Modetopic #2

Leuk rokje! Ik vind dat met een dunne (15-20 den) panty wel mooi staan, maar dat is niet zo warm.

1 like

Ik vind oversized leuk maar dit slaat toch nergens meer op haha, dit is een maat xs en ik ben niet klein ofzo. Vooral aan de achterkant is het een tent, ik zou er nog 3x in kunnen passen :joy: maar goed als iemand zo’n soort pistachekleurig vest tegenkomt (deze is van weekday) maar dan niet idioot groot, laat het me weten :sun_with_face:

1 like

Oooo ik vind hem wel leuk wat kostte ‘ie

Rond de 40 euro geloof ik

Ik ben op zoek naar een vintage zwart bandshirt (of in ieder geval in zo’n style). Mannenmodel en dus lekker oversized. Ik heb Etsy al redelijk uitgespeeld, maar nog niet precies gevonden wat ik zoek… Hier tips?

Ik deed hem net nog even aan en mijn vriend paste er letterlijk nog bij :joy: dat was heel grappig. Maar goed wees gewaarschuwd dus haha

2 likes

Vinted?

1 like

Je kan toch ook gewoon een echt bandshirt kopen via large?

3 likes

Dat is niet duurzaam :boom:

Etsy ook niet per se toch?

Bij Episode hebben ze vaak wel zulke t-shirts (is wel een fysieke winkel, ik weet niet of je dat prettig vind nu met Covid!)

Of anders Vintage Marketplace op Facebook proberen? Je kan ook een oproepje plaatsen!

1 like

Schat ik heb geen idee ik kwam alleen om te rellen blijkbaar weet ik niks van mode met mijn Nikkie kast :nerd_face:

1 like

Hahahaha sorry meit, rel gemist denk ik

2 likes

Kan ik ook nog proberen al roept Vinted an zich al veel antigevoelens bij me op :grimacing:

Large kan ook, maar ik wil verwassen en vaal en dat duurt dan nog zo lang.

Ik was vandaag bij COS en zag dat ze naadloze onderjurkjes hadden in beige, wit en zwart, niet corrigerend ook. Weet niet of ze fijn zijn

1 like

Ik ben op zoek naar korte kledinghoezen. Bij Ikea worden ze alleen in sets verkocht samen met lange, Hema, Casa ook al gecheckt. Die van de Blokker vind ik niet fijn. Iemand een tip?

Hoe vallen Dr Martens?

Ligt aan het model. De meeste heb ik true to size maar m’n vegan pascals in een maat kleiner. Leer loopt ook veel fijner uit

2 likes

Verschilt inderdaad heel erg per model dus ik zou even een aantal paar passen in een winkel, als dat kan!

1 like

Vrij breed en iets korter vind ik. Verschilt wel wat per model en heb alsnog mijn eigen maat.

1 like