Modetopic #2

Vraagje!

Deze jurken (van Palaver Shop) vind ik prachtig, maar eigenlijk wel echt iets boven mijn budget. Ik ben al wat rond aan het kijken, maar vind tot nu toe nog niet een goed alternatief. Wellicht weet iemand hier iets?

“Eisen” zijn wel echt de overslag, liefst lange mouwen, de lengte, kleur maakt niet zoveel uit. En katoen ipv zweetstof, haha.

Als je met PayPal betaald hebt, krijg je de verzendkosten naar Duitsland terug. Dat redde mij. Maar idd, niet meer bij Uniqlo bestellen…

Edit: even doorlezen, dan weet je dat iemand anders deze tip ook geeft. :woozy_face:

1 like

Helaas betaal ik eigenlijk altijd met iDeal… maar ik denk dat het goed komt; ik heb alleen shirts besteld (van de collectie met het Louvre) en ik gok dat dat goed moet komen. Broeken zijn voor mij wel tricky altijd.

2 likes

Ik zag deze broek langskomen en het trok wel mijn aandacht. Maar ben bang dat dit een gevalletje ‘zodra ik het aantrek vind ik het lelijk’ is.

Wat vinden jullie hiervan?

• Lelijk
  • Leuk maar moet je wel staan
  • Leuk, kopen!

0 stemmers

Leuk, ik zou dit wel dragen! Denk dat je er mooie lange benen van krijgt. Maar misschien is mijn smaak te excentriek als ik alle stemmen voor lelijk zie :joy:

1 like

Hhaha ja verbaast mij ook wel dat ZOVEEL mensen het lelijk vonden.

Maar denk ik ook wel ja, alleen denk ook wel dat ik er een platte kont in krijg.

ik vind de kleur en het model heel mooi maar de openingen met die soort korstjes vind ik minde.r

3 likes

Ja die bovenkant maakt het lelijk, niet de pijpen!

1 like

Aah okay. Dat gaf het voor mij juist iets meer dressy vibes in plaats van gewoon een pyjama look.

Ja precies zonder dat korsetgedeelte zou ik het juist weer te saai vinden. Dat vind ik nu juist het interessante aan de broek haha

1 like

Iemand een idee hoe je random zwarte vegen (geen idee wat de oorzaak is) uit wit vegan leather krijgt?

Ik weet het echt niet, wat ik soms lees over die zwarte vegen die je van schoenen krijgt is tandpasta, maar heb het nooit geprobeerd.

1 like

Update: net geprobeerd maar sensodyne werkt alvast niet :sweat_smile:

Hahah jammer! Ja ik heb ook geen idee hoor, zag het ooit voorbij komen en een vriend heeft het wel ooit geprobeerd. Werkte wel iets bij hem maar weet niet de magische combi van tandpasta en tandenborstel die hij heeft gebruikt hahah.

1 like

Nieuwe update: acetonvrije nagellakremover werkt!! :grin: Door jouw tandpasta tip kwam ik op een wikihow pagina terecht die remover tipte.

voor en na

10 likes

Oh top! Ik ga deze tip onthouden hahah

1 like

Een tijd geleden postte iemand een outfit met deze broek en nu zoek ik een vergelijkbare broek die wel lang genoeg is voor mij (1.85m). Iemand dé tip? Mag ook een andere (herfst)kleur zijn, maar dus wel dat flared pantalon model.

Miss met zo’n wondersponje van de action?

Wondersponsjes werken idd top voor ‘gewoon vuil’, maar die zwarte strepen heb ik er uiteindelijk afgekregen met acetonvrije nagellakremover!

Zoiets misschien?

1 like