Modetopic #2

Naja het stomme was was dat hij dus al aan het pillen was voordat hij voor de eerste x in de wasmachine ging.

Heb hem nu bewerkt met een pluimsteentje en hem daarna in de vriezer gegooit. Tip van Google :face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth:

Als dit zo snel gebeurt dien ik ook een klacht in bij de winkel.
Heb dit vorige week nog bij Zalando gedaan en kreeg dezelfde dag nog het geld terug.

1 like

Ik heb laatst vans slip ons gekocht en ik vind het design heel vet maar ze zijn een maat te groot :sob: ik kan maat 39 nergens krijgen. Kan ik dit nog fixen met een zooltje oid?

Ik heb een aantal nachthemden van Oysho en vind die erg fijn. Die hebben wat padding bij de borsten waardoor het er allemaal net wat leuker uit ziet.

Edit: niet al hun nachthemden hebben dat, maar bijv deze:

2 likes

Oh ja goeie! Ik ga shoppen :sunglasses:

Ik heb al zo veel jaar geen spijkerbroek meer gedragen, dat een spijkerbroek juist heel speciaal voelt voor me hahaha. Als het goed is komt er vandaag een spijkerbroek binnen, misschien kom ik dan weer om advies vragen!

1 like

De trui: yay or nay?

• Yay
  • Nay

0 stemmers

Heeft iemand een goede tip voor een mooie laptoptas. MacBook 13” moet erin passen en verder niet lomp, te stijfjes of te veel gedoe (maar ook weer niet saai :crazy_face:). Ik had deze besteld, maar eenmaal binnen had die hele andere lelijke bandjes en groot logo erop etc.

Ik houd er ook niet zo van, maar ik zou een schone (haha dan stopt het bij mij al) platform sneaker in zwart of wit wel oke vinden. Een zwarte met een witte zool ofzo. Wit alleen bij een echt dunne panty.

Ik heb niks met All Stars, maar een zwarte met witte zool zou ik misschien nog wel leuk vinden, al vind ik dat een beetje een te slappe niksige schoen. Of zwarte Vans.

Ik vind Nike Air Max fantastisch, maar houd er niet van onder rokjes of jurkjes.

1 like

Ik heb een paar sneakers die volledig zwart zijn en dat vind ik onder jurkjes wel heel tof staan. Dus ik zou daar naar zoeken!

2 likes

Ik had dat ook en een zooltje hielp bij een halve maat. Dat was voor mij toen wel voldoende

1 like

Ik ben fan van de Superworker tas van Kipling als je echt een stevige en praktische werktas zoekt: https://www.kipling.com/be-nl/catalogsearch/result/?q=superworker

In mijn ervaring zijn de hengsels van goedkopere/betaalbare leren tassen vaak niet stevig genoeg en scheuren ze na een tijdje door.

1 like

Ik vind het gewoon prima kunnen,.

Ik heb ook wel eens iemand gezien met sneakers, een panty en een paar korte glittersokken die er bovenuit kwamen. Beetje dit model sokken:

Screen Shot 2021-01-09 at 13.21.40
Of iets mer ruffles.

Gebreide sokken lijken me best leuk met high tops.

En misschien soms juist in een contrasterende kleur of meer dat je een gradient weet te bewerkstellingen met je outfit door dingen in dezelfde tint te dragen.

Misschien helpt het soms om bijvoorbeeld ‘docs + socks’ te googlen (of iets anders met veters) en dan in te beelden hoe het bijvoorbeeld zou staan met sneakers die je thuis hebt.)

https://www.sockdreams.com/

Deze superieure sokkensite heeft soms ook leuke foto’s waar sokken sneakers en panty’s gecombineerd worden.

1 like

Ik vind het eigenlijk ook niet mooi, maar ik zou dan voor dergelijk type gaan:

of Allstars:

of Vans:

Zo kan ook, maar dat vind ik zelf niet zo mooi:

2 likes

Heeft iemand een tip voor zachte pyjama/huisbroeken met rechte pijpen? Hoeft niet gevoerd te zijn met fleece o.i.d. Ik heb zoveel miskopen gehad de laatste tijd!

Ik heb pyjama’s van intimissimi en die zijn lekker zacht en comfortabel en de broeken hebben rechte lange pijpen.

1 like

Oysho! Heb er 3 van. Heerlijk zacht en warm en rechte pijpen

1 like

Ik heb inderdaad zwarte plateau all Stars, die vind ik wel leuk! Of helemaal zwarte superga’s misschien?

1 like

Grappig ik vind dit zelf ook altijd maar zo zo. Nav tips hier ben ik het toch maar gewoon gaan doen en je went er wel aan. Het is vanzelf leuk, sneakers bij een panty. Zelfs Nike aire max.

1 like

Iemand aanraders voor beige/nude hemdjes om onder een half-doorschijnende witte blouse te dragen? Liefst zo onzichtbaar mogelijk, en op Zalando maar een andere webshop is ook goed.