Modetopic #2

Bedankt voor het zoeken, deze is idd ook leuk ook mooie kleur! maar misschien iets te baggy, wat je zegt idd lastig zoeken want ze zijn snel wat pantaloniger of baggy’er dan die op de foto. Ik had carmakoma ook een berichtje gestuurd maar geen reactie op gehad

@MevrouwMand bedankt :star_struck: ik heb via carmakoma gezocht maar daar kan ik m niet vinden vandaar idd het verzoek tot iets wat er op lijkt (en dan een beetje grotere maat vinden is vaak lastiger)

Ja die 2e is inderdaad best baggy, maar ligt natuurlijk ook aan je bouw. Ik heb volle benen, dus bij mij is het meestal minder baggy :joy:
Die 1e link (staat er een beetje gek, maar gaat ook naar een broek) is minder baggy vind ik.

Oooh die had ik nog niet eens gezien - hij gaf geen preview aan- die is idd strakker en we beter qua vorm. Ik denk dat wat ik zoek er precies tussenin zit?

T zit m ook een beetje in de wat stevigere stof dat ik t mooi vind

Ja snap ik, heel veel is van dat dunnere pantalon stof achtig. Hopelijk reageren zij nog oo je berichtje!

Is dit misschien iets?
https://shop.mango.com/nl/violeta/jeans-slouchy/high-waist-slouchy-jeans_87010534.html

1 like

Ik heb dus echt een struggle wat betreft fijne bh’s vinden. Draag echt al vanaf mijn 1e bh altijd push ups van h&m, alleen hebben ze zowel online als in de winkel echt nog amper keuze. Tegenwoordig lijkt alles wel zo’n bralette te moeten zijn? Heb maat 75A en vind push up wel fijn voor een beetje tiet zeg maar… Hunkemöller is de pasvorm vaak ruk. Heeft iemand tips voor een fijn merk?
Onderstaand is dus wat ik altijd draag van h&m altijd in verschillend kleuren/varianten en me iets andere modellen kon vinden maar nu niet meer… maar dit is dus qua pasvorm wel top

1 like

Bij mij vallen ze precies op maat. Dus lastig te zeggen, zou zelf dan voor een M gaan. Is allebei bestellen geen optie?

1 like

Ik heb ze wel eens gepast en vond ze eerder ietsje groter dan klein vallen. Soms ligt het ook wel een beetje aan je borstpartij etc.

1 like

Dit doet me denken aan de Dream Angels push up beha van Victoria’s Secret! Die zijn er in allerlei kleuren, met en zonder kant etc.

Oh ja die lijkt er inderdaad wel op! Weet jij toevallig of het een beetje te doen is om dat te bestellen vanuit de VS?

Ze komen ook naar NL! In Leidschendam. Alleen daar heb je nu Corona wise misschien nog niet zoveel aan bedenk ik me nu…

Ik heb er een jaar of twee terug voor het laatst besteld, maar dat gaat prima! Volgens de site duurt verzenden 7 werkdagen en voor bestellingen onder de 100 euro kost het verzenden 10 euro. Volgens mij kwam het pakketje zelf uit Franrijk! Ze geven ook aan dat duties en taxes in de prijs zijn inbegrepen, dus je krijgt geen extra kosten.

Ik bestel er regelmatig. Pakketjes komen wel helemaal uit de VS maar had het wel in minder dan 2 weken geloof ik en dat was nog in de sale periode dus vrij druk.
Edit oja en alle invoerkosten of wat dan ook zijn al verrekend dus daar hoef je normaal gezien geen rekening meer mee te houden! (Althans ik kom uit BE en dat was voor mij het geval, je kan voor de zekerheid eens kijken op de klantenservice pagina waar het voor elk land uitgelegd staat)

Geweldig. Heb sommige strings intussen al tien jaar en bh’s zeker 6 jaar.
Echt m’n lievelingswinkel en als ik wat anders koop heb ik echt spijt!
Vind niks zo goed zitten als het ondergoed van hun. Terecht zo’n bekende winkel wat mij betreft :grin:

3 likes

Ik bestel regelmatig en ze zijn er vaak sneller dan de h&m en retour gaat ook prima. Je bestelt via de Europese website dus het wordt vaak ook vanuit een depo in bv Londen verzonden, dus zo’n wereldreis is het niet.

2 likes

Is retour gewoon gratis ook? Of moet je zelf betalen daarvoor? En hoe valt vs qua maat?

Oei weet ik niet zeker meer maar volgens mij was t gratis en anders niet duur. De maten zijn Amerikaans (ja duh) dus dan moet je even kijken wat ie bij jou omrekent, bij mij klopte het in elk geval wel goed. Ik heb een brede tiet en merk dat de cups vaak wel een goeie tietvorm hebben. Also, ze zijn vaak mooi en als je goed op de aanbiedingen let (die zijn er regelmatig) hoeft t niet superduur te zijn

1 like

Leuk of niet? De trui

• Ja leuk
  • Nee best lelijk

0 stemmers

Outfit of trui? Want de trui vind ik wel lief

Ik bedoel de trui ja!