Modetopic #2

Ik heb geen ervaring met de pushup omdat mijn borsten daar te groot voor zijn tbh, dan zitten ze tot in mn nek wat niet bepaald een flatteus beeld is :geek:

Edit maar wat de kwaliteit in het algemeen betreft: heel goed, zeker de bhs. Ik heb nog nooit iets moeten weggooien omdat het stuk zou zijn, enkel wanneer ik van maat verander zou dat nodig zijn. Sinds een jaar of 7-8 draag ik uitsluitend vs bhs en 95% van mn onderbroeken is er ook van!

Was al een tijdje aan het twijfelen om nog een bestelling te plaatsen van een model wat ik voordien nog niet gehad heb, dus ging even kijken naar wat de retourvoorwaarden zouden zijn maar bij retourneren zijn de kosten dus wel voor jezelf

Kwaliteit is goed, alleen verschilt dezelfde maat nog wel eens tussen de verschillende bh’s. Oudere bh’s hebben een strakkere band dan de nieuwe. Die pak ik daardoor minder snel, omdat ze net te groot zijn.

Calvin Klein

Volgens de eigenaresse van mijn lokale bh winkel (hele goede zaak!) Is Calvin Klein het beste merk voor een A cup

2 likes

Vind ik ook! Heb zelf een kleine cup en draag al 15 jaar niets anders. En als ik toch een ander merk probeer, valt het altijd tegen. Goede kwaliteit ook, ze zijn bij mij alleen versleten door ouderdom, nooit een beugel eruit of kapot gegaan.

2 likes

En @Drawster Als je met PayPal betaalt en je wilt iets retouren betalen zij de retourkosten voor je. Hier kun je een X aantal keer per jaar gebruik van maken, echt heel handig!

5 likes

Ooh heb geen paypal zelf maar wel goeie tip!

1 like

Highwaisted wijde jeans, zeggen we: ja leuk Lul? Of toch maar niet. Want zo ja, dan moet ik ‘m korter maken :sob:

19 likes

Heeft adidas nu niet een mooi exemplaar in de collectie van dat materiaal in de collectie zitten? Ik vind die broeken altijd van betere kwaliteit dan bijvoorbeeld van de H&M.

1 like

Ja leuk lul

5 likes

Leuk!

Leuk maar met andere schoenen.

1 like

Ik ben al een tijdje op zoek naar een simpele, zwarte hoodie (trui, geen vest). Eisen: dikke kwaliteit, liefst met zo’n fluffy binnenkant en hij moet oversized zijn, zonder printje of merkjes erop. Iemand een tip misschien? Heb de indruk dat bijna alle hoodies (heb er al een paar in huis gehad) zulke dunne en wat stuggere stof zijn

Moet het een vrouwen hoodie zijn? Anders zou ik eens vaker online op mannenafdelingen rondneuzen. Deze zijn vaak vak betere kwaliteit.

1 like

Ja daar had ik ook al gekeken, die indruk had ik ook. Ik hoopte eigenlijk op iemand die er toevallig pas eentje besteld had ergens en kan zeggen dat ie qua kwaliteit en zachtheid van de binnenkant ook goed is (en mag dus zeker ook een mannen trui zijn)

Misschien bij Teym? Prijzig maar wel mooi in elkaar gezet. Weet niet hoe de binnenkant is.

Edit: laat maar ze hebben geen trui variant met capuchon, alleen vest

1 like

Die van Goat Organic zijn super zacht van binnen! Het katoen is verder van goede kwaliteit (zwaar en blijft mooi in de was). En het is een duurzaam merk :slight_smile:

2 likes

Hij zit een beetje vreemd op de een of andere manier. Denk dat een goede highwaisted jeans je prachtig zou staan, maar dat dit exemplaar t m net niet is.

Hij zit prima dus ik houd ‘m.

5 likes

Mijn moeder is op zoek naar de riem van Marieke Elzinga bij crimedesk! Ik ben al aan het zoeken maar ik kan niet zoveel met apparaten en internet…