Modetopic #2

Hahaha ja herkenbaar die tweede rol, ik heb echt zo’n slechte kuthouding en dan creëer ik ook zo’n 6-maanden-zwanger pens en in die Levi’s met dubbele rol. :joy: Stuur maar als je wilt ja!

In het duurzame modetopic staan wel goede tips!
Heb zelf veel gelezen/gevolgd van When Sara Smiles.

Ik zou graag mijn juwelen collectie proberen uitbreiden. Heeft iemand tips voor merken met leuke gouden kettingen? Graag chucky of meerdere gecombineerd < €100

Ik heb deze rok gekocht maar nu weet ik eigenlijk echt niet wat je hier op kunt dragen haha

Ik heb een trui met een split aan de zijkanten, maar hoe draag je dat? Half in je broek, in je broek? Wat heeft zo’n split voor nut?

Je zou op Pinterest kunnen zoeken op hi lo skirt outfits. Maar een bandshirt maakt het stoerder, een wat strakker wit shirt is altijd goed, een shirt met vierkante hals? Even wat outfits uitproberen, er kan volgens mij veel op hoor!

1 like

Kans is klein, maar herkent iemand toevallig deze blouse? Volgens mij is de voorkant een v hals. Hij staat bij zalando op een foto bij een artikel van esprit (de rok), maar ik kan die blouse dus nergens vinden! Ook niet via image search

Deze?

1 like
2 likes

haha jij was sneller

1 like

@Foxyfoxtrot @tijgerlelie Hoe hebben jullie dit zo snel gevonden? :scream:. Ik loop letterlijk al een paar uur te zoeken, maar mijn zoekskills zijn kennelijk niet zo geweldig. Bedankt in ieder geval!!!

Google lens :innocent:

1 like

@Kees idd! Eerste resultaat :see_no_evil:

1 like

@Foxyfoxtrot @tijgerlelie Ik kende die app helemaal niet, maar het is echt super handig, heb het direct gedownload :slight_smile:

2 likes

Wat dingen die je erop zou kunnen dragen:

Steviger cropped breisel

En bruine enkellaarsjes

Stoer shirt + spijkerjasje/blouse

Een lang gebreid vest in bruin/donkerblauw o.i.d. en een simpel shirt of schattig blouseje

of zo’n hippe top met dramatische 80’s mouwen in een egale kleur.

1 like

Iemand een goede tip voor dichte schoenen onder een zwarte flared broek zonder dat het heel lomp wordt?

&Otherstories heeft mooie leren laarsjes!

1 like

Wil je echt schoenen of kunnen laarsjes ook? Ik heb laarsjes met een punt (van de Nelson) en vind die erg mooi staan onder een flared!

Ja laarsjes mag ook zeker! Heb je er een linkje/foto van?

Je gebruikersnaam. Ik vind Vans eronder leuk en doe ook wel eens gewoon enkellaarsjes met ronde neus. Ik vind het vooral ff wennen, maar na een tijdje niet lomp meer

1 like