Ik vind m mooi! Waar is ie van? Ik denk met een mooie witte of zwarte blouse erin gestopt en laarsjes met een hak, of wat chunky sneakers eronder het heel leuk kan staan!
Hij lijkt ook mooi aan te sluiten bij je taille, lijkt me ideaal want daar heb ik altijd issues mee met broeken, dat ze daar weer te groot zijn (als iemand nog tips heeft voor dit probleem of goede merken)
Het zou voor mij een beetje afhangen van de prijs en wat je verder hebt qua jeans etc.
Heel leuk! Strak coltruitje met een leuk vestje/blazer zou ik doen. Wellicht nog mooie riem.
Weet iemand misschien hoe de maten van Reiss vallen? Ik wil een jurk kopen in de sale maar weet niet helemaal zeker of ik een 10 of 12 nodig heb. Ik ben een maat M, 38, met wel wat boobies en heupen. Ik heb een Tyne broek in 10 die wel strak zit maar goed past. Hoop dat iemand me kan helpen!
Staat er geen maattabel op de website? Als ik ergens voor het eerst bestel meet ik me altijd even op en dan koop ik de maat die uit de maattabel komt, gaat altijd goed!
Weet iemand waar ik deze oorbellen kan vinden in het zilver? Mag ook iets wat er op lijkt. Ben al een hele tijd opzoek.
Oh wat mooi zeg! Durf zelf niet te zeggen waar je ze kan vinden, maar misschien is het, als er helemaal niets komt, nog een optie om te kijken in het sieraden topic of iemand dit voor je kan namaken?
supermooie oorbellen!
Earrings — Tagged “silver” — PDPAOLA
Het zijn niet dezelfde, maar op deze site zijn verschillende soorten oorbellen met bijtjes en ik moest er meteen aan denken toen ik deze zag. (Voor elke aankoop uit de collectie wordt er een boom geplant. in samenwerking met het Edden project.)
Het is wel een Spaanse site en ik heb er zelf nog nooit besteld dus ik kan niets zeggen over de kwaliteit.
Weet iemand toevallig waar de sneakers in de vlog van Monica Geuze van zijn, bij 19 minuten?
Chanel, geen idee welk model maar je ziet het logo aan de zijkant
Ik zit te turen maar ik zie echt niks gewoon? Maar goed daar heb je verder ook niet zoveel aan, sorry
Het is in het echt dus veel duidelijker. Maar dit tijdstip + donkere kamer maakt het lastig om het goed vast te leggen.
Ik ben opzoek naar broeken die lekker zitten (lees niet knellen zoals jeans). Beetje idee van Costes leggings en Only popcrash pantalons. Ik ben 1.85 dus ze moeten wel wat lang vallen. Hebben jullie een idee?
Je hebt van Only nu van die nepleren poptrash broeken, als het goed is ook in lengte maten. Ik ben er heel blij mee!
Ik ben een 34 / XS, en heb van Bellerose altijd maat 1. Afgelopen herfst een blouse besteld en die was helaas veel te groot, dus 100% zekerheid kan ik je niet geven helaas… Wat wil je bestellen?
Oke, ik ben op zoek naar een soortgelijke broek aan onderstaande broek. Maar ik kan het niet vinden. Het is een beetje een stevigere broekstof in groen (beetje paperback maar ook weer niet) en dan in maat 44/46 ongeveer.
Ik heb even voor je gezocht en vond deze er wel enigzins op lijken! Jammer dat ze bij die instapost niet zeggen waar die broek van is!
Wel een lastige, want veel wat ik tegen kwam was echt pantalon achtig en dat vind ik die broek op de foto niet.
Ja, maar die broek staat (volgens mij) nergens tussen. En wordt ook niet gelinkt in die instapost, terwijl de andere items wel gelinkt worden.