Modetopic #2

Heb je al op bol gekeken? Daar staan er meerdere op :slight_smile:

1 like

Zijn er mooie regenjassen waar de gehele binnenkant van stof is, i.p.v. dat plastic achtige materiaal? Het hoeft geen dikke voering te zijn. Ik heb nu de welbekende America Today regenjas en ben er wel opzich wel blij mee, maar daar is alleen het rugpand bedekt met zachte stof en zijn de binnenkant van de mouwen alsnog van polyster, wat super erg gaat zweten en plakarmen oplevert als ik een shirt met korte mouwen er onder draag. Dus ik ben op zoek naar een leuke regenjas waar ook de mouwen gevoerd zijn. Iemand de gouden tip? :slight_smile:

@Kurisu @Dombo @Monica Thanks! Dan ga ik vokgende week toch maar gewoon passen in plaats van online bestellen.

3 likes

Nee, bedankt voor de tip!

Ik heb er eentje van Ilse jacobsen, ooit in een outlet gekocht (want vrij duur haha). Zijn echt mooie jassen, en de duurdere werken ook echt goed tegen regen en zijn ademend. Zal even een foto toevoegen via mā€™n mobiel zo, moment

Edit:

1 like

Ah dankje voor de tip! Hebben de mouwen ook dat grijze stofje aan de binnenkant

Ja! Is door de hele jas.

1 like

Ik ben op zoek naar een jurk voor een bruiloft in oktober. ( onder voorbehoud) maar ik kan niet echt iets vinden. Ik wil een beetje herfst kleuren en het liefst een lange jurk. Maar niet meteen honderden euroā€™s ervoor uitgevenā€¦

De zoektocht naar de perfecte zwarte leren enkellaarsjes (duurzaam of tweedehands) is zo moeilijk :sob:

Wat voor (winter/herfst)jas is mooi op een lange rok of jurk? Ik doe nu een leren jasje of spijkerjasje erboven, maar dat is straks te koud. Ik heb nu alleen een airforce winterjas, dat vind ik er niet zo mooi overheen.
Het enige wat ik tot nu toe heb bedacht is een trenchcoat. Heeft iemand nog andere ideeƫn?

&otherstories heeft mooie winterjassen die heel warm zijn. Ik heb die van mij 2 jaar en is nog steeds in goede staat.

Een lange wollen mantel. Maar misschien doel je daar wel al op met een trenchcoat.

En ik sluit me aan bij @Daelyss wat betreft &other stories

2 likes

Ja mantel/trenchcoat was idd beetje wat ik in gedachten had. Ik ga eens kijken bij &other stories. Kom er echt weinig, terwijl ze wel mooie dingen hebben volgens mij

@luipaard ze hebben zelfs een categorie wool coats op hun website.

1 like

vagabond is volgens mij duurzaam! en anders tweedehands zoeken naar: via vai is ook wel mooi altijd!

1 like

volgens mij had iemand op mij gereageerd, heel uitgebreid maar die post kan ik nu nergens meer vinden! Misschien heeft diegene zijn account verwijderd? In elk geval: sorry aan diegene dat ik niet heb gereageerd!

Ik heb vandaag mijn broeken van everlane binnen gekregen, had er 3 besteld in mijn levis maat.
de curvy cheeky straight, de super soft summer en de cheeky straight.
ik pas ze alledrie goed, maar de cheeky straight zit mij het mooist. ik ben ook niet per se curvy, meer recht maar ben wat aan de dikke kant nu.
ben erg te spreken over hoe de broek aanvoelt, lekker dik maar wel elastisch bij de bovenbenen, drukt mā€™n buik mooi plat en goede hoogte. ja, ben er happy mee!

1 like

En qua maat gelijk aan Leviā€™s dus? Ik vind Leviā€™s bij mā€™n kont en benen wel mooi, maar bij mā€™n buik niet zo, kan mā€™n buik zo makkelijk uitzetten in die broeken, haha dat wil ik liever niet kunnen.

Eindelijk na een lange zoektocht heb ik een mom jeans gevonden die bij heupen past en lang genoeg voor mij is haha. Ik heb nu alleen twee maten waar ik uit moet kiezen.

Lopen Dr. Denim jeans nog een beetje uit door het dragen?

Ja klopt ik kreeg er een tweede rol van, onder de broekband bij het gulp gedeelte zegmaar. Ik kan je wel aanfotos sturen?

1 like

Hangt af van de stof denk ik. Heb zelf ooit een zwarte skinny (stretch) gehad van dr. Denim en die liep echt heel erg uit.

1 like