Modetopic #2

Ik heb bodycon jurkjes nooit echt mooi gevonden bij mezelf maar ik probeerde vandaag deze en vond het wel wat hebben door dat ‘rushing’ detail. Heb 'm niet gekocht want hij zat niet helemaal goed bovenaan maar weet iemand waar ik meer van dit soort jurken kan vinden?

3 likes

Ik heb hier de zwarte versie van. Ze lopen echt lekker, maar werden ook heel snel lelijk bovenop.
Ligt misschien aan mijn manier van lopen maar met andere schoenen dit nog nooit gehad

1 like

Ohh dat is zonde! Hopelijk valt dat met mijn paar mee. Ik heb besloten ze te houden :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ik ben op zoek naar kleding in een hele specifieke kleur groen. Ik heb al bij de grotere ketens gezocht en daar zie ik vooral een beetje vaal groene kleuren of meer richting lime.

Maakt niet uit of het tops, jurken, vestjes, rokken zijn, maar ik wil deze kleur groen! Help mij!

4 likes

Ik vind dit wel een Sissy Boy kleur!

3 likes

Ik zag deze kleur bij Vanilia (ze hebben inderdaad lime/pistachegroen maar ook meer ‘hard’ groen)

1 like

De vorige collecties van vanilia had wel iets wat hierop lijkt

1 like

Haha ik vraag, jullie draaien! Ik ga even kijken bij Vanilia enn Sissy Boy, thanks!

2 likes

Ik heb gevonden dat de kleur pale blush heet maar voor zover ik heb gezien is de classic versie er niet in die kleur. Wel met bont erover, misschien kan je dat er wel afhalen?

1 like

Zag bij Vila een wikkelvest in deze kleur

1 like

https://www.zalando.co.uk/levis-utility-chorecoat-denim-jacket-tofu-kung-fu-le221g04b-b11.html

Ik heb dit witte jasje en ik vind het een grappig model, maar ik vind het lastig te combineren. Ik wil dat het niet uitslaat naar tandartsassistente look en met t-shirts vind ik het soms niet mooi combineren omdat ze een ronde hals hebben. Ik heb er nu een trui onder en dan vind ik het wel leuk staan. Hebben jullie misschien nog andere ideeën?

1 like

Mooi!
Denk dat het met een T-shirt met streepjes (print, breekt het effect) wel te combineren is? Nu bijv in paars of groen wat je veel ziet

Edit: net als het model zie ik nu haha. Drukte later pas op de link, maar kan wmb ook sterkere/ dikkere strepen.

Zoiets:
https://shop.mango.com/nl/dames/t-shirts-en-tops-basics/gestreept-katoenen-t-shirt_87071510.html?c=37&utm_source=product-share&utm_medium=app-IOS

1 like

Ik draag nooit sneakers, maar zou graag in een paar investeren die er mooi uit zien (het liefste wit of beige) en vooral erg lekker lopen. Iemand tips? Ik ben echt een sneakernoob

1 like

Ik zit eigenlijk al sinds vorig jaar te azen op een leuk paar cowboylaarzen voor in de zomer onder evt. korte broeken en jurkjes. Ik kom niet veel verder dan Sendra qua merk, maar iemand tips qua merken? Het mag van mij best wat moderner dan een klassieke cowboy zeg, oh en het liefst in het beige

Toral misschien?

2 likes

Ik ben fan van de vagebond Zoe sneaker (specifiek die met dunne veters). Ik heb 2 paar. 1 voor kantoor en de ander voor de rest van mijn leven. (Aangezien wit snel
Smoezelig wordt en ik mijn kantoorschoenen écht schoon wil houden)

1 like

@death_by_sexy Misschien is de only nog wat voor je? Wikkel jurk | ONLY Kreeg die ineens als advertentie te zien. Vast omdat ik wat voor je had gezocht laatst.

En @Janniebeton misschien zacht groen onder dat jasje? of andere pasteltinten? En van die hempjes die dan op een blouse lijken zijn vast ook wel leuk er onder.

1 like

Heeft iemand tips voor witte (off white mag ook) sneakers die comfortabel zijn en niet te smal? Of beter gezegd wat is jullie favoriete witte sneaker?

Bij online shops als Zalando zie ik door de bomen het bos niet meer, want als je daar filtert op sneakers en wit dan krijg je +4000 resultaten.

Reebok Clubs zitten als pantoffels

3 likes