zij vind dat juist mooi aan haar figuur en kleed zich daarom juist met dingen die die kenmerken accentueren.
Ik kwam haar profiel net op Insta tegen, goeie tips inderdaad!
Hoe vallen jeans van Zara qua maat?