Modetopic #2

Ik heb hoge leren bruine laarzen (niet over de knie, maar onder) zonder hak, en ik weet niet zo goed hoe ik dit kan combineren zonder dat het er heel tuttig/preppy uit gaat zien. Ik heb het al op een paar manieren geprobeerd maar het is me nog niet gelukt haha.
Ik ben niet zo lang (1.63), misschien helpt dat ook niet mee met hoge laarzen.
Iemand een idee?

Heb even een poging gedaan iets soortgelijks via google te vinden
image

Combineren met stoerdere items / grovere materialen.

4 likes

Ah, super tof deze collage! Thanks :heart_eyes: Ik twijfelde zelf eerst of het wel met zwart te combineren zou zijn, maar ik vind het niet storend als ik dit zo zie.

Bij sommige mensen leeft het idee dat zwart en bruin niet met elkaar kunnen gecombineerd, maar ik vind dat echt onzin.

7 likes

Veritas! :grin: Was ook nog 2+1. Dus nu heb ik 3 panty’s + verzendkosten betaald voor de prijs waar ik normaal nog geen drie panty’s voor zou hebben.

1 like

By1oak heeft ook een lijn met echt goud. Ik vind het behoorlijk aan de prijs maar dat is wel vaker zo met echt goud :sweat_smile:
Hun gold plated is ook al aan de prijs, en zal zeer zeker slijten. Dus investeren in the real duurdere deal is het wel zeker waard, vind ik.

1 like

Ik vind dit truitje zo leuk, is van de vriendin van Bo in Echte gooische moeders, iemand een idee waar die van is? Kon het niet via google vinden

https://www.stories.com/en_eur/clothing/knitwear/cardigans/product.statement-collar-knit-cardigan-white.0909094002.html

Handig zo’n Helvegen die het hele assortiment van & Other Stories uit haar hoofd kent. :’)

13 likes

Ik herkende hem ook gelijk haha #sad

4 likes

Haha nee top juist! Thanks

M’n Dr Martens 1460 zijn binnen, yay! Ik heb ze nu een paar uur aan en ze zitten lekker, behalve bij m’n rechter kleine teen. Daar drukt het leer een beetje. Ik voel het alleen met dikke sokken aan, niet met ‘normale’ dunne sokken. Dat loopt wel uit toch? :grimacing:

Ik had hiervoor een paar Pascals en die waren echt veel te krap bij m’n wreef. Ik dacht dat ik dat ook zou uitlopen, maar dat was niet zo. Denk dat die gewoon echt te smal voor me waren.

Mijn eerste paar waren zulke:

Weet iemand wat voor model dit is? Ik heb ze 8 jaar geleden gekocht en veel gedragen, maar omdat ze me te wijd waren geworden heb ik ze aan een vriendin gegeven en die draagt ze nu heel graag. Het lijken een soort Pascals door die onafgewerkte rand maar dan met glad leer.

@LastYoungRenegade ik tag jou even als Dr Martens liefhebber haha.

Dit lijken inderdaad op Pascals, ook omdat die neus veel smaller lijkt dan bij de gewone 1460. Kun je niet aan die vriendin vragen of er nog iets op de tong staat? Daar moet het normaalgesproken op staan, al slijt dat wel redelijk snel.

Goeie! Ik zal eens vragen of het er nog op staat. Ik verwacht van niet omdat het inderdaad zo snel slijt, maar wie weet.

Ik heb door deze post net ook panty’s besteld! Ik was ook al een tijdje op zoek naar panty’s met leuke prints, dus bedankt voor de tip :relaxed:

Overload studios, Anna + Nina, Isabel Bernard en Fashionology hebben ook een 14k lijn met wat modernere ontwerpen!

Betekent het met de nieuwe harde Brexit dat we straks import taxes moeten gaan betalen voor Britse merken (als ze niet via de Bijenkorf zijn) zoals bijv Reiss, Ted Baker, Karen Millen etc. Dus als je via hun eigen website ordered :cry:

Makes me sad maar weet het niet zeker. Zo zonde die Brexit.

1 like

Ik ben een beetje verliefd op dit ding geworden, maar eigenlijk vind ik het te duur voor wat het is.

Leuk of niet leuk? (Prijs zet ik er expres niet bij).

• Ja, leuk!
  • Nee, niet kopen

0 stemmers

Ik weet niet hoe onhandig jij bent maar ik zou hier binnen de 3 minuten al een gat in hebben haha. Iets te hard trekken bij het aankleden, blijven haken met een nagel die gescheurd is, blijven haken aan de deurklink (of overkomt alleen mij dit?)…

6 likes

Deurklink heb ik ook voor.

1 like

Ja, daar heb je een punt. Fijn dat de meerderheid tegen is, dan kan ik het uit m’n hoofd zetten haha

1 like