Modetopic #2

Ik denk dat dit op dit moment niet hun grootste zorg is en dan moet je wel volledige collectie op 2 plaatsen hebben en geo-blocking invoeren (wat niet meer mag), zodat Petra uit België dan echt bepaalde schoenen niet kan bestellen als ze in het EU magazijn zijn uitverkocht terwijl de UK-opslag het nog wel heeft.

1 like

Op de site van ASOS staat dat je inderdaad geen extra kosten hoeft te betalen!

2 likes

Bestellen van asos UK lukt mij sinds gister ook niet meer. Is dat bij iedereen zo vanwege de brexit? Echt jammer want de UK shop heeft veel meer dingen.

De kortingscode die Zalando vandaag voor kinderkleding heeft werkt ook op dameskleding!

2 likes

Second female heeft redelijk veel viscose blousen in hun collectie (helaas ook nog veel polyester).

1 like

Omdat het onder ‘nachtmode’ valt, toch maar hier: heeft iemand tips voor leuke nachthemden voor vrouwen met een zeer kleine boezem? Ik slaap het liefst in van die grote katoenen t-shirts, maar sexy is het allerminst. Is er iets wat er een beetje leuk uitziet maar wat ook lekker zit? Die satijnen dingen vind ik altijd erg dun, kort en daar heb je boezem voor nodig wil het leuk staan. Niet iets met broekjes, want dat kruipt altijd zo omhoog/in je kruis vind ik.

Als je deze leuk vindt mag je ze wel overnemen tegen de verzendkosten. Heb ze ff om m’n onderbeen gedaan haha
Komen van allerlei verschillende plekken

17 likes

Ik vind dit nou echt weer een mooi voorbeeld van waarom ik vaak heel blij word van het forum :heart: Allemaal zo lief voor elkaar

6 likes

Massimo Dutti en soms Mango!

1 like

Kun je PostNL als verzendoptie uitzetten bij Vinted?
Ik vind het irritant om een label te moeten voorschieten, dus nu annuleer ik het maar als iemand via postNL wil, maar liever zet ik het gewoon uit.

Ik zie het niet tussen de opties staan;

Omg geen antwoord op jouw vraag maar ik wist dus niet dat je überhaupt verzendopties uit kon zetten!! Ik heb in de buurt geen Homer punt en moest steeds 20 min rijden. Thanks voor het delen haha.

1 like

Hahaha fijn dat ik jou blij heb kunnen maken hiermee;p

2 likes

Heeft er iemand webshop tips voor mooie (deels) wollen truien? Beetje ruimvallend, in neutrale kleuren, max rond de 80 euro?

Samsoe?

Edit ah shit, die zijn iets duurder

1 like

Uniqlo, Cos, Arket, American Vintage (nu veel sale)

1 like

Anders in de beschrijving zetten? Vast niet dat iedereen dat leest, maar het scheelt vast iets.

1 like

Other stories, selected femme, MSCH, massimo dutti

1 like

Bedankt voor alle tips! Vanavond even rondje webshops doen :slightly_smiling_face:

Ik heb dit vest nu 2 weken maar hij zit al helemaal vol met pillen. :unamused:

Het ziet er zo gedragen uit terwijl hij net nieuw is.
Heeft iemand tips om dit tegen te gaan?

Wel om ze te verwijderen als ze groot genoeg zijn.

Was je het in een wasnetje op lage temperatuur?