Ah cowboylaarsjes heb ik ook, goeie!
Dr.Denim, geloof ik!
Eigenlijk passen alle schoenen die je noemt hier wel goed onder vind ik! Sowieso vind ik alles met een hak of platform leuk. Platform All stars zoals @anon42392789 zegt, maar je hebt ook platform Vans bijvoorbeeld. Ik zou er zelfs ook mijn Docs onder dragen die een platform hebben (Jadon).
Was al het hele najaar mij suf aan het staren naar deze heksenlaarsjes van miista. Dat ik ze toch maar had besteld toen ik een herinnering kreeg dat iemand ze had teruggestuurd met 70% korting.
Ik ben op zoek naar een goede kwaliteit joggingbroek met zakken van sweat stof. Ik heb al zo’n glimmende Adidas SST broek waar ik heel tevreden over ben, maar wil nog graag een zachte erbij. Welke merken zijn aanraders?
Zachte als in teddy stof of wat anders?
Geen teddy maar wel lekker zacht:
Gebreid vind ik trouwens een miskleun van een vertaling en het is absoluut ook geen yogading.
Ik woon in deze broek.
Haha, nee geen teddy. Gewoon sweat stof of een mengsel met katoen of iets dergelijks, in ieder geval niet zo’n glibberige of ritselige trainingsbroek. Sorry, beetje onduidelijk
Die van jou ziet er zacht uit! Moet je bij ASOS tegenwoordig ook extra kosten betalen i.v.m. de Brexit of ligt dat eraan uit welk magazijn je pakketje verstuur wordt?
Nee je hoeft niks extra’s te betalen
Ik heb een broek van Nike Tech Fleece, die is top maar wel duur (€90). Ik heb er ook een van Reebok, het model dat ik heb kan ik op de website niet meer vinden maar deze lijkt er op: https://www.reebok.nl/classics-joggingbroek-van-badstof/GJ3004.html
Er staat badstof, maar het lijkt gewoon katoen?
Oh dit is inderdaad wat ik bedoelde! Ziet er goed uit. Lekker lang ook. Ik heb zo’n soort broek van Adidas van een vriendin gepast en daarbij had ik echt flink hoogwater, terwijl ik maar 1.72 ben.
Ik had bij Uniqlo besteld. Nu passen de twee broeken niet, als in ze zijn iets te groot. Dat is op zich al jammer, maar nu blijk je ook ZELF retourkosten te moeten betalen naar DUITSLAND. Dat slaat toch echt nergens op voor een groot bedrijf?
Dus mocht iemand interesse hebben in 2 brushed stretch smart trousers in maat 38 (maar valt als een grote 38, vooral rond de taille die bij mij vaker te klein blijkt)
Hoe lang zijn de broekspijpen? En hoeveel vraag je ervoor?
Ps je moet de volgende keer met PayPal betalen
Oh wat irritant! Heb nu ook voor het eerst bij Uniqlo besteld maar dat is dan meteen ook de laatste keer. Ik bestel zoveel lekkerder bij een webshop waar je makkelijk kunt retourneren.
https://www.uniqlo.com/eu/en/search?q=Smart%20brushed&quickView=429149 Hij valt bij mij zo als op de foto, kan evt wel een aanfoto maken en via pb sturen. Ik heb 12,90 ps +verzenden betaald. Dus verkoop voor 12,90 incl verzenden (betaal ik dan wel) lijkt mij een goede deal. Heb de lichtste en beige kleur.
Wat is het verschil als je met Paypal betaald?
Paypal heeft een gratis retourservice (niet onbeperkt maar X aantal per jaar). Dan kun je je retourkosten declareren
Oh niks voor mij, sorry, wellicht in het verkooptopic iemand?
Moet je wel van tevoren aanzetten ergens toch of is dat veranderd?
Ik ben op zoek naar een rode/donkerrode mantel van of faux fur of teddy maar ik kan niet zoveel moois vinden. Vond net deze maar natuurlijk uitverkocht in maat 36/38.
Als iemand iets soortgelijks tegenkomt, het liefst nog een langer model en een tintje donkerder please let me know!
Deze lijkt me wel wat minder warm eigenlijk https://www.only.com/nl/nl/on/damesmode/jassen/klassieke-lange-jas-5714912411612.html?utm_medium=affiliate&utm_source=awin&utm_content=369493_www.google.nl_Invoke%20AB&utm_campaign=Only_NL_Direct%20Linking&awc=12734_1612705293_568513234e0abde730ca3cd5f551b7d3
Ik zag die inderdaad ook! Bedankt. Maar net iets te dun. Ik hou meer van dat fluffy gevoel in zulke jassen. Echt moeilijk heb half internet al afgespeurd.
Ik kijk firefly lane die serie en Katherine Heigl heeft steeds prachtige kleding en jassen aan. Dus ook zo’n rode jas en ben nu helemaal geïnspireerd. Ook een zelfde soort jas in royal blue. Prachtig.