Modetopic #2

Tegen het einde van de Bijenkorf sale in de winter heb je altijd best vaak dure panties met 70% korting, waaronder exemplaren met aparte motieven. Maar dan moet je dus even geduld hebben.

1 like

Wat een leuke dingen hebben ze, dankje voor de tip! Precies wat ik zoek. Ze leveren ook naar Nederland zie ik dus dat is top.

Google, ik weet dat er taalverschillen zijn tussen Vlaams en Nederlands maar dit is misschien een beetje overdreven :clown_face:

@anon42392789 @macchiato thanks!

12 likes

Ik ben op zoek naar een specifiek paar oorbellen.

Ik heb ooit in de H&M, in zo’n pakje met meerdere oorbellen, het perfecte paar gevonden en ik draag ze nu al meer dan een jaar bijna elke dag. Ze beginnen echter een beetje te verkleuren, dus ik zou graag investeren in hetzelfde paar, maar dan kwalitatiever. Ik heb er best wat budget voor over (ik dacht aan max. € 150, minder is natuurlijk leuker).

Het gaat om de linkeroorbel op onderstaande foto (ik vond geen betere foto):

Dus:

• gouden ring, niet te dun, maar ook niet heel dik
  • zoetwaterparel in ‘natuurlijke’ vorm (dus niet mooi rond)

Wie oh wie kan me helpen? :smiley:

Wolf Circus Small Pearl Hoop Earrings - Gold | Garmentory

Luster Boutique Aphrodite Earrings (natbay.com)

sowieso echt wel mooie sieraden zo op het eerste oog:

opties die ik met zoeken op image toevallig tegenkwam. (het zijn wel buitenlandse sites) misschien heb je er wat aan!

1 like

@Krabsalade. Deze heb ik nu ook. Zijn heel lekker warm.

1 like

Hedde gij die ook in één maat groter gekocht? Zie dat ze dat adviseren op hun eigen website.

Ja want ze hadden mijn kindermaat 36 niet :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Omdat ik 50 cent tekort kwam voor gratis verzenden, heb ik er nu handschoenen van 65 euro bij gedaan. I am an idiot. Maar wel zin in die handschoenen en die pantoffels.

16 likes

8 likes

Ja, in dit geval was het:
€ 49,50 + 5,00 shipping -> nope
€ 49,50 + 65,00 + free shipping -> OH JAZEKER

13 likes

Ga je geen spijt van krijgen

1 like

Ik denk dat @tuula dit misschien ook voor je kan maken met gold filled ringetje?

2 likes

Lief dat je aan me denkt! Ik heb nog geen gold filled materialen, daar wil ik komend jaar wel naar gaan kijken maar dat is best een investering en ik blijf een hobbyist :stuck_out_tongue_winking_eye:

Wel iets duurder, maar Calzedonia?

1 like

Echt een goede tip dit! Ik ga er vandaag iets bestellen (kan al niet kiezen hahaha).
Ben @Dombo ook dankbaar voor het stellen van deze vraag, want ik was ook al een tijdje op zoek en had er gewoon niet aan gedacht om het hier te vragen.

Ik wil ook gewoon kunnen kiezen en een extra paar bestellen als het bevalt, dus om die reden valt iets als een Gambettes Box af. Al hebben die wel prachtige panty’s, zou ze zo graag los willen bestellen! Love deze:
https://www.instagram.com/p/CIaCrPZIyJO/
https://www.instagram.com/p/CGjfTLXoKHi/

En ik vind de Fishbone van Swedish Stockings ook zo mooi, maar die had ik en de kwaliteit was ruk dus ik ga nooit meer zo veel geld eraan uitgeven.

Tip trouwens mocht iemand op zoek zijn naar een stippenpanty: Bij de Lidl zijn ze vanaf vandaag weer in de aanbieding. Ik heb er een en ben heel tevreden over de kwaliteit.

2 likes

Haha ik heb ze doordat jullie me geinfluenced hebben ook besteld plus een lippenbalsem voor 5,95 zodat ik gratis verzending had

1 like

Haha iets beter geregeld dan ik. :joy:

Ik ben ook geinfluenced, ik heb de sloffen vandaag van mijn vriend gekregen voor kerst (dus eigenlijk is hij geinfluenced). Ik slip er met lopen alleen wel een klein beetje uit, hebben jullie dat ook? Ik heb 1 maat groter dan mijn schoenmaat genomen en de maat lijkt wel goed

1 like

Als het goed is komen mijn Texelse pantoffels (en handschoenen, haha) morgen! :star_struck:

2 likes

Ik zag in het aankopen topic dat je een paar mooie panty’s had gekocht, waar heb je ze uiteindelijk besteld? :grinning_face_with_smiling_eyes: