Ik zoek een zwarte skinny die niet grijs wordt. Bestaat dat überhaupt?
Ik heb topshop Jamie gehad en vroeger eentje van Monki. Nu barst ik bijna uit de Jamie en twijfel ik of ik die weer wil of beter iets andere kan proberen.
Ik zoek een zwarte skinny die niet grijs wordt. Bestaat dat überhaupt?
Ik heb topshop Jamie gehad en vroeger eentje van Monki. Nu barst ik bijna uit de Jamie en twijfel ik of ik die weer wil of beter iets andere kan proberen.
Volgens mij worden alle zwarte jeans na verloop van tijd wel vaal. Tenminste, ik ben er nog nooit een tegen gekomen die altijd zo zwart bleef als in het begin.
Maar dan kan je het weer super zwart maken met Dyson textielverf, kun je in de wasmachine doen. Als de broek verder nog okee is dan kan het zo nog heel lang mee.
Die Jamie blijft bij mij wel echt zwart, heb er al 4 of 5 gehad denk.
Ik heb een stapel van 8 skinny jeans van tig verschillende merken en die werden toch op den duur allemala 50 shades of dark grey.
Ik heb ooit eens een jeans van h&m gehad die als kleur in de webshop ‘stay black’ oid had en die bleef pikzwart tot ik er niet meer in en ik waste die echt wekelijks!
Bij mij helpt goed wasmiddel enorm, ik gebruik woolit zwarte was.
Deze wilde ik ook aanraden @Marsepein
Jaa ik had ook een shaping, wel paar jaar terug maar grote kans dat deze dezelfde is!
Deze was naar mijn idee ook iets stugger dan de ‘gewone’ zwarte die ik had van de shaping lijn!
Dankjewel voor het meedenken! Alleen dit is te veel legging voor mij
Ik ben veel te late to the party merk ik. Ik kan nergens meer een lange puffer jas vinden, zo’n dekbed jas! Ik zie ze overal op straat, maar in de webshops zie ik nada meer. Hebben jullie nog tips? De vorst is denk ik volgende week voorbij en dan heb ik eindelijk een dekbed jas
Ik zoek de naam van een webshop, volgens mij in België met vrouwenkleding. De eigenaresse heeft wit/blond haar in een bob en poseert zelf met alle kledingstukken. Ze heeft veel vesten, maar eigenlijk allerlei kleding. Overal staat een gezellig tekstje bij, volgens mij is de site poederroze.
Wie weet welke ik bedoel? Ik heb het hier ooit gelezen en kan het nu niet meer vinden.
Ik moest meteen denken aan gesponnensuiker.nl, bedoel je die toevallig?
Helaas niet! Wel leuke dingen ook trouwens, maar het was een andere. Toch bedankt voor het meedenken!
ElleMilla?
https://www.weekday.com/en_eur/women/jackets-coats/product.rut-puffer-jacket-beige.0917975001.html
https://www.weekday.com/en_eur/men/jackets-coats/product.jay-puffer-parka-beige.0788422003.html?utm_source=Lyst%20UK/EU&utm_medium=affiliate&utm_campaign=1&utm_content=10&utm_term=768342&ranMID=42326&ranEAID=gcdL/ATRVoE&ranSiteID=gcdL_ATRVoE-ynUjgG4RQ_kwC1Go.xCTmQ
Ik kan alleen de Rolls Royce onder de slaapzakken niet meer terugvinden.
Yes!! Dankje!
Vinted!!
Cloud of fashion!
Oh nvm haha je hebt ‘m al
Ik heb in de sale een zwarte flared jeans weten te bemachtigen die echt perfect zit…nou ja, hij is echt te lang verder zit ie supermooi. Ik wil m graag inkorten, maar weet niet zo goed hoe.
Weet iemand hoe ik dit ga fixen?
Ik ben op zich redelijk handig met naaimasjien.